Voiko tavalliset (laadukkaat) silmälasit oikeesti maksaa 450 eur?
Muistelen maksaneeni aiemmistani jotain luokkaa 200-250 eur, mutta nyt kävin katselemassa uusia pokia ihan perus ketjuliikkeessä ja hinta oliis ollut 450 eur! Ja niillä vielä tarjous, että toinen linssi vain 10 eur... Mun näössä ei ole mitään ihmeellistä, 1-teholinssit heijastuksenestolla ja ohennuksella kuulemma passais, näöntarkkuus jotain -2.0.
Kommentit (5)
jos on vähänkään enemmän miinusta, toi hinta on jo "halpa", itse olen jo vuosia sitten maksanut noin 600e, -5 miinuksilla ja hajataitolla
satasella-parilla!
Viiteensataan euroon pitää olla jo tosi erikoiset. Katselepa tarkemmin mistä ostat!
mulla on sama eli vai oliko se -1,75 niin ihan eyenilta 99 ekee ja samaa hintaa sais nisseniltä kovapintaiset ja heijastuksen estolla.
mistä ap noin kalliit olet ostanut?
nykyään (muutamassa vuodessa) on silmälasien hinnat tullut paaaljon alaspäin.
tohonhan hintaa sain jo aikamoiset monitehot
Muoviset peruskehykset, tylsät vieläpä. Eivät mitään tunnettua merkkiä eikä suuria vahvuuksia. Alunperin olisivat maksaneet melkein 400 euroa mutta myyjä oli olevinaan ovela ja tarjosi "vain minulle" niitä hintaan 299€.
En ostanut.
mä joudun maksamaan tuon verran laseista, mutta mulla on hajataittoa niin paljon että linssit hiotaan erikseen