Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua vaivaa ihan hirveesti oma vartaloni. Ei, en halua

Vierailija
16.06.2009 |

esitellä sitä miehille jne. mutta on vaan niin paljon mihin olen tyytymätön. Muoto, selluliitti, raskausarvet, pattipolvet jne. Monenmoista olen jo kokeillut ja tehnyt mutta eipä vaan mikään auta. En tiedä onko osa sitten ihan vaan päänsisäistä, mutta masentavaa silti ja tekee minut niin surulliseksi. Mietinkin että oliskohan joku paikka minne voisi laittaa oman vartalokuvan (todellakin ilman kasvoja) vaikkapa alusvaatteisillaan ja saada palautetta (tosin eihän noissa kuvissa raskausarvet ym. oiken näy)....auttaskohan tää mua suhteuttaa asioita tai edes hyväksyy vähän paremmin itseni.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on perse kuin leivinuuni ja totuus on, että mun itsetuntoni ja itsevarmuuteni on kasvanut samaa tahtia perän kanssa. Pakko, muutenhan tästä olis tullu mitään, kun ei kaupoistakaan saa vaatteita. Miten muuten tän voi ottaa kuin huumorilla?

Vierailija
2/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi varmasti kielteistä, jos todella nuo asiat pitävät paikkansa. Mutta mitä väliä sillä on? Ehkä kasvosi ovatkin se kaunein osa sinua, ja sehän on enemmän esilläkin? Hymyä huuleen nyt, nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asiat on näin niinkun ajattlen, niin ok eipähän tartte enää epäillä tai josei ole niin ehkä sekin toisi jotain varmuutta näihin omiin ajatuksiin. Niin,olen 168cm, 52 kg, takareisissä selluliitia, pakarat ja rinnat raskausarpia täynnä (ei, eivät häviä enää 7v jälkeen)ja ikää 37.

ap

Vierailija
4/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,olen 168cm, 52 kg

Kuolen nauruun, oikeasti. Tämä on provo, onhan?!!!!

Vierailija
5/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsensä, eikä kiinnittää huomiota epäolennaiseen. Itsensä hyväksyminen ja muutenkin turhasta nipottamattomuus on seksikästä!

Vierailija
6/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tosiaan en miesten mielipiteitä kaipaa vaan ihan asiallisia huomioita ja kommentteja.

ap

Vierailija
7/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillut hyvin runsasta liikuntaa ja terveellistä ruokavaliota?

Vierailija
8/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavasi täältä asiallista palautetta?

Kyllä mä uskon myös että vika on korvien välissä. Lähes kaikilla on selluliittia ja sullako onnekkaalla se rajoittuu VAIN takareisiin? Katsopa joskus paparazzi kuvia suurista maailman tähdistä ja bongaa sellua! Äläkä selaa muotilehtiä kuvitellen, että niiden mallit ovat OIKEASTI sen näköisiä: photoshopilla käsitellään kaikki kuvat!

Meinasitko kulkea tissit paljaana paljonkin? Raskausarvethan peittyy jo bikinien alle? Todellakin vähän suhteellisuuden tajua ja armoa itsellesi. Saahan eletty elämä (37v ja lapsia) näkyä ihmisen vartalossa!! Hulluahan se olisi jos kaikki oltais samassa kuosissa kuin 17v aktiviiurheiluaikoina!

Oletettavasti sä olet tavallisen oloinen, hoikka äiti. Itsevarmuutta voisit toki kerätä taskuusi ja unohtaa turhanpäiväisen raskausarvista masentumisen!

Vierailija
9/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aiemminkin olen käynyt lenkillä n.2 kertaa vkossa (5-7km) ja kerran vkossa joko jumpannut, lasketellut, hiihtänyt, luistellut tai pyöräillyt.

Sen tiedän että karkkia syön liikaa, mutta en oikeastaan ollenkaan pullaa tai leivonnaisia (n.kerran kuussa pullan tai kakkupalan). Vaalean vehnän käyttöä olen koittanut vähentää (mm. pastat tumaa) ja leivissä kokojyvää tai muuta kuin ihan pullavehnää. Kasviksia ja hedelmiä en syö sitä 500g päivässä, oisko 300g lähempänä. Punaista lihaa syön hyvin vähän, olutta en juo enkä siidereitä enkä polta. Tiedän että olen kyllä "ruokaihminen" ja se on tavallaan osa työtänikin, eli en ole valmis mihinkään askeettisiin dieetteihin, joku ilo elämässä on kait kuitenkin oltava....ja loppujenlopuksi en usko että nää selluliitit ym. enää lähtee vaikka lopettasin syömisen kokonaan.

ap

Vierailija
10/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minulla. Voithan koittaa tosiaan terveellisellä ja riittävällä ruokavaliolla sekä kiinteyttävällä liikunnalla muokata vartaloa.

Mutta totuus on ettet näytä enää kaksikymppiseltä. Painovoima on selättänyt lihaskudoksen kiinteyden ja raskaus jättää omat voitonmerkkinsä.

Silti luulen että suurin mitä voit tehdä on opetella hyväksymään vanheneminen ja muutokset. Vaikka miten jumppaisit, et saa nuorta, "täydellistä" kroppaa takaisin.

Sano joka aamu peilin edessä, olen hyvä tällaisena, mitä kelpaan itselleni. Muillehan kelpaat aivan varmasti, siitä en usko että on ongelmaa. Hymy kaunistaa aina ja pukeutumisella voit korostaa parhaita puoliasi.

Vierailija
11/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tapaillut nyt yhtä miestä (itseäni reilusti vanhempi mutta todella timmissä kunnossa) ja siinä sängyllä makaillessa hän piirteli selkääni kuvioita ja sanoin että katsopa kun olen jopa ruskettunut, bikinien rajat näkyy (tästä ollaan usein vitsailtu kun olen valkoinen kuin lakana vaikka makaisin päivät auringossa ja hän ruskettuu kun vain käväseekin ulkona). sano et niinpä onkin vai onks nää raskausarpia ja silitteli samalla peppuani jossa todellakin niitä on. Sasnoin et no en mä niitä tarkottanu kun tota rajaa tossa ylempänä. Ja samssa hän jatkoi että ei tällästä olis pitäny sanoa sulle ääneen.

Että tästä taas lähti alamäki jota en ole niin hirveällä vauhdilla kiitänyt viime kuukausina tämän asian suhteen.

ap

Vierailija
12/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kropan saa kuntosaliharjoittelulla ja nyt en tarkoita mitään "kiinteyttäviä" jumppia vaan ihan raakaa punttitreeniä. Itse olen koosta 42 päässyt kokoon 36 ja sellua ei todellakaan ole, vaikka olen kaksi lastakin tehnyt. Toki ruokavalion pitää myös olla kunnossa. Lihas on se, joka antaa muodon kropalle, ilman sitä on laiha, jolloin luut vaan kolisee tai laiha läski, jolloin kroppa ei ole kiinteä., vaan sellainen hoikka, mutta löysä ilman lihasta.

Vierailija
13/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on se että aika on niin kortilla ja juoksemaan pääsen helposti kotiaskareiden välillä eikä se vie kuin 30-60min kaikkineensa (no nyt nää maratontouhut tietysti enemmän mut kesällä on myös päiviä jolloin olen yksin). Kun on kaksi lasta, vaativa työ jossa välillä matkapäiviä ja jatko-opinnot, oamkotitalon piha ym. hommat hoidettavana kotitöiden lisäksi (no siivooja sentään käy) niin hankalaksi käy salille pääseminen esim. 3 kertaa vkossa.

Ehkäpä kotona voisin tehdä jotain liikkeitä?

ap

Vierailija
14/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala nyt vauhdilla etsiä muuta sisältöä elämääsi. Käytä kauniita värejä niin voit olla tyylikäs. Mutta siis siihen se tyssää. 20 vuotta sua nuoremmat on niitä nättejä. Nyt on heidän vuoronsa kukoistaa. Sori, mutta näin se on! Ala ajatella muita asioita, nimittäin tässä suunnassa sinua odottaa vain paha mieli!

Vierailija
15/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

salitreenin tekee helposti läpi 40-60 minuutissa. Ja kotona ei pysty samalla tavalla treenaamaan kuin salilla, koska millään 1kg käsipunteilla ei tee mitään. Tietysti juoksu on hyvä urheilumuoto, mutta lihaksia sillä ei saa.

Vierailija
16/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

salitreenin tekee helposti läpi 40-60 minuutissa. Ja kotona ei pysty samalla tavalla treenaamaan kuin salilla, koska millään 1kg käsipunteilla ei tee mitään. Tietysti juoksu on hyvä urheilumuoto, mutta lihaksia sillä ei saa.

mitään muuta tietä onneen ole kuin sali? Itse olen yrittänyt laihduttaa vuodesta kivi ja kanto "vauvakiloja". Nyt muutama kuukausi sitten rupesin tekemään tosi ahkerasti kakkosen tv-jumppia. Tuloksia rupesi näkymään nopeammin kuin mistään liikuntamuodosta mitä olen aikaisemmin tehnyt (juosta en pysty). Olossa rupesi tuntumaan parin viikon jälkeen ja pian sen jälkeen ulkonäössä. Takamukseni kaarta esim. ihailen nykyään joka aamu ensitöikseni =). Tässä yksi päivä silitin ajatuksissani käsivartta ja ihmettelin että mikä on tämä kova paukama täällä. Noh, lihashan se siellä.

Vierailija
17/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua entisestään väittämällä ikälopuksi.

Mutta minulle tuli sellainen intuitio, että se uusi miehesi ei ehkä ole mikään mukava mies vaan laskee itsetuntoasi. Kumppaninhan pitäisi tuottaa iloa eikä saada tuntemaan nollaksi!

Vierailija
18/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ymmärrä, mistä valitat, vartalosi kuulostaa oikein kauniilta. Itsetunnon puutteeseen ei ole keksitty vielä toimivaa salitreeniä.

Nyt vaan hyväksyt itsesi ja olet lempeä itsellesi ja vartalollesi. Elämäntapasi kuulostavat oikein terveiltä, harrastat liikuntaa, myös hyötyliikuntaa. Eipä keneltäkään voi sen enempää vaatia.

Nyt pidät itsesäsi, omasta minästäsi, oikein hyvää huolta ja nautit elämästäsi ja lapsistasi! Tsemppiä. : )

Vierailija
19/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään muuta tietä onneen ole kuin sali? Itse olen yrittänyt laihduttaa vuodesta kivi ja kanto "vauvakiloja". Nyt muutama kuukausi sitten rupesin tekemään tosi ahkerasti kakkosen tv-jumppia. Tuloksia rupesi näkymään nopeammin kuin mistään liikuntamuodosta mitä olen aikaisemmin tehnyt (juosta en pysty). Olossa rupesi tuntumaan parin viikon jälkeen ja pian sen jälkeen ulkonäössä. Takamukseni kaarta esim. ihailen nykyään joka aamu ensitöikseni =). Tässä yksi päivä silitin ajatuksissani käsivartta ja ihmettelin että mikä on tämä kova paukama täällä. Noh, lihashan se siellä.

teen penkkipunnerrusta 55kg ja jalkaprässiä 160kg jotain mainitakseni, niin kotikonsteilla tuo ei taida onnistua ja samaan kuntoon en kotona olisi päässyt. Tietystihän jos on aivan rapakunnossa, niin jumppakin on parempi kuin ei mitään, mutta lihasta ei niillä kovin pitkälle pysty kehittämään.

Vierailija
20/35 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantaa eri liikuntamuotojen tehoon...

Edelleen olen sitä mieltä, että ap:n pitäisi saada pääkoppansa kunton. Jos näin suureellinen oman kropan pohtiminen ja "alamäki" alkoi jostain viattomasta ja kepeästä "vai onks nää raskausarpia" heitosta, niin aika herkkä tuo ap on.

Jos vertailukohtia haluat, niin mene vaikka uimahalliin tiirailemaan muiden selluliittipyllyjä. Aikuinen 37v äiti ja miettii tuollaisia, niin huhhuh... lähinnä terapiaa suosittelisin kuntosalin sijasta! Eihän sulla ole mitään mahdollisuutta päästä tavoitteeseesi millään harjoittelulla!!

Muistetaanhan että yli puolet viehätysvoimasta kumpuaa jostain muusta kuin ulkonäöstä! tunnen monta erittäin ylipainoista ja selluista naista, jotka ovat aivan UPEITA!!!!