Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei ole koskaan kehunut kauniiksi

Vierailija
17.06.2009 |

ja jos kysyn siltä, että mistä asiasta se minussa tykkää, niin sanoo, että ei tiedä.

Tai jos kysyn, että mikä on se syy, että hän on kanssani niin vastaa, että ei ole olemassa mitään tiettyä yksittäistä syytä.

Tarkoittaako se silloin, että hän ei oikeastaan rakasta minua, koska ei osaa selittää minulle mitään hyviä puolia joiden vuoksi on mennyt kanssani naimisiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasi että tykkää kaikesta, ei osannut sanoa mitään tiettyä... Ja kyllä minä hänestä osaan sanoa mistä tykkään, niin henkisesti kuin fyysisestikin... :(

Vierailija
2/8 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei jopa mahdotonta. Mun mies on samanlainen, mutta tiedän silti, että hän rakastaa minua ja pitää monista ominaisuuksistani. Hän ei pysty sitä sanomaan, mutta näyttää sen muulla tavoin. Mieheni ei koskaan sano rakastavansa minua, mutta tiedän sen varsin hyvin ja se riittää minulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasi että tykkää kaikesta, ei osannut sanoa mitään tiettyä... Ja kyllä minä hänestä osaan sanoa mistä tykkään, niin henkisesti kuin fyysisestikin... :(

Munkin mieheni sanoo aina, että tykkää kaikesta ja loukkaantuu jos käyn inttämään, että esim. mistä? Ja aivan helposti pystyn sitä vastoin hänelle selittämään ja erittelemään ne puolet joiden vuoksi häneen aikoinaan ihastuin. Tottakai pidän koko paketista mutta mielestäni kyllä ihmisen pitäisi, jos siis oikeasti toisesta välittä, niin kyetä sanomaan, että mistä syystä välittää. Muutenhan hänelle sitten kävisi kaikki jos mitään tiettyä syytä kerran ei ole :(

Äh, en tiedä.

terv. ap

Vierailija
4/8 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastavansa jopa paremmin kuin minä mutta kieltämättä kun kysyin mihin hän minussa ihastui, eikä osannut sanoa mitään niin aloin pohtia kaikenlaista...

Vierailija
5/8 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mieheni sanoo aina, että tykkää kaikesta ja loukkaantuu jos käyn inttämään, että esim. mistä? Ja aivan helposti pystyn sitä vastoin hänelle selittämään ja erittelemään ne puolet joiden vuoksi häneen aikoinaan ihastuin. Tottakai pidän koko paketista mutta mielestäni kyllä ihmisen pitäisi, jos siis oikeasti toisesta välittä, niin kyetä sanomaan, että mistä syystä välittää. Muutenhan hänelle sitten kävisi kaikki jos mitään tiettyä syytä kerran ei ole :( Äh, en tiedä. terv. ap

Onko meillä sama mies...? :D

2

Vierailija
6/8 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka esim. pidin hiuksistasi tai hymystäsi?

Vierailija
7/8 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan edes kannata kysyä, että vaihdetaanko :)

Vierailija
8/8 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduta jos mies ei muuta keksi, kuin että on kaunis hymy tai hiukset.. Nimim. Kauniit varpaat ja hymykuopat.. Useat jotka ovat yrittäneet keksiä jotain kehuttavaa ovat myös puhuneet pitkistä jaloistani.. Ei näitä kannata miehiltä tivata ja mieltään pahoittaa. Pahimmassa tapauksessa saa kuulla, ettei se ulkonäkö ole tärkeintä, ja sehän kertoo ettei sitä ole..