Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaahas, palkan ohimarssi on taas suoritettu.

Vierailija
15.06.2009 |

Näin palkkapäivän aamuna maksoin laskut pois ja tilille jäi säälittävä summa.

Uskomatonta, minulla on hyvä koulutus ja työpaikka, palkkakin ylittää keskimääräisen enkä mielestäni elä tuhlailevasti. Säästöön laitan aina tietyn summan ja loppu jää elämiseen. Tämä jäännös ei kyllä todella ole suuren suuri... Suomessa eläminen on palkka- ja hintataso sekä verotus huomioiden hävyttömän kallista lapsiperheelle!

Kiitos tilaisuudesta tilittää :)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten pitää vain panostaa siihen mikä on tärkeää, eikä haluta heti mulle kaikkea tänne.

Vierailija
42/45 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

250€ lainaerä on varsin kohtuullinen eikä rasita perheemme taloutta millään lailla.

t. 23/ 28

Ehkä olen jotenkin epänormaali, mutta itse en edes odota, että 4000€ netolla pitäisi olla varaa asua kalliissa talossa ja pitää 2 uutta autoa.

Meillä asuntolainan kk-erä 950€ ja autolainan 250€, toinen auto velaton (molemmat kohta 10 vuotta vanhoja).

t. 23

Mielestäni teillä on lainat typerästi järjestelty. Hirveä määrä autolainaan kuukaudessa. Kannattaisiko jutella pankin kanssa auton lainasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltokustannuksiin laitatte todennäköisesti sen minkä toiset uuden auton lainan maksuun.

Vierailija
44/45 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltokustannuksia ei juurikaan tule, sillä mies hoitaa autot ihan itse eikä niissä ole kummassakaan mitään vikoja juuri

ollutkaan (kuluvia osia tietty pitää joskus vaihtaa). Näin olleen tällaisella hieman vanhemmalla autolla ajaminen tulee 10x halvemmaksi kuin ihan uudella! Järkevä ihminen kun osaa ottaa huomioon KAIKKI auton kulut; vakuutukset (uusissa kalliimmat), vero, määräaikaishuollot, korjaukset, ARVONALENEMA jne...

Huoltokustannuksiin laitatte todennäköisesti sen minkä toiset uuden auton lainan maksuun.

Vierailija
45/45 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luet viestin niin me asumme omistus asunnossa ilman mammuttilainaa silti maksamme kuukaudessa yli tonnin sis vastikkeen. Syynä tähän mitä nopeemmin laina pois sitä vähemmin me maksetaan pankille korkoa.

Se missä puhuin 2000 MARKKAA aikoinaan vuokraan silloinkin jäi 1000 MARKKAA säästöön vaikka tulot BRUTTO oliva 5000 MARKKAA kahdella yhteensä.