Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäksi laihduttajakavereta?

20.06.2009 |

Heipsan, taasen kerran iski innostus laihduttamiseen, mutta niin helposti se on ennenkin lopahtanut. Löytyiskö kaveria/porukkaa laihduttamaan nyt kesän ajaksi? Mulla olis 5kg tiputettavana ja 10 viikkoa aikaa eli aika maltillisesti olen ajatellut tiputtaa. Toivon että ystävän häissä elokuun lopussa on se 5kiloa lähtenyt. Monia kysymyksiä pyörii päässä mutta katsotaan saanko ensinnäkään kaveria/kavereita mukaan...=)

-Soffu-

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mukana kymmpikerhossa, mutta se on nyt lähestulkoon kuollut koko ryhmä kesän myötä, joten kaipaisin kyllä kaveria minäkin. Tilanteeni on aika sama kuin sinulla, tosin pudotettavaa on yhteensä n. 8 kg, mutta elo-syyskuun vaihteeseen mennessä tavoitteena voisi olla jotain 4-5 kg, kuten sinullakin. Miullakin syyskuun alussa häät, tosin mekko mahtui nytkin päälle, rintojen kohdalta vaan vähän ahdas, kun imetän edelleen.

Valitettavasti meillä ei ole kotona nettiä, joten välillä kirjoittelu on epäsäännölisempää. Vähintään kerran viikossa, usein parikin, pääsen kuitenkin lueskelemaan ja kirjoittamaan. Eli mielelläni liityn seuraan, jos ei sinua tuo epäsäännölisyys haittaa. Ja jospa vielä joku muukin innokas lähtisi mukaan.

Minulla on nyt paino n. 73-74 kg. Välillä on käynyt pari kiloa alempanakin, mutta tavoitteena n. 66 kg, minkä painoin edellisen (kolmannen) raskauden alussa. Ylipainon puolella siis hitusen, kun pituus on 170 cm.

Karkkeja en nyt syö, ja muutenkin koitan jättää herkut mahdollisimman vähälle ja syödä järkevästi yleensäkin. Liikunta on vaunu- ja rataslenkkeilyä, pari kertaa viikossa koitan päästä juoksulenkille. Heinäkuussa se on haasteellisempaa, kun mies on käytännössä melkein koko ajan töissä, mutta viime viikollakin onneksi pääsin kolmesti juoksemaan itsekseni. Ja isovanhemmatkin onneksi joskus voi ottaa lapset lenkin ajaksi.

Kerrotko vielä jotain suunnitelmistasi tarkemmin? Ja oishan se kiva, jos joku muukin vielä innostuisi lähtemään mukaan. Tuo meidän kymppikerho hiljeni kesän lisäksi myös sivujen uudistumisen myötä.

Marja

Vierailija
2/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin myös liittyä joukkoon mukaan!

Painoa tällä hetkellä 72kg ja pituutta 163cm, joten hiukkasen ylipainoa on.

Tavoitetta en ole vielä asettanut, mutta lujasti olen päättänyt kiloja karistaa! Raskauskilot periaatteessa ovat karisseet, semmoiset 5 kiloa tuli ennen raskautta lapsettomuushoitojen seurauksena...

Minä imetän myös, esikoinen on puolivuotias. Hieman mietityttää vaan, että miten sitä osaa kuitenkin riittävästi syödä, ettei käy niin että maito loppuu. Mutta näin aluksi olen aloittanut ihan vaan sillä, että herkut ja karkit pois! Luulisin että se yhdistettynä liikuntaan ja imetykseen niin ainakin vähän paino karisisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa jos saatas tänne tsemppiryhmä kokoon ni sit olis parempi motivaatio pudottaa painoa.

Aikaslailla kuullosti Marjan kirjotus mun tekstiltä paitsi että mun poika on jo kolme tai täyttää ylihuomenna ja mulla on EDELLEEN 5 raskauskiloa joita nyt yritän karistaa pois. Aattelin et kesällä on helpompi lähteä lenkille kun mä aattelin pudottaa lenkkeillen ja hieman kaloreita laskeskellen. Mä oon joskus käyny netissä yhdillä hyvillä sivuilla joilla saa laskettua päivän kalorit ja lisätä siihen liikunnan ni se näyttää jääkö kalorit plussalle vai miinuksell mutta en löydä sivua enää mistään...=(

Mä olen pitkä 170cm ja kiloja tällä hetkellä tasan 70. tai sunnuntaina mittasin muistaakseni 70.4. BMI näyttää 24.4 eli ihan ylärajoilla mennään vaikkakin normaalipaino mukamas mutta ongelma on tosiaan se että eipä mahdu kohta enää vaatteet päälle ni parempi pudottaa nyt se viis kiloa joka on tavallaan mun normaalipaino.

Mä oon nyt lenkkeilly kovasti. alotin lauantaina ja nyt oon tehny4 rankkaa lenkkiä (siis mulle rankkaa sillä en oo liikkunu taas pitkään aikaan lainkaan) ja yhden hyvin kevyen. Herkutellutkin oon mutta omien laskujeni mukaan oon silti jääny miinukselle päivän kalorisaannista joka on tietysti se tärkein asia. Ihanaa on huomata et saa herkutellakin kunhan huolehtii kaikesta muusta, liikunnasta yms. Ja tosiaan ylihuomenna on pojan synttärit ja rakastan leipomista ja teen kaiken itse. Tulee varmasti hieman maisteltua mitä oon saanu aikaseksi mutta en ota siitä stressiä sillä teen huomenna kunnon lenkin ja sunnuntaina niin eiköhän ne kalorit saada palamaan.

Mun puntaripäivä on maanantai, näin oon aatellu. Otettasko yhdessä se puntaripäiväksi? Olis kiva yhdessä jännätä täällä miten me kaikki editytään. =)

Kävin äsken ostamassa sellasta palautusjuomaa treenin jälkeen otettavaksi. Ihan ekaa kertaa hain et en ees tiiä onko oikeeta mutta ihan urheilukaupasta hain. Aattelin et yritän nyt käydä melkis joka päivä lenkillä niin palautuu paremmin.

Mun mies on koulussa ja sillä alkaa huomenna sieltä kesäloma joten tähän asti (n. viikon) oon minäkin vaunujen kanssa lenkkeillyt ja nyt kun mies tulee kotiin (on koulussa eri paikkakunnalla ja asuu siellä viikot) on mahtavaa et pääsen ihan itsekseni lenkille. Ostin uutta musaakin mp3:seen tän projektin takia et innostun ku on hyvää musaakin. =)

Mullakin vaikutta ihan varmasti herkkujen vähentäminen sillä oon aikamoinen herkuttelija eli jos jättäisin ne vaan pois ni lähtis varmaan parissa kuukaudessa pari kiloa vaan sillä mutta en halua et tää menee pakkopullaksi joten en jätä kaikkea ihanaa pois vaikkain rajoitan paljon.

Mutta hei mahtavaa jos nyt oikeesti jaksetaan pitää tästä jutusta kiinni. Mun on ollu tosi vaikee laihduttaa yksin aj joka kerta se on kaatunut. Toivon et saan nyt teistä niin paljon tukea että onnistun vihdoin tavoitteessani. Se olis aivan huippua!

imettämiseen sanoisin että kunhan muistaa juoda ja juoda ja juoda! Mutta en sen enempää uskalla neuvoa kun en oo ihan varma miten imettäminen ja laihdutus sopii yhteen...=/ mutta varmasti kunhan tiedostaa mitä tekee....=)

Kirjoitellaan silloin kun ehditään, eipä hätää mutta kunhan ei kadota kokonaan jookos?

Nytpä täytyy lähteä pojan kanssa pihalle. On kyllä niin upeat ilmatkin!

Soffu

Vierailija
4/17 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, aamulla heti hyppäsin vaaàlle ja kauhusta kankeani odotin tulosta kun lauantaina tosiaan tuli herkuteltua aika paljon. Lähtötilannehan oli viikko sitten 70,4 kg ja tänäaamuna vaaka näytti 68.8 kg. JIPIIIIII!!! Ihan huippua! Tavote oli 0,5 kg viikossa-> hitaasti ja varmasti mutta 1.6 kg olikin lähtenyt. Vaikeahan tuota on arvioida paljon sitä laihtuu viikon aikana. Tästä lähtien on tehtävä edelleen yhtä kovasti töitä jos aikoo saada painoa lisää tippumaan sillä nyt se vaikeutuu. Pari kiloo on helppo pudottaa mutta jatko muuttuu hankalammaksi. Mutta kolme kiloo ku vielä saan pois ni oon jo tosi tosi tosi tyytyväinen.

