Täriseekö tai vispaako toisten vauvat mahassa?
Oon rv 26 ja tuo tyyppi saa aina välillä semmoisia ihme väristyskohtauksia. Se vispaa kättään/jalkaansa ehkä kolme-neljä kertaa eestaas tosi nopealla tahdilla. Tekeekö muiden mahavauvat niin?
Tulee vainoharhaiseen mieleen kaiken maailman epileptiset kohtaukset ja muut. :0 :) Suurin osa liikkeistä on kumminkin tavallisia potkuja ja käännöksiä. Mutta välillä se saattaa vaikka puoli tuntia tehdä aina väliin tuommoisia väristyksiä. Ne ei ole sinänsä rytmissä, että ei mun mielestä voi olla mikään hikkakaan..
Kommentit (5)
Ehkä kaikkien vauvat ei, mutta nyt kysyin siskolta ja se sanoi muistavansa semmoista täristämistä. Ja kakkonenkin, eli varmaan jotkut vaan tykkää heilutella sillein nopealla tahdilla. Tuo on aika vilkas muutenkin, vaikka ei kyllä ole mitään vertailukohtaa. Tänä aamuna ainakin jumppasi hyvän tovin. :)
Tuntuu vain niin hassulta nuo täristykset.
ap
Ihmettelin kerran kanssa sitä ja kaveri sanoi, että vauvan hermosto on vielä kehittymätön niin raajat saattaa välillä täristä tuollain, "hermopinteiksi" kaverini niitä taisi sanoa. Terveitä lapsia olen saannut.
Ne täristykset kun ei tule mitenkään säännöllisesti, vaan saattaa olla että nyt tulee yksi, sitten menee kymmenen sekuntia ja tulee toinen, sitten se potkii tavallisesti välillä ja muutaman minuutin päästä kolmas, ja heti perään neljäs.
Mutta tuo hermoston kehittymättömyys kuulostaa minusta järkevältä. Siskonkin lapset on terveet, että eiköhän se vaan kuulu juttuun sitten. Toivotaan niin! :)
ap
Itselläni neljä lasta, ja vasta tämä viimeisin teki sitä - olinkin ihan ihmeissäni, että mikäs juttu tämä on. Joku mulle silloin tuumas, että taitaapi olla poika tulossa, ku semmosta pitää...
Tiedä sitte, kolme vanhinta on tyttöä ja tämä kuopus poika! Ja tosiaan näiltä tytöiltä en moisia tärinöitä tuntenut... Sattumaako?
vauva täristi, molemmissa raskauksissa. Kyl se ihan normaalia on:)