Neuvoa kyselisin...
Eli 10v. tytär lähtee isänsä ja tämän avokin kanssa Sunny beachille ja mietin paljonko annan käyttörahaa mukaan (voisi ostaa jotakin kivaa, vaatetta tms. itselleen ja ehkä pieniä tuliaisia)
En yhtään tiedä paikan hintatasosta eli jos joku voisi antaa neuvoja. Kiitos etukäteen :-)
Kommentit (6)
silä osti tuliaisia ja kauhean kasan muutakin =) mutta eikö isä anna rahaa?
mutta ennemmin tosiaan olettaisin, että isä kustantaa kaikki menot tuonikäiselle
sellaista viestiä exältä -et miksi hän maksaa mulle elareita kun hänen täytyy kuitenkin maksaa lapsen kulut tytön siellä ollessa (joka toinen v-loppu ja nyt tuo viikon lomareissu). Ilmeisesti lapsen tivolissa käyttäminen ja nyt tuo ulkomaan
matka ottaa liikaa lompakon päälle... Mun käsittääkseni kuitenkin vapaaehtoisia nuo huvitukset? Meillä ei varaa mihinkään pitempään reissuun (olen hoitonapaalla) mutta tivolissa tyttö kävi minunkin kanssa.
taitaa olla pareen lähteä nukkumaan...
Kiitos neuvoista,lisääkin saa antaa.
Ajattelin antaa n. 60 £. Sellaista tyttö itse ehdotti eilen isältä tullesaan. Oiskohan exä tai avokki ehdottaneet kyseistä summaa.
ap
Se ei millään tavalla liity huvituksiin, joita etävanhempi harrastaa lapsen kanssa. Jos e-vanhempi elättää lasta pidemmän aikaa, voi olla kohtuullista alentaa maksua siltä ajalta - esim. teillä viikon ajalta (neljännes pienempi maksu siinä kuussa). Mutta sehän on sopimuksenvaraista.
reissusta on kysymys..
ap