Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ottaa aivoon!!!!

Vierailija
16.06.2009 |

Peukalo poikki siis läpipoikki. Käsi kipsissä ja odotan tietoa, koska se leikataan, koska luun päiden paikalleen asetus epäonnistui.

Kipsissä vähintään 4 viikkoa ehkä 6 viikkoa ja sen jälkeen kuntoutusta.

Niin ja oikea käsi vielä. Että tällainen kesä...

Kommentit (6)

1/6 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitatko funk-bändissä bassoa?

Vierailija
2/6 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvi 6 viikkoa kipsissä, sormesta luunsiru irti ja sai pelätä joutuuko leikkaukseen, jos kuvien mukaan ei sormi ala kuntoutua. Kipsi oli reidestä nilkkan asti, käsi lastassa...nuorin lapsista vajaa 2-vuotias. Kesäloma alkamassa, pyörä ostetuna lastenistuimella pyöräretkiä varten.

Polvi oli jäykkä alkutalveen asti, kesällä ei pyykin viikkaamisestakaan tullut mitään tuon sormen takia, liikkuminen painavan kipsin kanssa hidasta, suihkuun iso muovisäkki, saunaan ei...onneksi alkuun miehellä myös kesälomaa. Sen jälkeen mummi pääsi joka päivä, teki niitä töitä joita minä olisin, jos en olisi onnettomuuten joutunut, jouduin katselemaan sohvalta perheeni elämää, jossa äiti vain oli. Olen kiitollinen auttajille.

Täällä kirjoitellaan - aihe on vapaa, joten luulisi Borgå72 jättävän viisastelevat kommenttinsa tässä kohtaa väliin, muissakin aloituksissa olisi ollut kirjoitettavaa senkin ajan, kun letkautit aika ilkeästi ap:n kirjoitukseen peukalostaan. Vähän käytöstapojen muistelemista, jos ei ollut muuta sanottavaa, - olisi jättänyt senkin sanomatta, sillä loukkaus tuo oli. Kirjoitus oli asiallinen, Borgå72 ei ollut. Lapsiperheille varsinkin ja muillekin, tapaturmat harmittavat, on niin monta asiaa, jotka muuttuvat äidin sairauden myötä.

Olen Borgå72:ta pitänyt ilopilkkuna täällä raikkaana tuulahduksena ja tullut monesti hänen väläytyksistään hyväntuuliseksi, mutta nyt - kaikkea muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeä viesti ap:lle, - toivottavasti paranet pian, nyt on vaikeaa, tiedän sen, mutta lopulta peukalo saadaan kuntoon ja ensi kesä on tulossa, tämä kesä menee kuntoutukseen, varot peukaloasi, mutta kaikki muu on ympärilläsi. Hyviä vointeja.

Vierailija
4/6 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvi 6 viikkoa kipsissä, sormesta luunsiru irti ja sai pelätä joutuuko leikkaukseen, jos kuvien mukaan ei sormi ala kuntoutua. Kipsi oli reidestä nilkkan asti, käsi lastassa...nuorin lapsista vajaa 2-vuotias. Kesäloma alkamassa, pyörä ostetuna lastenistuimella pyöräretkiä varten.

Polvi oli jäykkä alkutalveen asti, kesällä ei pyykin viikkaamisestakaan tullut mitään tuon sormen takia, liikkuminen painavan kipsin kanssa hidasta, suihkuun iso muovisäkki, saunaan ei...onneksi alkuun miehellä myös kesälomaa. Sen jälkeen mummi pääsi joka päivä, teki niitä töitä joita minä olisin, jos en olisi onnettomuuten joutunut, jouduin katselemaan sohvalta perheeni elämää, jossa äiti vain oli. Olen kiitollinen auttajille.

Täällä kirjoitellaan - aihe on vapaa, joten luulisi Borgå72 jättävän viisastelevat kommenttinsa tässä kohtaa väliin, muissakin aloituksissa olisi ollut kirjoitettavaa senkin ajan, kun letkautit aika ilkeästi ap:n kirjoitukseen peukalostaan. Vähän käytöstapojen muistelemista, jos ei ollut muuta sanottavaa, - olisi jättänyt senkin sanomatta, sillä loukkaus tuo oli. Kirjoitus oli asiallinen, Borgå72 ei ollut. Lapsiperheille varsinkin ja muillekin, tapaturmat harmittavat, on niin monta asiaa, jotka muuttuvat äidin sairauden myötä.

Olen Borgå72:ta pitänyt ilopilkkuna täällä raikkaana tuulahduksena ja tullut monesti hänen väläytyksistään hyväntuuliseksi, mutta nyt - kaikkea muuta.

Vierailija
5/6 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalassa käynnistäkin. Kuinka noin päättelit?

Aika yksinkertainen ajattelutapa, köyhä maailmankuva Sinulla jos tiedät että onnettomuuksia sattuu vain kännnissä koheltaen!

Hei, ei tännekään ihan noin yksinkertaisen ihmisen luulisi eksyvän kommentoimaan.

Vierailija
6/6 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä, että onko siis luu poikki vai koko peukalo? Entä missä meni?

Parikin tuttua on katkonut ihan poikki poikki sormiaan. Siinä on mennyt monelta uravalinnatkin ihan uusiksi - pahin oli 17v kitaristipoika, jolta lähti mopon kanssa paristakin sormesta kärjet.

Voimia vaan sinne! Käsi ylös ja särkylääkettä naamaan.