** KOLMOSTEN VK 25 **
Pystytän nyt jälleen uuden viikkopinon, saa nähdä kuinka moni ehtii/pääsee koneen ääreen näin juhannusviikolla! Mulla on onneksi mokkula mökillä :-)
Mikä Iiriksen tilanne? Oireesi kuulostivat niin selviltä.
Entä muut?
ON: Nyt tulee taas niin epätoivoista juttua ettei tosikaan. Tein eilen jostain kumman mielijohteesta ovulaatiotestin, ja siihen tuli toisesta reunasta kontrolliviivan kanssa yhtä vahva testiviiva. Samoin kävi viimeksi kun olin raskaana. Tiedän, hölmöähän se on ovistestiä käyttää r-testinä, ja vielä hölmömpää on herätellä toivoa moisen perusteella. Eikä ole mitään oireitakaan että vois kuvitella raskautuneensa. Täti sieltä tulee kumminkin :-(
Toivottavasti sää paranee loppuviikolla...
eewokki kp 31
Kommentit (35)
Minä poden flunssaa kotona mutta jaksoin kuitenkin koneen avata :) harmitti kun mies eilen illalla ehdotti mutta enhän minä tietenkään jaksanut, ja nyt on olo vaan pahentunut. Toivottavasti parannun jussiksi, ja toivottavasti olisi tosian paremmat kelit. Mulla on molempien raskauksien ensioireina ollut pieni flunssa, joten heti mieleen tuli että jos oisikin raskaana. Mutta näillä kiertopäivillä ei vielä oireilla...
Mä olen koittanut välttää koneen avaamista mökillä, välillä pieni tauko tekee hyvää. Muutenkin koitan saada muuta ajateltavaa, lopetan ton tikuttelun nyt kun tiedän että ylipäänsä ovuloin. Seksikin menee tosi helposti pakkopullaksi, mies kiusaa ja sanoo että haluan seksi vaan koska haluamme vauvan.
Oletteko muuten katsoneet noita telkkarin 'meille tulee vauva' ohjelmia (tai joku sen niminen). Mä katsoin tänään ja kyllä sitä toivois että ois jo omaa nyyttiä hakemassa sairaalasta. Siinä oli yksi pariskunta joka toivoi kovasti tyttöä, heillä oli jo poika ja vaikuttivat aika pettyneiltä kun ultrassa näkyikin poika. Jokaisella tietenkin oikeus omaan tuntemuksiin, mutta musta se tuntui vähän hassulta. Itse stressaisin varmaan enemmän siitä että vauva on terve ja että raskaus menee hyvin.
Jännää Eewokki, sinuna en malttais olla tekemättä raskaustestiä!!
Minä jatkan potemista, telkkarin katsomista ja pienten töppösten kutomista.
t. Tillinäiti
(ja ne kp:t on 20 vaikka en niitä laskekaan)
Minä yritän täällä tsempata itseäni lähestyvään keskikiertoon. Jostain syystä touhuhalut ovat tipotiessään. Yhtenä syynä lienee se, että olen potenut kummallisia neurologisia/lihaksiin/niveliin liittyviä vaivoja ja ollut niistä huolissani. Lääkärin mukaan tuskin on kyse mistään erityisestä, mutta selvittelyt ovat vielä kesken. Minulla on niveltulehdustaustaa, joten reuma tietenkin pyörii mielessä.
Minäkään en oikein tiedä, miten laskisin kierron. Varsinaisesta vuodosta laskien nyt olisi kp 6, tuhrusta laskien kp 11. Veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa, sillä mitään oviksen lähestymiseen liittyviä oireita ei ole vielä näkyvissä. Yleensä tunnistan oviksen hyvin selvästi limoista, himoista ja kivuista.
t. haluton MuikeaMustikka
ja odotellaan että päästäisiin tositoimin.
Safiiri
Eewokki. Noinhan voi ilmeisesti käydä niillä ovis-testeillä. Toivotaan nyt jussin kunniaksi sulle plussaa (ja muillekin piinaajille). Sun kp:t onkin jo aika isot. Meinaatko millon oikeesti testata?
Tillinäiti pikaista paranemista. Olen ratkaissut tuon miehen 'epäluuloisuuden' sillä, etten ole ihan tarkkaan kaikkia vaiheita sille kertonut, niin pystyn vähän hänen huolliaan hälventämään. Ja onhan se totta, että sekstailu maistuu vähän erille, kun sillä on tällainen syvempi merkitys...
Muikkis, jospa ne halut lisisi sen oviksen lähestyessä :). Toivotaan että kaikki on sulla kunnossa.
ON: Täällä piinaviikko! kääk. En vaan kestä enää yhtään negaa! Niihin on NIIN väsynyt! Nyt olen kyllä pitänyt rautaisella itsekurilla toiveet hyvin kurissa, mutta kyllä se silti se nega sattuu. Perjantaina testaan. voivoivoi. Pientä epämääräistä alavatsan nippailua on ollut..voi olla oire mistä vaan... muuten ei oireita. Ke tienoilla pitäisi sitten alkaa päänsäryn mikäli en ole raskautunut, voi tosin pns tulla ihan pelkästä stressistä. Täti odotettavissa juhannuspäivänä. Että tällasta täällä.
kisu kp 23/27
ja tulee. Mihinkäs se kesä hävis?!?! Ai, niin, tällästähän kesällä on...
Iiriksen tilanne jännittää ja täytyy sanoa, että nyt peukutan hullun laill myös Eewokille!!!!Mun muutama ystävä on plussannu ensin ovistestillä!! PLUS-PLUS-PLUS ja varpaan kynnetkin ristiin!!!!
Tillinäidille paranemista, itse myös täällä kesäflunssan turistavassa otteessa. Tuosta sukupuoliasiasta sellaista olen miettinyt, että aivan sama viime kädessä, kumpi tulee. Välillä tuntuu, että poika olis mukava kahden tytön jälkeen, mutta kyllä kolmas tyttö täydentäisi tämän meidän prinsessojen sarjan! Jotenkin mä olenkin "aivan varma", että tyttö sieltä tälläkin kertaa tulee, jos on tullakseen...mutta siis kumpi vaan on tervetullut, kun TULIS etes jompikumpi..joo ja nyt rouva minni vähän jäitä hattuun...
Kisulle ekstra jemppaus samoin muikealle! ja kaikille sitä tarvitseville!
Jes, mutta ne mun viime vkon ovistuntemukset oli jotain muuta, nyt just tässä piakkoin ovis, tuntemukset ja muut koostumukset hyvin selkeät. Ja TOTTA KAI mies on tänään lähdössä työmatkalle. VOIHAN NYT...no eilen hoideltiin ja huomenna sitten heti kun palaa...ja peukut pystyyn. ja ne varpaan kynnet!
minnis kp11 kait joo
mutta totta vie ei tätä muulla voi selittää! :-D En ole vielä tehnyt uusintatestiä --> MIKSI?!? Kai kun en varmaan kestäisi jos se olisi negaa...
Oireet jatkuvat tukevina, täti pysynyt tiukasti poissa ja rinnat ovat todella kipeät. Tänään en onneksi yökännyt töissä, mitä jännitin todella paljon. Karmeaa olisi jos siitä tulisi jotenkin julkista ennen kuin olisi itsekään asiasta satavarma.
Täällä arvon parhaillani, että tekisinkö testin huomisaamuna. Ukkoni lähti työmatkalle ja palaa vasta keskiviikkona. Että olisiko se jotenkin sopivampaa tehdä sitten kun hänkin on paikalla? Toisaalta tuntuu, että kohta posahtaa pää.
eewokki, minnis, kisu ja kaikki muut, voi kunpa kaikki nyt selviäisivät kunnialla ja NOPEASTI tästä rastista, niin sitten voitaisiin alkaa ressata kaikkea tulevaa, kuten ekaa ultraa jne.
Pistän viestiä kun lopulta uskallan testata...
iiris-74, kp32/30
Kyllä Iiriksen sijassa testaisin, mulla hajois pää jos en sais tietää, jompaan kumpaan suuntaan. Testasitko tänään?
Ja flunssaa on kovasti liikenteessä, paranemisia.
Nyt auttakaa ihmiset! Tulen varmaan hulluksi... tein tänä aamuna Apteekin r-testin ja tulos oli tosi heikko haamu! Jotain siihen tosiaan tuli jo sen 5 min sisään. Ennen en ole tuollaista saanut, uusi tuttavuus, enkä tiedä miten siihen nyt suhtautuis! Kyllä mieskin sen viivan näki, mut silloin testin teosta oli jo melkein puoli tuntia...
Viivanpaikkaa vaan epäilen, onko kellään kokemusta voiko tohon Apteekin testiin tulla viivanpaikkaa? Voi elämä, pitää nyt ihmistä kiusata vielä tällaisillakin :-( Sitä paitsi mulla on jo kp 32, eikö tulos pitäisi jo olla selvempi? Ovis oli kp 17. Yritän laittaa jäitä hattuun, mut tiedättehän te miten sitä toivoo viimeiseen asti. En jaksa odottaa paria päivää uutta testiä. Päätäkin särkee, onkohan täti tulossa...
eewokki kp 32
Pää todellakin hajoaa. Illalla ensimmäiset merkit tädin saapumisesta, joten päätin testata. Ja toinen testi Predictorilla (samalla) näytti jälleen selkeän negan. Rinnat edelleen kipeät, ja lämmöt koholla, tänäänkin aamulla 36.5 ja illalla 37.1 nukkumaan mennessä.
Autossa töihin itketti. Nyt alavatsa kipeä, eli täti mitä ilmeisimmin oikein kunnolla pukkaa kohta hameen heiluen paikalle.
Ukko puhelimen päästä yritti lohduttaa, että tämähän oli vasta ensimmäinen yritys, joten ei kai olisi oikein voinut edes odottaa että tärppäisi. Niin kai, olen kuitenkin hyvin hämilläni koska ikinä aikaisemmin minulla ei ole ollut tällaista arsenaalia oireita tavallisen kierron yhteydessä.
Eewokki, toivotan sinulle parempaa onnea kuin tänne.
Ja kaikki muutkin, lisää harjoituksia sitten vain.
iiris-74, kp 33/30 tai 1/?
Toivon todella sydämmestäni, että sulla (ja tietysti kaikilla muillakin) tärppää!! Itse tein kuopusta odotellessa ton apteekin testin, jonka heitin negatiivisena jo roskiin, mut epätoivoissani kaivoin sen lähempään tarkasteluun ja oikein tihrustelemalla auringon valossa näin haaleimmista haaleimman haamun! Sillon jotkut sanoi, että siinä on aina se haalea viivan paikka näkyvissä(???), mutta kun parin päivän päästä tein uuden apteekin testin tuli siihen HETI vahva viiva :D
Omaa napaa tässä sen verran: ollaan sovittu, että syksyllä kokeillaan meille kesävauvaa saada alulle! Tehnyt hyvää miehen mielipiteelle vaavista kun olen hieman vähemmän painostanut ;)
Pahoittelut kaikille, joiden luo täti on jälleen kurvannut!
iiris74: No höh toi tekemäsi testi! Toivoahan kuitenkin niin kauan, ennen kuin täti näkyy. Toivotaan parasta!
kisu: Tiedän tuon tuntee, ettei jaksaisi enään yhtään negaa. Tsemppiä kovasti piinailuun ja toivottavasti ei negaa olisi tiedossa!
eewokki: Kääks! Oikeen kovasti peukutuksia sulle!! Toivottavasti haamu siitä vahvistuu!
ON: Alkaa kans piinaviikko olla käsillä. En oo kiertopäiviä laskenut, ku se vaan lisää piinaa. En kyl jaksa oikeen uskoa, et oisin raskaana, ku enhän tähänkään mennessä ole ollut! Toisekseen on aika hyvät PMS-oireet menossa eli oon ihan sairaan pahalla tuuleella ja pinna ihan törkeen lyhyt (mies ja laps ressut, ku mua joutuvat katteleen!).
Mun pitäis kyllä pysyä tältä palstalta pois. Meinaan täällä pyöriminen aiheuttaa mulle kuviteltuja oireita:)! Jos joku kertoo aroista rinnoista, niin heti muka itelläkin saattas ehkä vähän pikkusen olla arat, tai sit mahaa saattas vähän nippailla, jos jollakin muulla on nippaillut. Taidan olla ihan sekaisin päästäni;)! Tätä tää kuumeilu ja piiiitkä yritys teettää. Voi että, kun osais relata tän asian suhteen!
Kesää, siis kesäisiä ilmoja, odotellen
Senny
Ja Iirikselle vielä peukut pystyyn! Tiedän tunteen, kun oireet ovat niin selvät ja ei sit kuitenkaan...mutta toivottavasti se nyt sun kohdallasi vaan antaa odottaa sitä plussaa.
Mulla alkaa nyt kesäloma ja lähdetään reissuun (sopivasti jotain muutakin ajateltavaa...). Mä olen tämän kierron nyt ihan hulluna tarkkaillut tuntemuksiani, että jos nyt vähän loma auttaisi rentoutumaan senkin puolesta. Niin että voipi olla, etten nyt sitten pääse useasti verkkoon.
Jemmpistä kaikilli ihan olan takaa ja mahdottomasti lykkyä pyttyyn!!!!!
minnis kp-mitä se nyt on-12
Sain pidettyä näppini erossa testistä tänä aamuna, kun ajattelin ettei oo järkeä testata heti seur. päivänä uudestaan... enkä ois uskaltanutkaan, pelkään niin että negative tulee kuitenkin. Joo, menkat on myöhässä pari pv, mutta sehän johtuu vaan ja ainoastaan Lugesteroneista, jotka voivat myöhästyttää niitä. En vaan millään voi uskoa että ois tärpänny, ei oireen oiretta. Korkeintaan tää on joku kohdun hipaisu-juttu joka aiheutti sen haamun... Oon käyny vähän väliä kurkkimassa sitä eilistä testiä vaikka ei enää pitäis, ja kyllä siinä se viiva näkyy melko selvästi. Äääh, tää on niin piinaavaa!
+-tuulia kaikille!
eewokki kp 33
mä kyllä luulen Eewokki, että sulla on nyt tärppi käyny. :) bdbdbd ajattelin niin jo aikasemmin, kun ihmettelit (kai se nyt sä olit?!), että ihan ihme kierto kun ei oireen oiretta. tuu heti kertomaan, kun tiedät jotain eli kun oot uudemman testin tehny. ja kyllä meillä ainakin yks haamu on just nyt mummilla hoidossa. ;)
täällä ollaan siis edelleen. meiän pohdiskelut tän asian kanssa ei oo edenny mihinkään. nyt ollaan taas sillä kannalla, että odotellaan ens kevääseen. luulen kyllä että tehään niin, jotenkin ehkä on hiukka liika vähän energiaa just nyt raskautua. oon täällä kuitenki fiilistelemässä teiän muitten mukana, jos ei haittaa? hassu tunne kyllä, kun on vauvakuume, mutta ei sitte kuitenkaan niin mahdottomasti ahdista odottaa sinne kevääseen. kai. voihan se olla, että mieli muuttuu, ja vaihdetaankin kesken kaiken suunnitelmaa. ja tällä huolellisuudella voi hyvin käydä muutenkin vähän hassusti... ja sitte kuitenki toisaalta, kun alkaa miettiä sitä ikäeroasiaa, niin huomaa kuitenki pohtivansa, et pitäisköhän se yritys kuitenki alottaa heti... kamala päätös tällanen! :D
ihanaa kun välillä paistaa aurinko, vaikka aika kylmä onkin (varpaita palelee!). t.VadelmaMama
Minä en edelleenkään ole saanut yritysintoa päälle tähän kiertoon. On niin paljon muuta ajateltavaa ja huolehdittavaa, liittyen omaan ja lapsen terveyteen, työkiireisiin jne. Sinänsä outoa kuitenkin, koska parissa viime kierrossa kuumeilin tosi kovaa.
Nyt on sellainen kumma fiilis, että kun ajattelenkin vauvan hankintaa, se jotenkin riipaisee ja surettaa, jopa pelottaa. Melkein tekisi mieli unohtaa tämä vauva-asia joksikin aikaa. Kun nyt vain pääsisi kesälomalle töistä ja saisi hieman levättyä ja koottua ajatuksiaan. :(
Tätäkö se sitten teettää, että aloimme alunperin yrittää kolmosta järkipohjalta, ilman varsinaista vauvakuumetta.
Katsotaan nyt, saammeko touhuttua keskikierrossa. Haluan ja en halua.
Mikä on tilanne Eewokki, Senny ja iiris? Voi kun mua jännittää. Ois niiin ihana saada plussauutisia! Mä en kyllä ymmärrä miten maltatte olla testaamatta.
Mulla alkaa köhä helpottamaan. Pääsin tänään jo töihin ja se teki kyllä hyvää, kotona on niin kovin tylsää. Mulla ei ole yhtään sellainen olo että olisin raskaana, silti elättelen toiveita..
Tänään tosin tuli sellainen olo että onko sitä nyt kuitenkaan ihana järkevää lapsia hommata lisää. Meidän vanhempi neiti pisti meidät aika koville, on hyvin rauhallinen tapaus normaalisti mutta väsymyksessään kiukustui niin kovasti että testaili meitä tarhasta oppimillaan kirosanoilla, lausui ne onneksi väärin. Ensin hieman hymyilytti vaikka koitin olla pokkana ja kieltää, mutta sitten kun alkoi nyrkit viuhua lähti neiti jäähylle. Ja jälleen kerran mietin että mites sitten kun noita onkin kolme...
Huomenna lähdetään juhannuksen viettoon mökille. Hyvä että tulee pikkainen tauko tähän palstailuunkin :)
Hyvät jussit kaikille!
t. Tillinäiti
ps. mies istuu vieressä ja miettii vauva nimeä. Mulla on jo tosin valmiina kaksi nimeä, molemmat tytölle.
Siis piinaamista! Oon kohta ihan hajalla:(. Olin päättänyt ottaa pari kiertoa ihan aikusten oikeesti rennommin, mut mitä vielä. Taas oon ihan sekasin:(. Rinnat ovat oikeesti turvonneet ja arat. Kiitos kahden lapsen ja imetyksen, mulla ei tuota etuvarustusta juurikaan oo eli normaalisti olo, kuin rintoja ei olisikaan. Nyt selkeesti turvonneet, jopa rintsikat vähän pinkeenä, jotka yleensä ovat vähän löysät. No juu, viime kierrossa oli vähän samaa oireitta (eivät kylläkään ihan näin isot), muuten ollutkin vain ennen raskauksia eli eivä liity normaalisti menkkojen alkuun. Uskon johtuvan Clomifeeneistä.
Sit aamusta oli vähän etovaa oloa. Mulla kyllä normaalistikin ennen menkkoja ja varsinki Clomien aikaan on lievää pahoinvointia/yökötystä ennen menkkoja, mut se esiintyy yleensä illalla ei aamusta.
No juu, jussin jälkeen pitäs vasta menkkojen alkaa, joten pitäs nyt sit pitää pää vaan kylmänä... Kuten Kisu aiemmin totesi, ei oikeesti jaksas enään yhtään negaa, yhtään pettymystä!
Niin ja sit sellanen outo juttu, et toisesta rinnasta tuli jotain, ei maitoo vaan sellasta kirkasta!! Mitä ihmettä se voi olla??
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! Ja oikeen hyvää juhannusta kaikille! (taidan täällä kyllä ahkerasti jussinakin vierailla...)
Sekavin ajatuksin Senny
ps. Sori omanapainen vuodatus!
Toivottavasti nuo rintaoireesi ovat sitä itseään! Uskon että on kuumat paikat...
Ja omaan napaan sellaista, että päivänselvä nega testattu tänä aamuna. Se siitä sitten ja siitä haamusta. Oli sitten vaan viivanpaikka, vaikka näkykin selvästi. En kyllä yhtään uskonutkaan että ois voinu heti km:n jälkeen tärpätä, ei ollu oireita ja pupuilukin tosi vähäistä.
Nyt sitten keskityn odottelemaan tätiä... :-(
Hyvää Juhannusta kaikille ja tuokaa plussauutisia!
eewokki kp 34
Ja harmi eewokki :( Tosin jos täti ei vielä ole tullut voi silti olla toivoa! Millä testillä testasit uusiks?
HAUSKAA JUHANNUSTA kaikille!
T: flunssainen Magdaliina
Pahoittelut eewokki negasta! Ja sennylle ja muille piinailijoille plussia! Itse lähestyn keskikiertoa (kai?) ja pitäisi jotain saada tässä juhannuksena aikaiseksi, mutta täälläkin kesäflunssa latistaa fiiliksiä. Esikoinen on syntynyt maaliskuussa, joten saisi varmaan la:n melko lähelle hänen syntymäpäiväänsä, jos nyt tästä kierrosta tärppäisi. Hänenkin odotus alkoi km:n jälkeen, joten jospa tässä olisi jotain taikaa...
emali kp 11/30 (tai jotain)
Töistä pikaisesti pinoudun - ja lähetän plussasäteitä teille piinailijoille. Ollapa itsekin taas tuossa vaiheessa. Eewokille pidetään peukkuja!
Iloisia uutisia täällä sen verran, että vuoto viimeviikkoisen km:n jälkeen on jo loppunut! Melko runsaasta vuodosta yks kaks viikonlopun aikana vain loppui ilman tuhruja.
Eilen käytiin taas katsomassa siskon kolmen viikon ikäistä tyttöä ja mieskin hiukan lämpeni - oli se niin ihana pakkaus!
Täällä aivan epätietoisuudessa kierrosta, mutta kaipa ne kiertopäivät voi laskea tavalliseen tapaan vuodon alkupäivästä eli mulla olisi sitten kahdeksas päivä. Juhannuksena teen uuden testin vain tarkastaakseni, että nega tulee eli elimistö on palautunut, toivottavasti.
emali kp 8/30