Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Täydelliset" naiset, tunnetko monia?

Vierailija
16.06.2009 |

Tiedätkö naisia, jotka pitävät itseään täydellisinä? Ovat perfektionisteja ja ajattelevat, että vain he tietävät, miten asiat tehdään oikein? Muiden tekemisiä ollaan aina korjailemassa. Millaisia he ovat mielestäsi äiteinä?

Eräs joka välillä epäilee yrittävänsä vähän liikaa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä ollu vähän samaa vikaa, mutta olen tietoisesti siirtynyt syrjään, monesti kokonaan eri huoneeseen, ku mun mielestä joku asia pitäis tehdä toisin, etten huomauttelis.. Oon ite kärsiny siitä, ku isäni tietää kaiken ja on valmis väheksymään ja neuvomaan.. mm. kerran alko selittää raskaankaluston nestejarruista, mulla on linja-autonkuljettajan koulutus, johon sisältyy myös ajoneuvotekniikkaa mm. just jarrujen toiminta. Tämä vaan sano, etten mä voi tietää, miten ne jarrut toimii. Se on ihan rinnastettavissa siihen, jos joku on koko ajan neuvomassa ja ohjaamassa tekemään omalla tavallaan, vaikka homma hoitus toisinkin.. :)

Vierailija
2/2 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan turha tulla viisastelemaan :) Jokainen tekee asiat omalla tavallaan.. Toisaalta mun sisko on melko perfektionisti.. Raskasta on se perfektionismikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi