Haamuviiva.... =/
Tein raskaustestin ja tulos oli negatiivinen.. Muutaman tunnin kuluttua siihen olikin ilmestynyt haamuviiva... Miten tämä nyt pitäisi tulkita?..
Kommentit (14)
Voithan tehdän uuden testin huomenna tai parin päivän päästä.
mutta ns. viivanpaikka on mulla muuttunut seuraavana testauksena plussaksi.
yleensä toivoa antaa. mistäs se tyhjästä siihen ilmestyis. ehkei vielä tarpeeks hormonia pissassa, tee muutaman päivän päästä uus testi niin voit saada plussan.
olen hätäillyt testaamisen suhteen, kun olen ollut aika varma, että raskaana ollaan. Ja neljässä raskaudessa olen saanut eka negan (pari päivä ennen plussaa), joka lojuttuaan roskikses tunnin pari on muuttunut haamuksi :) Testit ovat olleet sekä apteekin että kaupan. Ei sitä viivaa tule, jos ei ole raskaushormonia virtsassa. Liian alussa testatessa sitä hormonia on niin vähän, että viiva ei tule testiajassa näkyviin. Testiajaksihan testin valmistaja joutuu jonkun ajan määrittämään.
viime kesänä mut en uskaltanut siihen sen kummemmin luottaa. Sit oottelin menkkoja mut eivät alkaneet ja tein kuitenkin testin vielä ja se oli hyvin haalea plussa:) Ja tuolla makkarissa nukkuu nyt 4kk vanha "haamuviiva":D eli kannattaa testata jossain vaiheessa uudelleen jos ei menkat ala.
näytti negaa, lojuttuaan kylppärissä tunnin näytti haamua, ja nyt menkat jo 3 pv myöhässä ja plussaa näyttää :) että onnea, näin varovasti..
Mulla on sylissä tällähetkellä "haamu" vauva. elit ein testin, menkat oli kyllä jo neljä päivää myöshässä silloin. Testi näytti negaa, mutta tunnin kuluttua oli haamu viiva ilmestynyt. VAsta viikon päästä sain kunnon viivan. Nyt kävi kuitenkin niin, että olemme yrittäneet vauvaa jo puolisen vuotta. Kaksiviikkoa sitten tein myös haamu plussan, joka ilmestyi myös n. tunnin päästä testauksesta. Kävin viikko tuosta tk:ssa verikokeessa enkä ole raskaana. Eilen tein taas testin, ja antoi haamuviivan.
harmittaa niin vietävästi:(
Mulla haamu muuttui plussaksi ja siitä lapseksi. :)
lapsia olleet. Kolmehan noita on.
joten kannattee todellakin parin päivän päästä tehä uus testi,ja jos näyttää haamua,niin sit labraan verikokeeseen jossa voidaan katsoa raskaushormonien määrä,ja siit voidaan kahtoa et onko kohdunulkoinen JOKA ON TODELLA VAARALLINEN JOS JÄTTÄÄ HOITAMATTA!!!
haamuhan on eri asia kuin roskishaamu. Oikea haamu (testiajan sisällä ilmestyvä) on positiivinen, eli viivan tummudella ei ole väliä.Roskishaamu voi kuitenkin olla ihan mitä vaan. Testien käyttöohjeissakin sanotaan, että tulos ei ole luotettava enää testiajan jälkeen.
ja joka kerrasta tullut vauva =)