Minulla silmä mustana ja ma äitiysneuvola, kiva
Ei tosin tullut musta silmä perheväkivallan seurauksena. Ukko oli mökillä ja minä kaupungissa lapsen kanssa.
Löin silmäkulmani lipaston terävään kulmaan kun yritin laittaa sähköjohtoa pistokkeeseen.
Neuvolassa on kyllä ollut puhetta meidän parisuhteen ristiriidoista.
Kommentit (10)
mustaksi teki... Ei mene kuule läpi tuommoinen selitys neuvolassa! Ovat siellä kuulleet tuon version ennenkin. Jos todella lapsestasi välität, jätä miehesi ja tarjoa lapsellesi turvallinen tulevaisuus. Olet sen varmasti myös itse ansainnut! Sitä mustaa silmää taas et ole. Siihen ei ole oikeuttanut yhtään mikään, vaikka kuinka olisit ikävästi ukollesi sanonut.
Meillä kaikki rajoittuu siihen vauvaan, kaikki muu on evvk.
ja ero lähellä enemmän kuin 1000 kertaa odotusaikana, mutta en taida viitsiä tehdä ukolle paskatemppua ja valehdella neuvolassa että ukko veti mua turpaan juhannuksena.
Ja ihan aikuisten oikeasti, lipaston kulma otti silmään kun yritin laittaa yöllä DVD-soittimen johtoa pistorasiaan.
että ei ole esikoiselle hoitajaa synnytyksen ajaksi, kun ukko lähtee mieluummin Tallinaan. Turvaistuimen sentäs jätti meille että jos tulee lähtö taksilla synnärille nyt juhannuksena, niin saan esikoisen turvallisesti kiinni taksissa.
mustaksi teki... Ei mene kuule läpi tuommoinen selitys neuvolassa! Ovat siellä kuulleet tuon version ennenkin. Jos todella lapsestasi välität, jätä miehesi ja tarjoa lapsellesi turvallinen tulevaisuus. Olet sen varmasti myös itse ansainnut! Sitä mustaa silmää taas et ole. Siihen ei ole oikeuttanut yhtään mikään, vaikka kuinka olisit ikävästi ukollesi sanonut.
Hei ap, suosittelen tosiaan sen ajan siirtämistä. Jos neuvolan tädit eivät ole tuttuja niin voivat tosiaan vetää ihmeellisiä johtopäätöksiä vaikka olisi ihan normi tapaturma.
ultrata sikiön koko ja tehdä arvio turvallisimmasta synnytystavasta. Eikä ole muina päivinä esikoiselle hoitajaa, kun miehellä alkaa työt taas tiistaina.
Halusi tietää mm. että asuuko sukua lähellä, pääsevätkö auttamaan. Puhui pitkään myös siitä, miten odotusaika ja vauva muuttaa parisuhdetta.
Meillä kaikki rajoittuu siihen vauvaan, kaikki muu on evvk.
huostaan, just maksoin viimeisen osamaksuerän Hobbariin. Ja toisen samanlaisen hankinta on suunnitelmissa.
että sinuna ehkä harkitsisin neuvola-ajan siirtämistä vedoten lapsen kuumeeseen... Harmi, kun joutuu tuollaisessa asiassa miettimään, miltä se näyttää neuvolassa.