Kuvaile miltä näyttää aikuinen nainen, josta voi sanoa :seksikäs misu
Kommentit (9)
mut mies hetki sitten totesi, että rouva näyttää niin herkulliselta.
eleet ja olemus, ei halpa. Tuksut ja pamelaanderssonit ovat WT-idoleita.
edellisen mies, siis.
unentarve siis isompi kuin pesän.
käyttää liikaa meikkiä sekä pitää tiukkoja tai avonaisia vaatteita.
Minusta "misu" on hiukan halpa sana.
Aikuisen naisen seksikkyys lähtee itseluottamuksesta ja tyytyväisyydestä. Itse tunnen olevani nyt 36 v. seksikkäämpi kuin ikinä: pidän itsestäni huolta, liikun ja syön hyvin, tiedän oman tyylini (naisellinen, sensuelli, tyylikäs) enkä seuraa orjallisesti muotivirtauksia. Olen tyytyväinen elämääni. Vientiä olisi, mutta tärkein syy seksikkyyteen löytyy kotoa: oma ihana mies, joka arvostaa ja rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen ja on ylpeä minusta ja lapsistamme.
Tätä en olisi voinut kuvitella 20 v. epävarmana tyttönä. Paras on vasta edessäpäin...
Aikuisen naisen seksikkyys lähtee itseluottamuksesta ja tyytyväisyydestä. Itse tunnen olevani nyt 36 v. seksikkäämpi kuin ikinä: pidän itsestäni huolta, liikun ja syön hyvin, tiedän oman tyylini (naisellinen, sensuelli, tyylikäs) enkä seuraa orjallisesti muotivirtauksia. Olen tyytyväinen elämääni. Vientiä olisi...
Ja nuoret miehet avaamaan ovia.
Aikuisen naisen seksikkyys lähtee itseluottamuksesta ja tyytyväisyydestä. Itse tunnen olevani nyt 36 v. seksikkäämpi kuin ikinä: pidän itsestäni huolta, liikun ja syön hyvin, tiedän oman tyylini (naisellinen, sensuelli, tyylikäs) enkä seuraa orjallisesti muotivirtauksia. Olen tyytyväinen elämääni. Vientiä olisi, mutta tärkein syy seksikkyyteen löytyy kotoa: oma ihana mies, joka arvostaa ja rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen ja on ylpeä minusta ja lapsistamme. Tätä en olisi voinut kuvitella 20 v. epävarmana tyttönä. Paras on vasta edessäpäin...
eleet ja olemus, ei halpa. Tuksut ja pamelaanderssonit ovat WT-idoleita.