Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta. Mies tulee duunista klo 16:30,

Vierailija
18.06.2009 |

eikä muija ole edes ruokaa laittanut vaan maleksinut koko päivän. Tällainen tilanne on serkkuni perheessä lähes päivittäin. Serkkuni (tämä kyseinen mies) tästä mainitsi kun viimeksi nähtiin. Lapsia heillä on kaksi, 5- ja 2-vuotiaat. Muija saattaa käydä lasten kanssa grillillä syömässä, perheen elättäjä saa sitten syödä mitä sattuu löytämään.

Kuinka helvetissä kukaan voi olla noin laiska ja piittaamaton??

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa.

Vierailija
2/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 16.30???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies tuli töistä kotiin. Kauhea vaimo :)

eikä muija ole edes ruokaa laittanut vaan maleksinut koko päivän. Tällainen tilanne on serkkuni perheessä lähes päivittäin. Serkkuni (tämä kyseinen mies) tästä mainitsi kun viimeksi nähtiin. Lapsia heillä on kaksi, 5- ja 2-vuotiaat. Muija saattaa käydä lasten kanssa grillillä syömässä, perheen elättäjä saa sitten syödä mitä sattuu löytämään.

Kuinka helvetissä kukaan voi olla noin laiska ja piittaamaton??

Vierailija
4/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisen tehtävä ole ruokaa tehdä. Eiköhän jokainen aikuinen täysijärkinen osaa itse ruokaa tehdä, jos ei osaa niin kuolkoon nälkään.

Vierailija
5/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi,voi mies parka:D

En mäkään joka päivä laita ruokaa, vaikka lasten kanssa olen kotona. Mies "joutuu" välillä käymään kaupassa, ja tekemään ruokaa..

En ole piittaamaton, enkä laiska. Joskus vaan aika lasten kanssa menee ihan jotai muuta tehdessä, kun kelloa katsellen koska aloitan ruoan laiton, kun se mieskin tulee kotiin..

Vierailija
6/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äippälomalla tai kesälomalla, niin en ruokaa tehnyt juuri miehen kotiin tuloa silmällä pitäen. Joskus tein ruuan juuri siihen aikaan, mutta en tarkoituksella. Kyllä aikuinen ihminen osaa itsekin kaapista ruokaa kaivaa.

Vierailija
7/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla luultavasti ajaa töihin sen grillin ohi?

Vierailija
8/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yleensä ruoka tuohon aikaan on, kun mies töistä palaa. Ei me jakseta enää illalla 21 aikaan syödä kuin iltapalan, kun harrastuksista kotiudutaan. Ja lapsia löytyy 5, vauvasta 10v saakka.

Vierailija
9/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää huolta lasten ruokailusta. Onko serkkusi

perheen mies kenties äiti riippuvainen vai miksi kuvittelee että ruoka tulee pöytään kuten vielä äidin helmoissa asuessa ? Tuskin ukkoressukka osaa käydä edes kaupassa tai imuroida edes.

Vierailija
10/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein kyllä ruokaa aina klo 17 mennessä valmiiksi ja mies sai syödä sitten sitä jos ehti kotiin. Tai sitten jämät myöhemmin. Mielestäni täysin normaalia:).

En kyllä lähtisi grilliltä ruokaa hakemaan tai jos hakisin niin ottaisin myös miehelle annoksen!

Vierailija
11/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsillennekaan?

ap

Vierailija
12/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsillennekaan? ap

mutta ei se ruoka ole lämpimänä valmiina ukkoa odottamassa kello 16.30. Jääkaapista saa kaivaa.

Vierailija
13/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikatauluja tee sen mukaan miten mies nyt sattuu tulemaan töistä kotiin. Liikun lasten kanssa ja voimme olla aamusta iltaan menossa, niin en todellakaan ala miehelle ruokaa tekemään kesken menojen.

Onneksi miehelläni pysyy kauha kädessä ja osaa laittaa levyn päälle. Tietää mikä on paistinpannu ja miten pihvi paistetaan. Ehkä joidenkin mammojen miehet ovat niin avuttomia että perustiedot ruuanlaitosta on jäänyt opettelematta.

Vierailija
14/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tehdään ilta-ruoka klo 17 aikoihin ja minä sen yleensä haluankin tehdä tai sitten haetaan yhdessä jotain noutoruokaa. Yhteinen ruokahetki on tosi mukava ja ruuanlaittoon osallistuu joskus myös lapset tai sitten isukilla on hetki lasten kanssa, kun minä valmistan ruuan. En voisi toisellalailla ajatellakkaan tekeväni. Hetki itselle ruuanlaiton yhteydessä. Ei ole mulle mikään vaiva, kun päivän on kersojen kanssa yksin. Syödään sitä tähettä sitten aamupäiväruualla lasten kanssa. Nautin ruuanlaitosta ja tulee mukava mieli kun toisillakin on. Hyvä ruoka, parempi mieli!

Vierailija
15/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsillennekaan? ap

mutta ei se ruoka ole lämpimänä valmiina ukkoa odottamassa kello 16.30. Jääkaapista saa kaivaa.

Vierailija
16/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleensä valmista juuri siihen aikaan, kun mies kotiutuu töistä. Ihan normaali päivällisaika, vai eikö muilla sitten lapset syö päivällistä?

Jos mä olen kotona, niin kyllä mä se ruoan teen ja vastaavasti mies tekee, jos on kotona. Me syödään sitten koko perhe yhdessä. Mä luulin, että suurimmalla osalla on samoin. Ollaanko me sitten jotain outoja, kun tehdään näin "perinteisesti"?

Vierailija
17/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsillennekaan? ap

Vierailija
18/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei toista oteta yhtään huomioon eikä vietetä aikaa yhdessä. JOkainen napsii mitä tykkää jääkaapista. Lapsetkin sitten kai?

Niillä perheillä menee tutkimusten mukaan parhaiten joissa yhteisistä ruoka-ajoista pidetään kiinni. Meillä ainakin syödään lähes aina iltaruoka/päivällinen klo 17-17.30.

Vierailija
19/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsillennekaan? ap

Et voi olla tosissas!!? Kait sun ukkos nyt sentään osaa itse ruokansa lämmitää? vai täytyykö se vielä syöttääkin?

Onneksi mun mies osaa jopa tehdä sen ruoan ihanitse ja nurisematta;)

Vierailija
20/52 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän kauan se äijänne suostuu sitä jääkaapia kaivelemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi