minkälaiset vaatteet laitatte yleensä lentokoneeseen
Kommentit (27)
Riippuu hieman, mihin matkustan ja keleistä.
Esimerkiksi viime talvena kävin Espanjassa ja varaudun matkaan kerrospukeutumisella. En ottanut matkaan ollenkaan hyvin paksua talvivaatetta, vaan Suomessa liikkuessani päälläni oli toppi, neule, paksu huppari ja ohut villakangastakki. Jalassa sukkahousut ja rennot kangashousut (toiseen suuntaan matkatessa maxihame)
Suosittelen siis kerrospukeutumista. Villasukat/pörrösukat ja huivi mukaan koneeseen.
Yksivärinen tumma collegeasu hupparilla, pehmeä väljä villakangastakki joka ei rypisty ja jossa ei vuorta tai toppauksia, mukavat kengät sävy sävyyn, kasmirhuivi tai muu lämmike johon voi kääriä kaulan. Lensin pitkään "hankalissa" vaatteissa, kuten istuvammissa bisnesvaatteissa tai jäykissä takeissa, mutta nyt minulla on tämä eri asu juuri lentoja varten, joka on pehmeä, joustava ja rypistymätön.
Yleensä ne, missä menen suoraan lennolta kokoukseen eli hame tai suorat housut, joku paita ja jakku tai neule. Mukavat korkkarit.
Lapsi ei kulje mukana työmatkoillani, joita mun lentomatkat yleensä on.
Mukavat. Yleensä mulla on jotku siistit joustavat housut, ohuehko paita tai tunika ja pitkä, villainen neuletakki ja iso silkki/villahuivi.
Kerran istuin turistiluokassa lentokoneessa kansallispukuisen romaninaisen vieressä. Voin sanoa, että kyllä oli melkoisen ahdasta siellä ikkunapaikalla, kun tämä oli sen kolttunsa kanssa vieressä.