Mitäs muille pudottajille kuuluu? Mitäs vaaka näyttää? Onko teillä muuten jotain apukosteja painonpudotukseen?

Mä seuraan hieman niitä kaloreita tosiaan (mutta hyvin löyhästi) ja sykemittari pitäs löytää. Mulla on se mutta se on miehellä ollu käytössä ni ite kello-osa on vielä kadoksissa. Sitten mä tosiaan ostin nyt sitä palautumisjuomaa et jos se auttas palautumiseen ni jaksaa sit päivittäin käydä vetää sen 5 kilsan lenkin. (eilen mies laski mulle kuinka pitkän lenkin mä aina vedän) olin yllättyny et se on niinkin pitkä. Vedän aina saman ni nään kehityksen paremmin. Eilen jaksoin juosta 4 kilsaa ja vikan kävelin ripeesti. Alkuun viikko sitten juoksin hyvin vähän, max kilsan mut viikossa on kunto noussut kohisten. =) Mahtava huomata!

Tämmösiä kivoja uutisia tänään!

Tulkaahan muutkin porisemaan ja lisää kaihduttajia olis myös kiva saada joukkoon ni saadaan enemmän keskustelua aikaseksi.

Soffu (-1.6kg)

Vierailija
5/17 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoo pudotusta täällä...

Viikon takainen lukema oli tarkalleen 72,6, tänä aamuna vaaka näytti 71,8. Joten pääasia että miinuksella...

Viikko meni tosi hienosti perjantaihin asti, jolloin tuli sitten epäsäännöllinen viikonloppu..

Ne on mulla tosi vaaranpaikkoja nuo viikonloput. Viikolla eletään suht säännöllisen rytmin mukaan, on ruoka-ajat ja muut, mutta viikonloppuna kyläillään ja touhutaan erilailla, niin silloin tahdon sit aina hairahtua :(

Sit kaiken lisäksi alkoi arveluttamaan tuo imetys ja laihduttaminen. Yhtenä iltana olin jo pessyt hampaat, mutta tuli vielä nälkä. Muussa tapauksessa olisin jättänyt syömättä, mutta pakko oli pari leipäpalaa syödä, kun pelkäsin energiavajeen tulleen imetyksestä...

Tänään kuitenkin heitettiin ilman viilenemisen kunniaksi reilu tunnin lenkki ja on muutenkin palattu takaisin ruotuun! Ja vaikka viikonloppuna repsahdinkin, niin koko ajan silloinkin ajattelin, että en prkl luovuta! Maanantaina uusi elämä taas! :D

Tsemppiä kovasti uuteen viikkoon!

Amanda

Vierailija
6/17 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti on sullakin pudonnut. Kyllähän noita repsahduksia sattuu. Mulla oli kamala morkkis eilen ku kaveri oli käymässä ja herkuteltiin yhdessä. Olin suunnitellut että illalla menne vielä lenkille enkä kertakaikkiaan enää jaksanut lähteä klo 22 ku mies tuli kotiin. Sillon rypesin kyllä pohjamudissa tunnin verran kunnes päätin vain mennä nukkumaan. Tänään uusi päivä ja uusi lenkkiyritys. Ei kannata muutamasta päivästä lannistua. On vielä paljon kesää jäljellä ja mahdollisuus onnistua. Ja kunhan sitä alaspäin mennään eikä ylös niin ei mitään hätää. Jos lukema ei tyydytä niin seuraavalla viikolla tsempataan pikkusen enmmän mutta mun mielestä sulla on pudonnut tosi hyvin. Turha kait sitä yrittääkään mitään megalukemia pudottaa viikossa, ne tulee sitten takas kuitenkin. Ja sulla vielä tuo imetys niin onhan sun pakko ajatella vähän sitäkin joten hienosti aateltu juttu! Mä vihaan mennä nälkäsenä nukkumaan joten syön jos on nälkä mut kunhan kattoo vaan mitä syö... eilen mä vedin kiitettävästi vaahtokarkkeja nälkään joka oli tosi huono asia mutta nälkäsenä teen aina huonoja ratkasuja JOTEn ei pitäs päästää nälkää yltymään. Niinhän se on joten meempäs tästä vähän syömään...=)

Mitäs Marjalle kuuluu?

Soffu (-1,6kg)

Vierailija
7/17 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois kans muutama kilo karistettavana, ja lisäksi pitäisi pitää huolta, ettei niitä kiloja ala enempää kertymään.

Oon synnyttänyt vasta 2,5 kk sitten ja imetän vielä, joten mihinkään hurjaan rääkkiin en voi ryhtyä, mutta pikkuhiljaa pitäisi 10kg saada pois. Viimeksi painoin 86kg, pituutta on 180cm, joten ylipainoa on. Ennen raskautta painoin 78 kg ja silloin vaatteet sopivat kivasti päälle.

Mulla on pahana tapana kahden edellisenkin lapsen kanssa ollut, että paikkaan univajettani suklaalla ym herkuilla, joten vaikka varsinaiset raskauskilot ovat lähteneet aika nopeasti, niin näitä "imetyskiloja" kertyykin sitten ihan reippaasti. Näin kesällä meillä on vielä juhlia juhlien perään, joten lähes joka viikonloppu tulee herkuteltua ja sitten vielä viikolla usein tulee syötyä jätskiä yms.

Suurin tavoite olisikin pitää vain viikonloppusin herkuttelupäivä ja silloinkin napostella vain kohtuudella. Olen ollut aina kova liikkumaan, nyt kuopuksen syntymän jälkeen on lenkkeily jäänyt todella vähäiselle, pitää yrittää ryhdistäytyä, vaikka näin kuumalla täytyy käydä heittämässä talviturkki järveen ja alkaa uimalla karistamaan kiloja :)

Toivottavasti mahdun mukaan

ja tsemppiä teille muillekin urakkaan

Vierailija
8/17 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei missään kadoksissa. En vaan ole netin ääreen valitettavasti päässyt. Ja tervetuloa ainakin minun puolestani mukaan, Jos-su.

Ensinnäkin jotain tuosta imettämisestä ja laihduttamisesta. Ihan varsinaisestihan laihduttamista ei imetyksen aikana suositella, mutta jos paino putoaa terveellisten elintapojen myötä max puoli kiloa viikossa, niin siitä ei nykykäsityksen mukaan pitäisi olla haittaa. (Elimistöön kertyvät ympäristömyrkyt kun ovat onneksi vähentyneet menneisiin vuosikymmeniin verrattuna.) Etenkin jos vielä pudottaa juuri niitä raskausaikana kertyneitä kiloja. Riittävä juominen auttaa varmasti maitomäärän ylläpitämiseen, samoin ettei tosiaan liian rankasti laihduta. Ja kyllähän sitä kannattaa tarkkailla omaa oloa ja maitomäärää, koska ainakin minulla on se tuntuma, että ollaan kaikki niin erilaisia, että toisilla imetys ei kärsi mistään ja toisilla herkemmin. Ei se maito hetkessä lopu, jos maidontuotanto on päässyt ensimmäisten 2-3 kk aikana kunnolla käyntiin, eikä äidin terveydessä tapahdu mitään vakavaa muutosta.

Sitten omia kuulumisia. Puolisen kiloa oli paino pudonnut viime viikosta tämän viikon alkuun. Eli nyt siis 73,5 kg, kun lähtölukema oli 74 kg. Minulla ei vaaka tosiaan näytä kovin tarkkaan. Punnituspäiväksi käy miunkin puolesta maanantai, mutta ilmottelen sitten vähän miten sattuu, jos sopii, kun ei kotona tätä nettiä ole.

Juoksemaan pääsin viime viikolla kolme kertaa ja kolmena päivänä kävin myös kävelemässä. Tälläkin viikolla olen käynyt juoksemassa tiistaina ja tänään, lisäksi sunnuntaina koitan myös päästä, jos se vaan jotenkin onnistuu. Muuten yritän sitten käydä aina vaikka 1 tai 2 km kävelemässä lasten kanssa, kun kuopusta (9 kk) nukutan. Juoksulenkillä olen juossut nyt 30-45 min, kävelyä on tullut muina päivinä yleensä 20-60 min.

