G: Kuinka ihana/hot uskot olevasi miesten mielestä - kouluarvosanoin?
Noin yleisesti siis. Yksilöeroja toki on, kukaan ei ole kaikkien mieleen jne.
Minä veikkaisin olevani 8,5 tai 9.
Kommentit (34)
Mulla on huono itsetunto, en ole oikein mihinkään tyytyväinen itsessäni, eli uskon että koulun arvosana-asteikolla olisin korkeintaan 5.
Mutta kovasti tuo oma mieheni minua kehuu, kuulemma kauniit hiukset ja silmät, vartalolta ihan normaali.. mutta itseni mielestä olen ruma ja pullea :( tämä juontaa juurensa siihen että mua on niin rankasti koulussa aikanaan kiusattu että en voi vieläkään usko olevani kenenkään mielestä ihana tai kiva..
Ulkonäoltäni olen varsin tavallinen, mutta kun jutulle päästään niin olen varsin valovoimainen.
omaisi hoikan kropan,isot tissit,pitkän tukan ja ruskeat silmät niin ei se minusta kerro juuri mitään,nenä voi olla iso tai islmät alaspäin valuvat,hampaat huonot,moni pieni seikka voi tehdä ihmisestä ruman!
Muista miehistä ei ole väliksi.
Yleisarvosana varmaan joku 8 kuiteskin, 7.5 - 8.5 ja riippuu missä, milloin, kuka..
Eli kelpaan joillekin miehille. Muutama on tullut iskemään ja yksi iski kiihkeään suuteloon yllättäen.
En liene kuitenkaan mikään ihanne kumppani suurimmalle osalle miehistä, enkä itsekään välitä, sillä itsellänikin on munat ja iso hauis sekä pari lasta ja vaimo.
Olen "komea nainen". Ulkomailla on vientiä, Suomessa kaltaistani trannie-look naikkosta pelätään.
mutta kunhan lähemmin tutustuvat niin 9 :)
rehellisiä vastauksia ja pohdintoja miksi...?
Vain yksi on rohjennut omakseen kysyä. Ulkonäköni on ehkä ok, mutta ilmeisesti joku puhetavassani tai muuten käytöksessä ei ole muita miellyttänyt.
plussaa: sopusuhtainen vartalo, isot tissit, kiva ulkonäkö(naama + kokonaisuus), mehevät huulet, nätit silmät ja hyvät, valkoiset hampaat.
miinusta: olen aika pitkä (liian pitkä kääpiöille), hiukset on tyypilliset suomalaiset, iho voisi olla parempikin. Laiskuus ulkonäön hoitamisen suhteen (en jaksa irtokynsiä, hiuslisäkkeitä, ylenpalttista ulkonäön puunaamista)
Kun paremmin tutustuu, niin 8,5, koska olen huumorintajuinen, hauska, kohtelias, älykäs ja sanavalmis. Välillä vähän pelottavakin ;)
Nykysin kyllä yleensä liikun kolmen riiviön kanssa enkä ehdi meikkailemaan tai muutenkaan laittautua. Eli en kyllä pahemmin herätä huomiota miesten keskuudessa.... Jos joskus tulevaisuudessa on aikaa laittaa vähän itseänikin jajopa ostaa uusia vaatteita, niin olen varmaan useimpien mielestä suht ok.
Kyllä se sinne kiitettävän puolelle menee. Edelleen. Äh, en jaksakaan vastata tähän kunnolla.
valitettavasti myös naisten mielestä (olen naisista kiinnostunut)
ollut surua ja se lyönyt leimansa ulkonäköön, kasvot riutuneet ja ryhti kuin myllynkiveä kannattelisi
Ei oo vientiä baareissa muttajostain syystä huomaan kääntäväni vanhempien miesten päitä kun harrastan korkokenkiä, naisellisia vaatteita, olen laitettu. Mutten ole kaunotar! Ihan tavallinen ja en hoikkakaan, just siinä ihannepainon ylärajalla. Viihdyn kyllä tällaisena ja oma mies tykkää...
Oon vähän ihmetellyt noita vanhempien ukkojen katseita, enkä kyl oo varma onko imartelevaa :-/