Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni erotti minut normaali elämästä.

Vierailija
18.06.2009 |

En saanut käydä töissä tai tavata ystäviäni.

Nyt sain voimia ja jätin hänet. Hän on sellainen mies, ettei häntä jätetä (omasta mielestään).

Uhkaa minua nyt suurella laskulla kun elätti minua n. 2v.

Voiko käydä niin, että minulle tulee lasku asumisesta, vaatteista, lääkärikuluista tai jostain normaalin elämän kuluista?

Huomioiko kukaan että elin epänormaalissa suhteessa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita ostaessa ei ole sovittu että maksaisit niistä. velat on ihan erikseen ja niitäkään ei voi todistaa jollei ole velkakirjaa. ja tuskin äijälläsi on kaikkia kuittejakaan tallessa joten älä huoli!

Vierailija
2/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistien uhreille on oma tukijärjestönsä.

Et tietenkään voi saada laskua menneistä. Olitteko naimisissa? Jos olitte, teillä oli keskinäinen elatusvelvollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ollut sopimusta, etkä ole tehnyt sopimusrikkomusta. Hienoa, että olet uuden elämän alussa. Katkaise välit kokonaan mieheen ja jos hän ei jätä sinua rauhaan, hae lähestymiskieltoa. Voimia, iloa ja aurinkoa sinulle!

Vierailija
4/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tarvitse pelätä sitä, että tulisi "lasku perässä". Kunhan uhkailee... Kuuluu "taudinkuvaan". Tai siis mies voi kyllä lähetellä mitä tahansa laskuja, mutta sulla ei ole mitään velvollisuutta maksaa yhtään mitään.

Ole onnellinen, kun pääsit tuosta miehestä eroon. Toivottavasti teillä ei ole lapsia!

Vierailija
5/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittää niin nosta syyte vapaudenriistosta.

Vierailija
6/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman suuruinen lasku kodinhoidosta, eli ruoanlaitosta, pyykkäyksestä, tiskauksesta, kaikesta vaan mistä keksit mitä olet yhdessäoloaikananne tehnyt hänen hyväkseen....

Vierailija
7/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellette ole sopineet että asut ja vaatetat itsesi velaksi.

Hae itsellesi apua, äläkä mene exäsi kanssa kahden mihinkään - aina joku tukihenkilö mukaan. Tarvittaessa nauhuri.

Vierailija
8/15 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei onneksi ole. Olimme avoliitossa.

Minä olen googlettanut tuosta narsismista ja moni kohta osuu oikeaan. Mies on niin hyvä puhumaan ja antaa itsestään miellyttävän kuvan, että huolestuttaa mitä vahinkoa aiheuttaa minulle.

Kiitos kaikille ja hyvää juhannusta :) ap

Vierailija
9/15 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ruoki hänen mielikuvitustaan.

Eikä tosiaan voi lähetellä mitään laskuja sulle... iahn pisti naurattamaan, vaikkei ehkä ap:tä naurata.

Jos lasku tulee niin lähetä sinäkin hänelle lasku hyysäämisestä jne...

Vierailija
10/15 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän helpotuksen tunteesi mitä nyt koet kun olet päässyt miehestä eroon.

Minun ex oli varma että tulisin itkien kerjäämään että ottaisi minut takaisin. En ole hetkeäkään katunut eroamme.

Laskut voit unohtaa, hullu mies päästelee suustaan jotain millä voisi pelotella sinut ja alistettuna palaisit hänen valtakuntaansa.

Riitoihin ei kannata ajautua tuollaisen miehen kanssa. Jos lasku tulee otat yhteyden lakimieheen

mutta tosiasiasssa lLaskulla voit pyyhkiä persettä.

Vierailija
11/15 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervessä parisuhteessa eläneelle ei tulisi mieleenkään ottaa noin tyhmää uhkausta vakavasti. Vuoden kuluttua olet toipunut, taas tässä maailmassa, ja ihmettelet huuli pyöreänä miten se kaikki oli mahdollista.

nimim. Olin siellä minäkin ja muistan hyvin

Vierailija
12/15 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elatusvelvollisuus. Eli et tietenkään saa laskua häneltä. Tai siis, voisihan tuo lähettää, mutta sillä ei ole mitään virkaa, sillä hänen VELVOLLISUUTENSA on ollut elättää sinut, niinkuin sinun velvollisuutesi oli elättää hänet. Jos olit kotona etkä työelämässä, koko elatusvelvollisuus oli avioliiton aikana miehesi harteilla. Se siitä. Nyt olette eroneet, eikä hän tietenkään enää ole velvollinen elättämään sinua.

Tiedän muuten tilanteen, jossa olet ollut. On melko hirveätä huomata, että mies pikkuhiljaa kuristaa sinut aina pienempiin ja pienempiin ympyröihin - hetki, jolloin huomaa olevansa lähestulkoon kokonaan toisen "armoilla" on todella riipaiseva. Kun siitä pääsee ulos, on kuin olisi saanut syntyä uudelleen.

Vierailija
13/15 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

exältäsi laskun, ei sun kannata edes nähdä sitä vaivaa, että otat yhteyttä lakimieheen. Ei tollaset laskut ole ulosottokelpoisia. Eli ei tollasilla elinkustannuksista koituvilla laskuilla ole mitään virkaa, vaikka olisittekin olleet vain avoliitossa. Pistä lasku vaan pöytälaatikkoossi ja jos niitä alkaa tulla useampiakin, ota sitten yhteyttä poliisiin, jos homma alkaa mennä kotirauhan häirinnän puolelle. (Laskujen lähettely ei sitä vielä ole.)

Vierailija
14/15 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex on samanlainen. Kun jätin sen, alkoi uhkailemaan että minun pitää maksaa sille puolet lapsilisistä joita siihen saakka oli tullut lapsista.. ja puolet auton arvosta kuulema kuului sille (jota olin itse maksanut omista rahoistani), samoin sille kuului sen mielestä puolet takuuvuokrasta (jonka olin ottanut omiin nimiini pankkilainana kun oli sen verran suurempi summa) yms.

Mutta tosiaan, kun teillä ei kerran ole onneksi lapsia, älä enää pidä mitään yhteyttä tuohon mieheen. Et vastaa viesteihin, et puheluihin jne. Mutta säästä jokainen sähköposti, kirjaa ylös puhelut joita se soittelee, viestit joita lähettelee yms sillä jos se on tarpeeksi sekaisin, se voi alkaa vainoamaan sua jolloin sulla on sitten todisteet lähestymiskieltoa varten. Joka kerran, jolloin reagoit jotenkin (=vastaat sille) sen yhteydenottoihin, se saa siitä "voimia" eikä se lopeta vaan saa vain lisää vettä myllyynsä.

Vierailija
15/15 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa kauniisti ja lupailee ihanaa elämää muuttuneena miehenä. Kun en vastaa viesteihin niin uhkailu alkaa. Kerran olen soittanut poliisille kun pelkäsin henkenipuolesta. Mies ei ole vielä saanut kutsua kuultavaksi. Sekin pelottaa, että mitä siitä seuraa. Hän ei ole tottunut naisiin jotka taistelevat vastaan.

Pari päivää on onneksi ollut rauhallista kun taitaa ukko olla etsimässä uutta uhria.

Sekin ahdistaa, en haluaisi kenenkään enää käyvän tätä läpi. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä