Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko monikin saanut konjakki snapsin synnytys salissa?

Vierailija
17.06.2009 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen kun kätilö ei saanut mua pissaamaan synnytyksen jälkeen kun ei vaan pissattanut niin tyrkkäs mulle konjakin kouraan ja vahti vieressä että juon sen. Kahdelta yöllä synnytyksen jälkeen ei kyllä ollut ihan ensimmäisenä mielessä, eikä ottanut kätilö seuraksi :)

Kukaan synnyttänyt tuttavani ei ollut koskaan moisesta kuullutkaan. Ja tämä tapahtui siis Naisten klinikalla keväällä 2008.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys sali, Naisten klinikka.

Miksi sä kirjoitat noi erikseen?

Vierailija
2/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali käytäntö. Ei tietenkään pakoteta ottamaan, mutta auttaa yllätävän hyvin. Joskus annetaan lisäksi vielä lääkkeitäkin, Ubretid ja Litalgin.

T: klö naistenklinikalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneton! Tuon kun olisin tiennyt, niin en olisi pissannut samalla, kun kävin synnytyssalista suihkussakin (mutta kun käskettiin, niin minähän tottelin). Ei annettu konjakkia, ei.

Vierailija
4/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakki on yhtä "hyvä" lääke kaikkiin vaivoihin kuin mikä tahansa väkevä viina. Kyseisen juoman lääkemaine on suomalainen erikoisuus. Joskus on kai ajateltu, että niin hienon ja herraskaisen aineen on pakko myös lääkitä. Eikä sen naukkaaminen lääkkeeksi ole läheskään yhtä synnillistä kuin esimerkiksi vastaavan vodkaryypyn kumoaminen.

Mutta lääkkeeksi yhtään mihinkään ei viinoista todellakaan ole, vaikka etiketissä olisi tähtiä kuin otavassa.

Vierailija
5/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii. eli siis alkaa kusettamaan. Ja kyllähän ainakin ennenvanhaan opetettiin apteekkityöntekijöolle että 30 ml konjakkia on lääkeannos.

Vierailija
6/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, eipä tarjottu mulle konjakkia saati lääkkeitäkään, vaikka pissa ei vaan tullut kovasta yrityksestä huolimatta. Katetrin kanssa piti sitten mennä pari päivää, ennen kuin lähti luonnistumaan.

Vierailija
7/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desinfioi hyvin, tappaa turhat pöpöt.

Parantaa myös verenkiertoa, estää hyytymiä, laajentaa verisuonia.

Rommi sopii myös hyvin. Sellanan 2-3 dl riittää hyvin vatsan desinfiointiin iltaisin.

Vatsataudit pysyy kaukana.

valtavasti terveyttä ylläpitäviä vaikutuksia.

Vierailija
8/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkekaapissa on sitä vartena Lääkekonjakkia.

Synnytyksessä en ole saanut, mutta heti sen jälkeen kuohuviiniä, alkoholipitoista. Oli tapana antaa isälle ja äidille ainakin 90-luvulla.

Vierailija
9/11 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli aivan yllätyksenä ja näköjään moni muukaan ei ole asiasta kuullut :)

Vierailija
10/11 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kk sitten Espoossa sai

Vierailija
11/11 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain konjakki snapsin synnytys salissa ja nelosen äikästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan