G: Kadutko jotain mikä on elämässäsi jäänyt tekemättä?
Itse olen 32v ja olen havahtunut siihen, etten hakenutkaan kutsumusammattiini ja nyt pukkoilen päämäärättä ja ihmettelen mitä sitä alkaisi tekemään!
Kommentit (11)
vaan lähdin hakkaajamiehen kanssa. Nyt onneksi tilanne on jo mahtava ja en ole ikinä ollut näin onnellinen. :)
Mun piti pyytää yks kollega mun luo kylään yhtenä kesänä ja tutustuttaa mun vanhempiin (heillä oli paljon yhteistä). Mut se vaan jotenkin jäi ja jäi. Kollega kasvaa nykyään ruohoa. :-( Ikäväkin on häntä.
ole mennyt jo nuorena ja ehtivänä psykoanalyysiin. Tarvitsisin sitä, mutta en ehdi nyt mennä.
vapaata nuoruutta tarpeeksi..avoliittoon 20v,eka lapsi 2kk vajaa 22v..nyt 26v ja masentaa
Kadun etten ottanut Harria.
Mä sain siitä ihanan miehen itselleni!
Olen koittanut elellä niin, ettei tarvis mitään vanhoilla päivillä katua. Ei tehtyjä eikä tekemättömiä.
Kaikki paukutti että pitää ensin opiskella ammatti ja uskoin siihen. Olisi tehnyt hyvää kasvaa ensin pari vuotta ja miettiä mitä haluan oikeasti tehdä
Mitä kadun välillä ja välillä en, niin sitä en voi sanoa ääneen tai edes kirjoittaa.
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Olen yli nelikymppinen, vaihdoin alaa viime laman aikaan hoitoalalle, ihan tavis perhe-elämää elelen, hyvin on asiat.
Ehkä olisin voinut olla vähän ahkerampi kaverisuhteiden ylläpitäjänä.