G: PIsin aika jonka olet ollut poissa alle viisivuotiaan lapsesi elämästä?
Ja miksi?
Itsellä viikko jonka olin etelän reissulla. Ja lapsi oli tuolloin 3v ja mummolassa.
Kommentit (31)
Lapsi oli jo melkein viisivuotias, mutta kyllä se oli aivan liian pitkä aika. Lapsi kyllä kävi kerran sairaalassa tuona aikana, mutta siltikin ero otti koville.
Esikoinen oli aikoinaan 3 päivää mummulla, mutta tuon jälkeen ei ole lapset olleet missään, tai kukaan ole ollu heitä hoitamassa. Pisin aika erossa on ollu mulla aina sen aikaa kun olen ollu synnärillä, eli noin 12 tuntia. Nuorin nyt 9kk, enkä ole ollu erossa yhtään.
yhdistetty tyo- ja lomareissu. toka viikolla oli kova ikävä.
Olin mieheni kanssa lyhyellä kaupunkilomalla.
äitini hoiti 3kk-2v3kk iän lastani
Ei tuommoisen jälkeen ole lapselleen enää mikään äiti.
Näitä tulee meillä työni vuoksi usein. Lapset ovat silloin kotona isän kanssa. Pidempiä poissaoloja ei sitten ole ollutkaan.
Kolmannella vkolla pääsi lapsi ko käymään, kun olin päässyt teholta. Lapsi tuolloin 2,5 v.
Olen ollut hänestä erossa maksimissaan n. 6 tuntia ja silloin hän on ollut isänsä seurassa. Ei ole ollut tarvetta olla enempää erossa.
Olin 6 yötä työmatkalla, kun tyttö oli 1v8kk. Samana kesänä oli myös mummulla 4 päivää, kun oltiin kaksin kaupunkilomalla. Muuten sitten erot ollutkin 1 yö kerrallaan ja nekin lähes poikkeuksetta työmatkojen takia.
Olin töissä ulkomailla. Olihan hänellä isi ja lastenhoitaja.