Mitä mieltä Markus nimestä?
Kommentit (16)
Luukas ja Johannes. Kauniita nimiä
Meillä on Marcus. Jos asuisimme Suomessa, olisi ollut ehkä k:lla, Markus, mutta näin on helpompi täällä :)
Meillä on myös Marcus ja mielestäni on hieno nimi :o) Ei mikään muotinimi, mutta jospa ei tulisi joka paikassa saman nimisiä vastaan.
En c:llä kirjoitettuna, mutta k:lla kyllä.
tulipa annettua omalle pojallekin paras mahdollinen nimi. Ajaton ja käy vauvasta vaariin.
siinä yhessä biisissähän lauletaan "markus ja mikko ovat homoja."
Markus ja Mikael. Tykkään tietysti nimestä kun olen itse päässyt sen valitsemaan :)
Oiskos ollut "Mars-jumalalle omistettu". Nimi on siis raamatullinen, muttei kristillinen alkuperältään.
joka toimii Suomessakin loistavasti. Kauniskin kaiken huipuksi. On myös erään minulle rakkaan ja tärkeän ihmisen nimi, joten herättää minussa muutenkin hyvin myönteisiä tunteita :)
voisin pistää meidän pojalle jos 4. tulis ja ois poika
onhan aviomiehenikin markus, tosin ei se riitä siihen, että se kuulostaa kivalle, mutta toki kun on rakkaan nimi, niin tuleehan siitä sellainen lämmin tunne, kun kuulee.. tosin rakastaisin mä varmaan tuota miestä vaikka sen nimi olis pentti tai tauno.. :)
jos toiseksi nimeksi ei tule Tapani. Markus Tapani Orava ja Markus Tapani Karhu ovat aika noloja esimerkkejä :(
jos toiseksi nimeksi ei tule Tapani. Markus Tapani Orava ja Markus Tapani Karhu ovat aika noloja esimerkkejä :(
"aasi" jossain kielessä.
Korjaus: Kreikaksi, eikö vain?