Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen innoissaan raskaudesta, mies ei

Vierailija
16.06.2009 |

Meillä on jo 1 lapsi. Tein yli vuosi sitten abortin kun ehkäisy petti. Kaduin valintaa jo siinä vaiheessa kun makasin sängyllä odottaen kaavintaan pääsyä. Viime vuosi on ollut mulle todella raskas. Ikävöin, surettaa, tunnen syyllisyyttä. Mies on ollut sitä mieltä, että ratkaisu oli oikea. Aloin puhumaan miehelle toisesta lapsesta melkein heti keskeytyksen jälkeen. Tultiin kuitenkin siihen tulokseen, että vasta parin vuoden päästä.

Yhtenä yönä, humalassa molemmat, ehkäisy unohtui ja nyt olen raskaana. Mä en voisi onnellisempi olla! Tuntuu siltä, että saan toisen mahdollisuuden. Tyhjyyden tunne jonka abortti jätti, täytyy. Mutta mies on raivoissaan. Syyttää mua koska mä halusin vauvan. Mun olisi pitänyt muistuttaa häntä ehkäisystä. Tai laittaa kumi väkisin. Mies ei ole abortista puhunut koska tietää etten sitä enää koskaan tekisi. Mutta vihanen hän on. Hänen elämä on nyt pilalla. En osaa nauttia raskaudesta koska mies on niin sitä vastaan. Harmittaa ja surettaa koko tilanne vaikka raskaus onkin mulle iloinen uutinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellesi riesaksi ottanut. Mitä, jos vaihtaisit aikuiseen mieheen? Siis henkisesti aikuiseen.

Vierailija
2/3 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehen elämä voi olla pilalla, jos kuitenkin parin vuoden päästä olisitte tehneet lapsen? Meneehän tuossa raskaudessakin jo melkein vuosi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on että nainen kantaa syyllisyyttä abortista ja miehet sen kuin porskuttaa eteen päin.

Ehkäisy on molempien vastuulla ei mies voi eikä saa syyttää sinua kortsun käyttämättömyydestä. Mies teki valinnan panna paljaalla olipa humalassa tai selvänä.

Nauti raskaudestasi ja lapsistasi. Mies voi olla kypsymätön isyyteen jatkossakin ja jos tilanne käy hankalaksi potkaise se ulos. Pärjäät lasten kanssa aina. nimim. kokemusta on