Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet synnyttäneiden osastolla?

Vierailija
18.06.2009 |

Eli jos on ihan normi synnyttäneiden osastolla, niin kuinka kauan ja paljon/ mihin aikaan sinne voi oma mies tulla?

Kuinka paljon teidän miehenne ovat siellä vierailleet ja viettäneet aikaa päivässä?

Kiinnostaa koska itse olin perhehuoneessa koko sairaala-ajan ja mies siis koko ajan vierellä (:

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Oulussa kun synnytin, mies kävi vierailuajoista riippumatta. Nyt, kun on lapsia jo useampi ja menen pian synnyttämään, käynee lasten kanssa vain illalla vierailuaikana.

Vierailija
2/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...huonekaverini (2h huone) mies tuli aamulla klo 9 ja lähti illalla klo 21. Sen lisäksi heillä ramppasi jatkuvasti vierailuaikana vieraita.

Että aika mukavasti miehet voivat olla paikalla mutta oli kyllä pirullisen rasittavaa minulle kun oma keskittymiseni omaan vauvaan häiriytyi tosi pahasti kun väliverhon takana oli jatkuva hulabaloo. Ei kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Että aika mukavasti miehet voivat olla paikalla mutta oli kyllä pirullisen rasittavaa minulle kun oma keskittymiseni omaan vauvaan häiriytyi tosi pahasti kun väliverhon takana oli jatkuva hulabaloo.

[/quote]

Minulla mies oli paikalla päivittäin noin klo 11-13 ja sitten klo 17-20. Olin kolme päivää sairaalassa.

Vierailija
4/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isällä ja sisaruksilla on vapaa vierailuaika, eli isä saa olla vaikka koko päivän. Siihen jopa kannustetaan.

Jos viereisen pedin "hulabaloo" häiritsee, niin ainahan voi kohteliaasti pyytää vieraita juttelemaan päiväsaliin.

Esikon kanssa olimme perhehuoneessa, ja mies siellä siis koko ajan. Kuopuksen kanssa olin yksin, mies hoiti isompaa lasta kotona, ja kävi aamuisin ja iltaisin isosiskon kanssa meitä tervehtimässä. Tosin kotiuduimme 2 vrk synnytyksestä.

Vierailija
5/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkassa tiukennettiin jo useampia vuosia sitten tätä vierailukäytäntöä. Huoneessa saa vierailla ainoastaan mies ja (muistaakseni!) myös lapsen isovanhemmat. Muut vieraat piti ottaa vastaan sen kerroksen aulassa.

Tästä nousi melkoinen poru aikanaan, mutta itse kyllä kannatan ihan täysillä tätä! Se ei ole niin kamalan vaikeaa liikkua sinne aulaan sen kärrykopan kanssa, mutta se on ihan hlvttiä huonetoverille, jos vieressä koko ajan ramppaa väkeä. Minusta ne isovanhemmatkin voisi ottaa vastaan aulassa...

Itse synnytin Kotkassa joulukuussa -07 ja mies sai vierailla muiden vierailuaikojen ulkopuolella "vapaasti". Muistaakseni aamu kahdeksasta ilta yhdeksään, aivan varma en ole. Tosin eipä minulla mies käynyt kuin kerran illalla - matka sairaalaan on sen verran huima meillä.

Vierailija
6/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viereisen pedin "hulabaloo" häiritsee, niin ainahan voi kohteliaasti pyytää vieraita juttelemaan päiväsaliin.

sektion jälkeen niin hän ei tasan liiku minnekään vaan lojuu sängyssään ja kälättää pahimmillaan 7 yhtäaikaisen vieraan kanssa siinä.

t. numero jotain...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi