Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HÄh!! Huutonetissä huoltokatko??!! Mitäs nyt!?

Vierailija
18.06.2009 |

Eräs tavara, jota olin huutamassa sulkeutuu juuri nyt huoltokatkon aikaan. Ja en voi sitä huutaa tai tarkistaa olenko voittanut huudon, en pysty korottamaan tarjousta jne. ÄRsyttää!!

Miten voi tällaista olla?! Miten näissä tilanteissa toimitaan?? Sulkeutuuko kohteet siis ihan normaalisti vaikkei sivut toimikaan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä on sun elämäsi kun alat hyperventiloida jonkun romun takia. Saa sitä tavaraa kaupastakin.

Ja tiedoksesi; tietojärjestelmät nyt vaan poksahatelevat tuon tuostakin ja huoltokatkoja tulee ihan väkisinkin. Eiköhän huuto.net ole ohjeissaan väistänyt vastuun sellaisissa tilanteissa. Eli varmastikin kohteet sulkeutuvat ihan normaalisti.

Vierailija
2/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne asti, kun katko on ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vierotusoireita!

Toimisi nyt hemmetti.

Vierailija
4/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en ole niistä saanut sähköpostiin minkäänlaista sulkeutumisilmoitusta eli tuskin on järjestelmä niitä sulkenut kun se ei kerran toimi.

Eri asia sitten mitä kohteille tapahtuu kun joskus saavat järjestelmän toimimaan. Epäilen että "huoltokatkon" aikana kiinni menneet paukahtavat kiinni automaattisesti heti. Paska juttu juu myyjänkin kannalta.

Vierailija
5/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en ole niistä saanut sähköpostiin minkäänlaista sulkeutumisilmoitusta eli tuskin on järjestelmä niitä sulkenut kun se ei kerran toimi. Eri asia sitten mitä kohteille tapahtuu kun joskus saavat järjestelmän toimimaan. Epäilen että "huoltokatkon" aikana kiinni menneet paukahtavat kiinni automaattisesti heti. Paska juttu juu myyjänkin kannalta.

Vierailija
6/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama kohde klo 23.30-23.40 välisenä aikana ja niistä tuli sulkeutumisviesti vasta tänä aamuna kasin pintaan. Ja nuo kyllä sulkeutuivat ihan normaalisti, roikkuivat vaan listoilla.

Vierailija
7/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan netissä kytätä, että koska ne toimii ne se tuote menee varmaan sivusuun:/

Paljonko niihin yleensä lisätään aikaa huutaa, kun järjestelmä alkaa toimia, jos ei todella heti sulkeudu??

Vierailija
8/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä tapahtuu kun huoltokatko on ohi. Jos huoltokatko kestää esim. 20 tuntia niin tuleeko kohteille 20 tuntia lisää huutoaikaa? Vai käykö niin että järjestelmä toteaa että "nyt on 18.6. klo 20:00 ja esim. kohde jonka olisi pitänyt sulkeutua 18.6. klo 12:01 menee siis kiinni heti koska tuo aika on jo mennyt".

Myyjän ja ostajanhan kannalta on ihan se ja sama meneekö kohde sitten kiinni huoltokatkon aikana vaiko heti sen jälkeen ellei sinne tule huoltokatkon verran lisähuutoaikaa. Ja sekin on ongelmallista. Jos myyjä on esim. lähdössä matkalle tänä iltana ja kohteen olisi pitänyt mennä kiinni aamulla niin myyjä ja ostaja eivät enää ehdikään olla yhteyksissään ennen myyjän matkaa.

Vierailija
9/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. pari tuntia sen jälkeen, kun katko on ohi. Vai olikohan se tunti? Hitto, en mä voi muistaa tollasia asioita, nuo kun eivät mun maata kaada :D Mutta ei ne välittömästi pamahda kiinni, kun sivut toimii taas.

Vierailija
10/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime katkolla huudot(joiden pitänyt sulkeutua katkon aikana) sulkeutuivat muutama tunti sen jälkeen kun katko oli loppunut.Siitä ilmoitettiin sit oliko se etusivulla että kuinka kauan ovat auki.

Vierailija
11/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mulla toimii ihan normaalisti.

Vierailija
12/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan käyn kattoo et joks toimis, piti yks vaatepakettikin just laittaa myyntiin. Kai se joskus taas???

Vierailija
13/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oo toiminu koko päivänä =( Eipä sillä muuten ois mitään väliä, mutta kun olis kiva seurata omia huutoja (niin myytäviä kuin ostettaviakin)...

Ihmettelen vaan, jos on alueellinen, niin miten huudot sitten sulkeutuvat?

Vierailija
14/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vaan käy provosoimassa täällä.

Vierailija
15/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vaan käy provosoimassa täällä.

Vierailija
16/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ei toimii/toimii???

Hki, ei skulaa.

Vierailija
17/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aamupäivällä huoltokatkos. Sen jälkeen toiminut ihan normaalisti.

Vierailija
18/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jossain ei. Siis onko tuo nyt muka reilua? Toisin sanoen joku voi huutaa tavaran mun ohitseni enkä mä saa mitään mahdollisuutta vaikuttaa asiaan? Eihän se voi mennä noin?!

Vierailija
20/27 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleeensä nuo huoltojutut on tehty aamuyöllä/keskellä yötä ja aamulla sivut on sitten taas ollut toiminnassa. Ja siitä on aina ollut etusivulla huomautus. Tällä kertaa mä en ainakaan huomannut mitään tiedotusta, huomasitteko te?