Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siinä että on ollut liian rankka elämä on pahinta

Vierailija
14.06.2009 |

se että menettää uskonsa jumalaan. Tulee sataprosenttinen varmuus, että Jumalaa ei ole. Tai jos on, Jumala on ihmiselämän suhteen täysin välinpitämätön. Uskovaiset voi selitellä kaikenlaista sellaista, että taivaallisesta näkökulmasta maisten murheiden mittakaava näyttää erilaisesta, mutta siinä menee samalla Jumala on rakkaus -teesi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaiset henkiset jäljet se jättää ihmiseen. Jumala on irrelevanttia hörönlöröä, mutta tietysti jos joku oikeasti saa sellaisesta elämäänsä uutta virtaa niin hyvähän se sitten.

Vierailija
22/25 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa se, että ihan muutamassa vuodessa olen menettänyt uskoni juuri tuohon, että asiat kääntyvät vielä hyväksi. Kun ne yleensä eivät käänny, vaan vielä pahemmiksi. Olen siis todella kyyninen nykyisin. Tuntuu täysin turhalta yrittää ajatella positiivisesti, kun se ei johda yhtään mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole universaalia hyvää ja pahaa. Meidän kulttuurissamme kannibalismi on pahaa, jossain muualla ei.

Me elämme kristinuskoon pohjautuvassa maailmassa. Meidän hyvä ja paha nousevat Raamatun opetuksesta.

Näin sinäkin olet kasvattanut lapsesi kristinuskoon.

Miten ihminen sitten erottaa hyvän ja pahan?Siis, jos ei ole olemassa mitään korkeampaa voimaa?

Minulla on lapsi jolle ei ole puhuttu jumalasta eikä jeesuksesta eikä taivaasta eikä helvetistä yhtään mitään kotona. Altistuminen uskonnolle on ollut niin vähäistä, ettei sillä ole käytännön merkitystä. Silti hän tietää hyvän ja pahan koska olen opettanut hänelle. Ei ateistitkaan idiootteja ole. Ei ateistikaan halua elää yhteiskunnassa, jossa saa varastaa, tappaa, pettää jne. surutta jos siltä tuntuu. Ei sellaisessa maailmassa ole kenelläkään kivaa. Joten lapsille opetetaan että toista ei saa satuttaa, ei saa kiusata, pitää auttaa, olla hyödyllinen yhteisölle. Sen sijaan onneksi EI tarvitse opettaa monenelaisia uskonnollisuuden kieroutumia, kuten homovihaa. Siitä ei ole kenellekään hyötyä.

Vierailija
24/25 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei pärjää ilman yhteisöä, moraalisäännöt pitävät yhteisöt koossa.

Vierailija
25/25 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moraali on evoluution tuotetta, ei jumalan

Ihminen ei pärjää ilman yhteisöä, moraalisäännöt pitävät yhteisöt koossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi