vauvani
Meinasi viime yönä itku päästä, kun katselin nukkuvaa pientä ja ajattelin, että ihan tosissaan harkitsin aborttia joskus. Onneksi en sitä tehnyt.
Kommentit (4)
Käyn aina illalla viimeiseksi katsomassa, että lapsi nukkuu ja on peiton alla. Jos minullekin tulee tippa linssiin hämmästellessäni, miten ihmeessä minusta saattoi tulla ulos niin kaunis pieni ihminen... - Uskon, että aborttia harkinneella se on todellakin lähellä.
Onneksi olkoon vauvasta :)
tulee aina eneen nukkumaan menoa katteltua omaa poikaa. Toinen nukkuu niin rauhassa ja on niin kaunis. Uskomaton tunne
toisena yönä kuuntelin sitä Juha Tapion kappaletta mikä alkaa "Hän tuhisee ja tuhlaa pienokaisen tuoksuaan" ja kattelin nukkuvaa vauvaa. Sillon alkoi itku, ja sitä kesti monta päivää, en voinu muuta kun itkeä kun katselin pikkusta. Sen jälkeen en sitä kappaletta ole itkemättä pystynyt kuuntelemaan. Aina tulee rakas mieleenja ihan valtava ilo ja onni :)
ajatuksia, vaikka vauva onkin vielä masussa. Ihan viimeiseen asti mietin aborttia, mutta nyt en voisi onnellisempi olla :) Mun masussa on mun ikioma pieni poika, johon olen jo kovasti kiintynyt :) Ens kuussa saan nyytin jo sylkkyynkin, ihanaa!