Päätin sitten, että karkkia en syö ainakaan ennen syyskuuta. Taidanpa tänään illalla luvata sen miehellekin. Helpompi olla kokonaan ilman ainakin jonkin aikaa. Herkuttelutkin koitan pitää kohtuudessa, ja vaan kerran viikossa. Tällä viikolla se on sitten lauantain sukujuhlien täytekakkua, kun ei sitä ilkeä syömättäkään kokonaan jättää, vaikken siitä oikein piittaa.

Oma tavoitteeni on nyt sitten saada ensi viikon alkuun mennessä toinen puoli kiloa putoamaan. Eli maanantaina tai alkuviikosta joku päivä pääsen minäkin itsestäni ilmottelemaan. Ja tämän kesän tavoite vois olla vaikka alle 70 kg elokuun loppuun mennessä.

Pitäiskö keksiä meidän porukalle joku nimi, niin ois helppo sitten välillä aloittaa vaikka uusi pino? Mitä olette mieltä?

Joka tapauksessa on mukava saada seuraa. Ja ehkä tällainen muutaman hengen porukka voi toimia hyvinkin. On ehkä suuremmat paineet tsempata ja kertoa kuulumisia, kun ei ole liian iso porukka.

Kiitos siis teille tuesta ja ajatuksista!

Marja (-0,5 kg)

Vierailija
9/17 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Jos-su! Minullakin näytti raskauden lopussa 82kg ja mullahan ei synnytykseen (silloin 3vuotta sitten) jäänyt kun se kolmisen kiloa eikä yhtään enempää. Mietin vain mun selkää joka oli megakipeä että ei kait se nyt oo ihme ku on tullu 22kg yhtäkkiä lisää painoa. Eihän mun keho oo tottunu siihen. Siitä on ollu pitkä ja kivinen tie tähän painoon sillä mulla ei imettämällä oo lähteny kiloakaan vaan pikku hiljaa se on karissu mutta 4-5 kiloa on jääny. Mietin vaan et en haluu että mulle jää joka raskaudesta muistoksi 5kiloa joten aattelin et nyt ennen tokaa haluan tuon ylimääräsen pois.

Hienoa Marja, suunta on alaspäin ja se on pääasia! Kuulemme sun painonpudotuksesta aina sitten kun pääset koneelle.

Mulla on kamala morkkis. Mä oon käyny tällä viikolla vasta yhden kerran lenkillä. =( En tiiä putooko mulla olleskaan paino nytten vai nouseeko peräti. On tullu myös herkuteltua jonkin verran...=( Huomenna aamulla meen lenkille ja yritän mahduttaa vielä kolmannen lenkin tälle viikolle mut nyt on sellanen olo et ei oo kyllä paino pudonnu yhtään... Voi kakkelis sentään!

No nyt on ihan pakko tsempata loppuviikko ihan kunnolla. Onneksi alkoi just vapaat ni ehtii paremmin harrastaa urheilua eli mun tapauksessa lenkkeillä. =) Haaveilen muuten steppilaudasta mut en tiiä yhtään mitä sellanen maksaa ja onkos ille oikeesti sitten käyttöä. Rakastan vaan steppitunteja, vaikka en oo jaksanu pitkääna ikaan mennä ohjatuille tunneille. Laiska mikälaiska...=)

Jeps, mutta nyt piää miettiä tarkkaan jaksaisko vielä lähteä lenkille ku mies kotiutuu ihan kohta vai jätänkö suosiolla aamuun...

Soffu (-1,6kg)

Vierailija
10/17 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh, aamulla astelin vaa'alle ja oli sellanen olo et ei oo pudonnu paino ja niinhän siinä kävikin. Näytti jopa 300g enemmän eli 69.1 kg. Voi surku! Pääsin kuitenki aamun aikana 68.9 kg kun kävin vielä suihkun jälkeen uudelleen joten olkoon se mun nykyinen paino. Kyllä mä vähän niin ku arvasin tän ku tuli viikonloppuna vedettyä grilliherkkuja. Yritin kyllä leikkeillä myös mutta ei auttanut...=(

Nyt sitten uusi viikko ja mieletön tsemppi päälle. Oonhan mä edelleen mun painotavotteessa joka oli 0,5kg/vko pois että onhan mulla lähteny jo 3 viikon edestä vaik kaks on vasta takana mutta silti fiilis on vähä tylsä. Tän viikon perjantaina alkaa sit ihan lomakin et pelottaa tuo mökille lähtö, saanko siellä tiputettua lainkaan? Mut nyttsemppaan tän viikon ainakin. Hope so viikossa lähtee ees se 0,5kg!

Mitenkäs muilla menee? Toivottavasti paremmin!!!!

Soffu (-1.5 kg-> edelleen)

Vierailija
11/17 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin nyt tehdä yhden nimiehdotuksen meidän ryhmälle kun siitä oli puhetta: tsemppijengi? Tuli mieleen tuosta kun johonkin olin kirjottanu jotain tsemppiryhmästä....=)

Vierailija
12/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä minulle käy tuo tsemppijengi, jollei tule muita ehdotuksia. =)

Ja sitten heti tsemppausta Soffulle: ei kannata lannistua. Eipä se paino voi joka viikko laskea, ainakaan puoltatoista kiloa. Nyt vaan ollaan sopivan tiukkana, niin kyllä se siitä. Toivottavasti oot jo päässy lenkille. =)

Sitten omasta tilanteesta. Eli yllättäen minulla oli laskenut paino kilon viikossa, nyt siis 72,5 kg ja pudotusta yhteensä 1,5 kg. Viime viikolla kävin kyllä kolmesti juoksemassa ja joka päivä kävelemässä yhteensä 30-60 min, joten ehkäpä siksi sitten. Tällä alkaneella viikolla on tuo liikuntatilanne heikompi, kun olen reissussa ja lisäksi vähän kipeenä. Ei siis lapsenvahtia tarjolla juoksulenkin ajaksi ainakaan ennen viikonloppua. Tänään kuitenkin tunnin työnsin vaunuja na seisomalautaa kera esikoisen ja kuopuksen.

Tavoitteena ensi viikon alkuun on sitten kai vähintään pitää paino samassa, mutta jos puoli kiloa putoaisi, niin oishan se tosi hyvä.

Mites muut? Toivottavasti ootte edelleen mukana!

Ja sitten vaan tsempataan itseämme ja toisiamme lisää, eikö?

Marja

Vierailija
13/17 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai me vaan jääty Soffun kanssa kahdestaan tähän porukkaan?

Minä sorruin eilen syömään pari miehen karkkipussin loppua. Ajattelin siis tulla lupaamaan, että enempää en sitten syö. Olin eilen niin poikki jo ennen iltaa, että meinasin nukahtaa sohvalle, vaikka lapset pyöri jaloissa. Useampi yö oli reissun vuoksi jäänyt lyhyeksi. Sitten siis sorruin noihin karkkeihin. Toisessa pussissa ei ollut kuin muutama salmiakki, mutta lakupussissa oli sitten vielä vähän useampi jäljellä.

Väsymyksen vuoksi jäi eilen lähtemättä lenkillekin, kun ajattelin, etten millään jaksa työntää kaikkia pitkin maantietä, tai hoputtaa esikoista eteenpäin, jos se osan matkaa kävelee. Onneksi maanantaina ja tiistaina tuli käveltyä reissussa, ja tänään ja huomenna koitan sitten päästä juoksulenkille isovanhempien ja lasten tädin lastenhoitoavustuksella.

Marja

Vierailija
14/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laihdutuskuuria ollu jo parisen viikkoa, tosin nyt viikonloppuna sorruin makeisiin, mut kaipa sitä joskus herkutella saa, edes kerran viikossa?

Oon saanut painoa putoamaan viikossa n. 1,4kg,

tänään olis taas tarkoitus mennä vaa'alle...ei tosin paljon huvittais. Tarkoituksena olis saada pois 10kg...tavoitetta riittää enkä viitsi aikarajaakaan itselleni asettaa kunhan sais vaan laihdutuskuurin kunnolla kouriinsa :D

Vierailija
15/17 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä tiedä, mihin muut ovat kadonneet. Itse en ollut taas päässyt koneelle kahteen viikkoon, ja painoakin oli tullut tässä kahdessa viikossa puoli kiloa lisää, mutta jos tänne joku muukin aktiivisemmin kirjottas, niin kyllähän se ainakin minun motivaatiotani lisäisi. Ja minullakin on vielä ainakin 7 kg pudotettavaa, joten melko sama tilanne meillä on. Enkä tuota kaikkea meinaa kesän loppuun mennessä suinkaan pudottaa, mutta jos pääsisin vaikka syyskuun puoliväliin mennessä alle 70 kilon.

Mulla siis paino nyt 73 kg. Liikkumaan olen kahdella edellisellä viikolla päässyt hyvin, mutta alkaneella viikolla vähän huonommin. Huomenna toivottavasti sitten juoksulenkille.

Eli mukaan vaan! Entä missä muut?

Marja (-1 kg)

Vierailija
16/17 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry kun musta ei oo kuulunu. Meidän kone hajos muutama päivä ennen kun lähdettiin lomalle ja kolmisen viikkoa oltiin mökillä ja suomea kiertelemässä. Nyt sitten vihdoin kotona ja uutta konetta hommataan. Ei oo kyllä vielä hommattu mut mahd pian.

Nopeesti laitan kuulumiset: lomalla tuli herkuteltua, paino jopa noin puoli kiloa noussut. Juoksin kuitenkin kolmessa viikossa melkein 100km. kunto on kasvanut tosi paljon ja paikat on kiinteytynyt. Rusketustakin on tullu (pieni plussa). Mut nyt kun palattiin kotiin niin aion taas tsempata kunnolla. Paino on nyt sellanen 69.5 ja sehän oli jo 68.8 mut sain vähän tosiaan lisää. Mut nyt mulla on taas draivi päällä kun juoksu luistaa niin kivasti. Kauheen vaikee pitää välipäiviä mut on ihan pakko. Mies lähtee viikon päästä kouluun joten sit jännittä kuinka kerkeen taas lenkille mutta kaveri muuttaa ainakin osittain meille joten se saa vahtia muksua kun käyn juoksemassa. =) hyvä suunnitelma! mut hei tulkaa kertoo mitä teille kuuluu ja mä palaan toiv pian koneelle. ollaan tilattu jo uus kannettava ja tulee viim viikon pästä. Ai niin mulla alkaa uus työ huomenna ja saa nähdä millai arki muotoutuu.

Tsemppiä pudotukseen! vois perustaa uuden pinon uudella nimellä ja katsoa ketkä täällä on oikeesti mukana. MINÄ OLEN, vaikka on ollut hieman hiljasta...! Mähän laihdutan sen 5kg vaikka kuinka kauan menis! Ketkäs muut on mukana??

soffu (ei kannata laittaa kiloja, kun ne on vaan noussu) =D

Vierailija
17/17 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi vaan motivaatio olla vähissä tämän kirjoittamisen suhteen, kun ei kukaan muu ole aktivoitunut.

Puoli kiloa on paino pudonnut siitä, mitä oli, kun viimeksi kirjoitin. Eli nyt taas 72,5 kg ja pudotusta yhteensä 1,5 kg. Tosiaan yksi viikko oli tässä välissä etten päässyt ollenkaan juoksemaan, mutta tällä viikolla olen käynyt jo neljästi. Yleensä siis 2-3 kertaa, kun olen myös arvellut, että kolmea kertaa enempää ei kannata, ettei tule esim. rasitusvammoja. Ja lapsenhoidon järjestäminen on nyt heinäkuussa ollu tosi haasteellista, kun meilläkin kolme mukulaa, niin ei ihan kenelle tahansa voi kaikkia jättää.

Ja minulla siis tavoite ehkä 66 kg, mutta kunhan nyt ensin alle 70 kg. Ja perheenlisäystäkin on ehkä toiveissa, joten tosiaan jos ainakin alle tuon 70 kg pääsisi vähintään ennen kuin uudestaan odotan. Tosin siihenhän voi mennä ihan miten kauan tahansa.

Marja (-1,5 kg)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi