Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KERTOKAA MULLE JO SE SIVUNUMERO

Vierailija
18.06.2009 |

missä raamatussa mainitaan luku 666?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/5 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kysyy yhtä sivunumeroa niin kaikki heittäytyvät tietämättömiksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ota Raamattu esiin ja plaraa sieltä viimeinen kirja. Siis se Ilmestyskirja elikkä Johanneksen ilmestys. Sitten selaat, kunnes tulet 13. luvun kohdalle ja sehän on, kuten koko Raamattu, jaettu jakeisiin. Lue kunnes löydät sen pedon luku-kohdan. Ja katso: se sivunumerokin löytyy sitten. Mikäs sua muuten tuossa 666:ssa kiehtoo?

Vierailija
4/5 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallisesti viitsi asian selittää "pakanalle".

Minua kiinnostaa siinä se luku ja sanat "se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen ja lukuarvon: se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi" Minun syntymäaikani (sekä almanakka, että kello) osoittavat juuri tuota aikaa ja kaikki lähimmäiset tuntuvat kuolevan juuri tuon numeroyhdistelmän aikaan. Siksi kyselen.

Vierailija
5/5 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi nyt kuoli siskolta mies 6.6. ja oli syntynyt v.-66. Itse olen syntynyt 24.12.71 (kuudella jaollisia ja syntymävuosi 7-1=6) ja kello 24 (kuudella jaollinen sekin ja lisäksi keskiyö - olikohan täysikuu?) henkilötunnus myös kuutosia täynnä (sitä en nyt tässä ilmoita sen enempiä). Minulla on elämässä kaikki mennyt päin vittua ja tuntuu, että niin minun läheisilläkin. Olenko siis tuo raamatun Peto?