Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erota vai ei?

Vierailija
17.06.2009 |

Muutamia faktoja:

* naimisissa kohta 6 vuotta, yhdessä 7.

* 2 lasta, nuorempi 3v

* yhteinen talo- ja autolaina

* laitamme molemmat innolla kotiamme, eli remontoimme ja laitamme pihaa

* puhumme, mutta emme oikeasti keskustele

* suunnitteleminen, esim. lomien, jää aina minulle

* mies ei koskaan yllätä, esim. vie minua noin vain syömään ulos

* mies muistaa merkkipäivät

* mies saa minut nauramaan, on kova halaamaan ja hellimään, itse en niistä niin perusta

* seksihaluja ei minulla ole ollut aikoihin ja seksielämä on vaisua

* olemme kuin kämppikset

* en tiedä onko suuria tunteita minun puoleltani koskaan ollutkaan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kanssa samanlaista, paitsi mies ei ole kyllä koskaan muistanut edes merkkipäivinä. Meillä viisi yhteistä lasta, ja yhdessä oloa takana 10 vuotta. En silti ole koskaan eroa miettinyt. Miksi pilata se mitä on, ei se ruoho ole sen vihreämpää aidan toisella puolella.

Itse ainakin ajattelen lapsiakin, ja sitä ruljanssia mikä erosta tulisi. Kenen siinä olisi hyvä olla?

Vierailija
2/8 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä moista edes ajattelet? Ei mikään ihme, että nykyään avioeroja on todella paljon mikäli toteutuneissa avioeroissa on luettelemasi heppoiset kriteerit :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on enemmän hyvää kuin huonoa. Parisuhdetta kannattaisi kyllä hieman "remontoida"...

Ei ole ihme jos pienten lasten äidillä ei seksi maistu, mutta jos koet sen (tai miehesi kokee) ongelmaksi, hakekaa ammattiapua. Siis parisuhteeseenne kokonaisuutena, ei vain seksin vuoksi.

Ja kyllä ne "suuretkin tunteet" joskus kuolevat. Parempi on tasainen kiintymys ja molemminpuolinen arvostus.

Vierailija
4/8 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asiat eivät ole tuon huonommin. Eli ei mitään ymmärrettävää syytä (esim. hakkaaminen, toinen nainen).

Miksi ihmeessä olet mennyt naimisiin, tehnyt lapsia ja ottanut lainaa jos sinulla ei koskaan ole suuria tunteita miestäsi kohtaan ollutkaan? Tässä vaiheessa ei mielestäni ole kyse vain sinusta ja sinun tunteistasi, vaan myös lapsista ja miehestä.

Aikuisena ja perheellisenä ei voi miettiä vain itseään! Kannattaisi ehkä aloittaa siitä, että keskustelet asioista ja tunteistasi miehesi kanssa.

Toivottavasti löydät onnen nykyisestä perheestäsi!

Vierailija
5/8 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä(kään) mies ei muista merkkipäiviä ja viime hääpäivänäkin mökötti ihan tyhmästä syystä (en kaikelta kiireeltä ollut saanut Olemme muuttaneet-kortteja postiin, vaikka muutosta oli jo pari viikkoa). Hellii ja hyväilee vain jos haluaa seksiä. Mekään emme keskustele vakavasti mistään ja mies ei edes halua analysoida asioita eikä pohtia eri vaihtoehtoja. En muista milloin olisi yllättänyt. Lomat mies suunnittelee, mutta kaikki muu valmistelu jää minulle.

Vierailija
6/8 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasimme, että suurin ongelma on yhteisen ajan puute ja siihen täytyy nyt panostaa.

En oikeastaan mieti eroa vakavissani, en varsinkaan nyt kun saimme keskusteltua asiat halki.

Kiitos vastanneille!

ap viestin kirjoittaja

Vierailija
7/8 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pliis !! mahd pian. ei oo tunteita. EROTKAA.

Vierailija
8/8 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä erota.

Hae muutosta itseesi, älä parisuhteesi. Mieti miksi sulla ei ole haluja? (syötkö ehkäisypillereitä?) Miten itse yllättät miehesi? Kenties siitä lähtee hyvän kierre.

Lapsien kotia ei pidä rikkoa noista syistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä