Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voi olla, kun koira vihaa yhtä tiettyä toista koiraa?

Vierailija
16.06.2009 |

Minulla on iso, sosiaalinen, kiltti koira. Ei haasta riitaa ikinä ja kävelee pois, jos joku alkaa rähistä. Leukapielissä roikkuvat pienet koirat se ravistelee pois. Lapset saavat tehdä sillä mitä vaan.

Poikkeus on yksi suomenpystykorva. Se saa koirani todella vihaiseksi. Jos ne kohtaisivat vapaana, koirani empimättä hyökkäisi suoraan sen kimppuun. Pystis on riidanhaastaja, haukkuu ja rähisee, mutta mikä ihme siinä on sellaista, mitä muista koirista puuttuu, että juuri se saa mustini raivon partaalle? Onko muilla sattunut samanlaista?

Ja kiitos, ei sitten mitään "lopeta hullu koirasi"-vastauksia. Kysymys on puhtaasti siitä, että se inhoaa yhtä koiraa maailmassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas koira, jota monet ihan vieraat koirat vihaavat. Sen päälle on käyty ja sitä on purtu tilanteissa, joissa se on vaan maannut kiltisti omalla paikallaan eikä mitenkään provosoinut muita. Nykyään pelkää kaikkia vieraita koiria. Mutta jokin mun koirassa selvästi ärsyttää muita koiria. Koira tosin käyttäytyy jotenkin paljon "ihmismäisemmin" kuin monet tuntemani koirat, joten ehkä se on kummajainen toisten koirien mielestä.

Vierailija
2/4 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sillä jonkun pystiksen kanssa ollu rähinää? sun tietämättä.

Meiänkin koira inhoo yhtä sakemannia ja kaikkia sen näköisiä, ihan tavallista.

Ei ne koiratkaan kaikkien kanssa tule juttuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullakin on varmaan joku tyyppi jota olet "inhonnut" ensinäkemältä... tiedä sitten mistä johtuu.

Jotkut koirarodut (mm. bichon friset) on myös jalostettu niin, että näyttävät olevan koko ajan niskavillat pystyssä... mikä tietysti provosoi koiria joilla on vahvat vaistot. Sehän on aggression merkki.

Vierailija
4/4 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten tietämättäsi se pystykorva kun käynyt koirasi kimppuun ja koirasi 'kantaa kaunaa'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme