mitä kadut kaikkein eniten?
Kommentit (18)
ekan lyönnin jälkeen. Syvät jäi arvet ja ko vuodet vaikuttavat elämääni loppuun asti
panemista idioottien kanssa. nykyään oksettaa kun miettii mitä on tehnyt.likainen olo..
jonka piti olla mukamas "hyödyllinen" ja hyvin työllistävä, vaikkei se kauheasti kiinnostanutkaan. Tuhlasin ihan turhaan aikaani pääsykokeissa ja valmennuskurssilla, kun aito motivaatio puuttui.
Jos voisin valita uudelleen, pitäisin oikean välivuoden ja opiskelisin vaikka jossain kuvataidekoulussa ja tekisin hanttihommia, sitten vasta pyrkisin opiskelemaan kun tiedän mitä haluan.
aloitimme lastenteon liian myöhään.
Ollaan oltu miehen kanssa iät ja ajat yhdessä, mutta koettiin olevamme liian kakaroita vanhemmiksi. Sitten mulla diagnosoitiinkin vaikea endometrioosi ja sen myötä perheenlisäys on meille tajuttoman vaikeeta.
Yksi lapsi saatiin vaikeimman kautta, pikkukakkonen taitaa jäädä haaveeksi :(
6 ja puoli vuotta liian kauan. Miksi en lopettanut suhdetta heti alkuunsa kun siltä alkoi tuntua?
kadun panokertoja erään lapsellisen miehen kanssa. Tai no silloin oltiin 2-kymppisiä, että poikanenhan se vasta oli... vaikkakin hyvä kroppainen ja komea!
Montaa panoa, jotka koin ympäripäissäni laivalla.. tavallaan minua hyväksikäytettiin, en olisi halunnut niitä juttuja :(
vääriä asioita. yritän opettaa tyttöjäni kunnioittamaan itseään.
5 vuotta kärsinyt ahdistuneisuushäiriöstä sen suhteen takia eikä loppua näy. onneksi on nyt ihana mies ja lapset.
miehen. En usko, että kumpikaan näistä suhteista olisi koskaan ollut pysyvä, vaan tämä nykyinen mieheni on mulle täydellinen.
Olisin vaan elänyt ne neljä vuotta ennen mieheni tapaamista eri tavalla. Sen sijaan, että jumitin huonon miehen kanssa kolme vuotta huonossa suhteessa, olisin elänyt hauskan ja nopean suhteen mielenkiintoisen miehen kanssa. :) Mua harmittaa joskus, ettei me katsottu sitä meidän juttua loppuun, vaikka olen täydellisen onnellinen nykyisessä elämässäni.
Nyt joka hemmetin viralliseen lomakkeeseen pitää kirjoittaa exän sukunimi entisten nimien kohdalle, se vainoaa siellä ikuisesti... Muuten voisi unohtaa hyvin.
Sananlasku "Mikä ei tapa, se vahvistaa" ei pidä paikkaansa.
yhden idiootin kanssa