G: Kuinka ihana/hot uskot olevasi miesten mielestä - kouluarvosanoin?
Noin yleisesti siis. Yksilöeroja toki on, kukaan ei ole kaikkien mieleen jne.
Minä veikkaisin olevani 8,5 tai 9.
Kommentit (34)
painan niin paljon.
mutta pieni poikani sanoi minua kauniiksi eilen, se riittää. :)
niin nykyään joku 6,5.
Naama on ok, vaikka ei mikän kiiltokuva. Nenä on aavistuksen verran vino, huulet ohuet ja hampaat eivät ole tasaiset, valkoiset kylläkin.
Hiukset turhan vaaleat ja silmät tummanruskeat, niistä olen kyllä saanut kehuja.
Painoa on tullut lisää vuoden aikana ja se ketuttaa.
Joskus olin kuulemma täyden kympin nainen, tuolloin taisi olla painoa 51kg ja pituutta 170. Nyt on lapsia ja painokin alkaa ihan eri numerolla :)
Yritän pitäää pilkettä silmäkulmassa ja olla mukava. Mies ainakin kuulemma tykkää ja se on tärkeintä ja yhteinen on kuntoprojektikin...
Minulla ei varmaankaan ole mitään realistista kuvaa itsestäni, mutta pidän itseäni rumana. Mielestäni kaikessa on vikaa, laitan listan miten itse ajattelen ja miten miehet... vuoden sinkkuiltuani minulla olisi ottajia vaikka kuinka, etenkin ENNEN kun he tutustuvat luonteeseeni, että kait he ihastuvat sitten ulkonäkööni...outoa, vaikka itseni mielestä olisi täysin toisin päin...
ohuet hiiren hiukset - kauniit punaiset seksikkäät hiukset
rillit - kauniit sädehtivät syvälliset, tuhmat silmät
aivan järkyttävän kauhea iso nenä - nöpönenä (ainakin 7 miestä näin sanonut!)
liian pieni ohut suu - todella kaunis hymy ja kauniit hampaat
järkyttävät rusina tissit - seksikkäät pienet rinnat pikkuisilla nänneillä
iso maha - kaunis hoikka kroppa, myös mahasta
selluliitti perse - harvinaisen seksikäs pyöreä pylly
aivan liian luhyet jalat - kauniit hoikat jalat
niin ja olen 25, ja puolen vuoden aikana ainakin 15 miestä on mua piirittänyt... ja itse ihmettelen tätä koska mielestäni olen keskivertoa rumempi
Olen muiden mielestä hyvännäköinen, kroppanen ym.
Mutta kymppiä en voi kuitenkaan antaa sillä omaan mahamakkaroita, mutta kummasti ne eivät ikinä ketään haittaa (ne ei siis näy kunnolla) En ole liian laiha enkä liian pullukka, vaan sopiva.
Ja blondeista tykkää kaikki :)
uskoisin olevani 9.
En taatusti ole kaikkien miesten mieleen, koska olen hoikka ja tosi pieni rintainen. Pitkistä hiuksista olen aina saanut kehuja. Ja minun pisteitä voisi nostaa se, että olen ruskeasilmäinen ja muutoinkin kulmakarvat yms. ovat tosi tummat (vaikka olen siis supisuomalainen), eli erotun valtaväestöstä.
Oma mies tuntuu ainakin tykkäävän ja silloin kun olin sinkku, niin ihan sopivassa mittasuhteessa minusta oltiin kiinnostuneita. Ja edellä mainitsemani olivat vaan ulkoisia seikkoja, kyllähän sekin ratkaisee, että mitä pääkopassa tapahtuu ja sitä en itse lähde arvioimaan :)
Mutta vanhanaikaisesti sanottuna veikkaan että 4+. En kelvannut kuin yhdelle silloinkaan kun olin tiimalasivartaloinen. :( Olen katsellut tässä vanhoja valokuvia ja ihmetellyt, raivonnut sitä että mikä minussa oli muka vialla; tähän asti uskoin sen olevani ulkomuotoni koska olen todella ystävällinen luonne jne., mutta alle 25 painoindeksillä, pitkällä kauniilla tukalla ja D-kupin rinnoilla en kelvannut KELLEKÄÄN??? Kun aloin lihomaan masennuksen takia, nykyinen mieheni bongasi minut ja tässä sitä vieläkin ollaan :/. Syö kieltämättä itsetuntoa että vain afrikkalaiset miehet pitävät minua kauniina mieheni lisäksi.
Jonkun mielestä varmaan 7 (jos tykkää rinnattomista, lyhyt tukkaisista ja n. 14 v venäläis telinevoimistelijan kropasta).
Aika paljon olen kehuja ulkonäöstä (ja myös kivasta luonteesta ja ällistä) saanut. Minä olen pitkähkö, hoikka, mutta silti löytyy rintoja ja peppua sopivasti. Vyötärö on kapea. Kasvoiltani olen aika kaunis, silmät taivaansiniset, hiukset pitkät ja tummat.
Jaa no kyllä mä koen olevani joku 8, baarissa nuo miehet ainakin tuntuvat kimpussa olevan. Omakin mies tykkää. Miinusta tulee paksuista ja lyhkäsistä jaloista.
Nuoremmat pitää tätinä, joka "oli varmaan nuorena tosi nätti". ;) Ei arvosanaa, menis liian pervoksi. :D
...mutta tässä iässä se ei varsinaisesti enää kiinnosta juuri ketään. Esim. työpaikan nuoret adonikset eivät takuulla enää pisteytä meikäläistä - voisivat olla omia poikiani!
jään varmaan sinne 5-6 paikkeille
minulla on rillit
olen liian pieni (liian laiha ja lyhyt)
ei rintoja juuri ollenkaan
perus naamavärkki
hiukset on plussaa, hyvä malli, hyvännäköset, kaunnis väri jne...
Yleensä kaikki rumat ongelmatapaukset juoksevat perässä vaikka olen ihan hoikka, kaunis ja koulutettu. Sanotaan siis vaikka 4+.
En nyt niin kamala, mutta naama on ihan nätti. Ja jos ei tarvii riisua :D. Baarissa ei ole viime aikoina tullut vientiä testailtua.
mä olen varmaan joku 5-6. Naama on kuin petolinnun perse, jalat lyhyet ja mahaakin löytyy. :D
idioottimagneetti olen. Kaikki hitaalla pyörällä käyvät yrittävät iskeä, tai sit ne on tajuttomassa kaatokännissä.
Mutta oma kulta tykkää ja se riittää.