Kuinka monen mies on umpitunnelissa ?
Kommentit (16)
..koska olemme lasten kanssa kotona:) ja eikä se olis muutenkaan:)Huomenna menee töihin katsomaan kun Suomi juhlii...
Umpitunneli siis. Me ollaan e-suomessa...
Ehe ehe..
Mies on kyllä ottanut muutaman kaljan, ja on parhaillaan sääolosuhteita uhmaten pihalla grillaamassa... =)
tulin just iltavuorosta. Mies lähti ystävälleen samaan aikaan kuin minä töihin. Soitin äsken ja oli kyllä aika vauhdissa.. Miten mä jaksan lähteä hakemaan sitä vielä yöllä.. plääh..
tulin just iltavuorosta. Mies lähti ystävälleen samaan aikaan kuin minä töihin. Soitin äsken ja oli kyllä aika vauhdissa.. Miten mä jaksan lähteä hakemaan sitä vielä yöllä.. plääh..
Ei siis olla otettu tippaakaan, vaan ollaan vietetty juhannusta koko perheen kesken. Nyt lapset pantiin nukkumaan ja kulutan hetken aikaani koneella että ehtivät nukahtaa. Sitten ilta onkin meidän! =)
Ja hyvä niin... eikä se tarkoita, etteikö mitään joisi
kohtuudella ottaa jos ottaa, tänään ei olla otettu yhtään ja tuskin koko juhannuksena. ei tarvita.
mutta ei ole meidän kanssa kotona. en anna juoda kotona, meillä pienet lapset. lähti siis jonnekin, kun viinahan se on tärkeämpi kuin olla perheen kanssa...
Olisi kiva tietää missä mieheni on??
Sillan yli kun meet keskustaan niin aika läheltä löytyy. Muistaakseni Kaupungin hotelli on siinä lähettyvillä.
vähintäänkin myös siellä missä pippuri kasvaa
tuohon lattialle, paimensin sitä koko illan ettei joudu putkaan tai hakatuksi. Onneksi on vaan kesäheila, en tuota paria kuukautta kauemmin kyllä jaksaisi.
... meitä on perheemme sekä mieheni veli vaimoineen viettämässä yhdessä juhannusta. Kukaan ei ole umpitunnellissa ollut juhannuksena, mutta ei me ihan ajokunnossakaan oltu eilen päivällisen jälkeen.
Ja lapsilla on kivaa kun tehdään yhdessä hyviä ruokia ja on kiireetöntä yhdessäoloa. Suosittelen kaikille:-)
aika monen.