Hei kaunis nainen jolla on hyvä perse!
Yksi mies sanoi mulle eilen näin. Oli luultavasti pienessä maistissa, mutta ei sitä huomannut. Olen tosi epävarma oman ulkonäköni suhteen ja kriittinen vartalostani. Voiko mies sanoa näin ihan vaan vitsillään tarkoittamatta mitä sanoo? Sanottaisiinko näin rumalle tai lihavalle naiselle? Ainakaan miehen kaverit ei alkanut nauraa, kun mies sanoi näin. Toivoisin siis, että miehet eivät vitsailisi tämmöisellä, mutta pelkään että tuo oli joku heitto vaan. Mitä mieltä?
Kommentit (11)
mutta kyllä minusta kuulostaa että hän olisi ollut ihan tosissaan. :) Kauneus on katsojan silmässä, eli vaikket itse pitäisikään peilikuvastasi niin joku toinen voi hyvinkin pitää.
Tuskin aikuinen mies mitään huomauttelee (kännissä tai selvänä) että joku näyttää hyvältä!
Itte kävin lenkillä ja yks mies joka asenteli puhelinjohtoja katseli jo kaukaa ja kun pääsin lähelle niin moikkasi..
Vuosi kesti hakea leknnikuntoa. Eka kerta tuntui nöyryyttävältä, mutta ajattelin että jos en tee jotain itselleni niin nöyryyttävältä kilojen kantokin tuntuu. Laihduin päälle 10 kiloa vuoden aikana, lopetin tupakan ja alotin ottaan juoksuaskelia.
Ihan rennosti saat etsiä PIENIÄKIN positiivisia puolia itsestäsi ja rakastaa niitä!!
Elämä on elämistä varten, nauti ITSESTÄSI!
Katsoin ihan ihmeissäni ympärille, että kelle puhuu ja sanoi vielä, että sinä siinä (katsoi suoraan minua).
ap
Mulla on todella heikko itsetunto etenkin ulkonäön suhteen omasta taustasta johtuen ja yritän sitä hiljalleen paikkailla. Opettelen kulkemaan pää pystyssä enkä itseäni häpeillen ja olen myös alkanut panostaa enemmän itseeni ja ulkonäkööni, "tuhlaan" nykyään itseeni esim. käymällä kampaajalla. Ennen ajattelin, että itseen ei pidä tuhlata rahojaan.
Yleensä vaivaudun todella pahasti, jos joku mies kiinnittää huomiota ulkonäkööni, vaikka palaute sinänsä olisi positiivista. Olisiko kellään vinkkejä, miten päästä eteenpäin, hyväksyä itsensä tällaisena kuin on ja pystyä nauttimaan kaikesta itsessä olevasta hyvästä?
ap
Semmoinen positiivinen itsensä kehuminen: aamulla peiliin katsoessasi hymyile ja sano itsellesi "olen minä aika mukavan näköinen nainen". Kokeile :)
Tietysti erilaisia itsehoito-oppaita voi lukea. Yksi hyvä kirja itsensä hyväksymiseen on Tuulikki Saariston kirja "Taikasanat eli miksi antaisin anteeksi". Siinä puhutaan itsensä hyväksymisestä ja itselleen (ja muille) anteeksi antamisesta, sen sijaan että jatkuvasti moittisi ja väheksyisi itseään. Suosittelen!
Semmoinen positiivinen itsensä kehuminen: aamulla peiliin katsoessasi hymyile ja sano itsellesi "olen minä aika mukavan näköinen nainen". Kokeile :)
Tietysti erilaisia itsehoito-oppaita voi lukea. Yksi hyvä kirja itsensä hyväksymiseen on Tuulikki Saariston kirja "Taikasanat eli miksi antaisin anteeksi". Siinä puhutaan itsensä hyväksymisestä ja itselleen (ja muille) anteeksi antamisesta, sen sijaan että jatkuvasti moittisi ja väheksyisi itseään. Suosittelen!
Vieläköhän löytyisi lisää kannustavia kokemuksia tai hyviä vinkkejä? Olen päässyt siinä mielessä jo pitkälle, että aikalailla pidän itsestäni ja hyväksyn kaiken muun paitsi tuon ulkonäön.
Ap
Pienessä maistissa oleva kesäfiiliksissä oleva mies tarkoitti aivan varmasti sitä mitä sanoi! Eihän tuo maailman tyylikkäin kohteliaisuus ollut, mutta suomalainen mies sanoo asiat niin kuin ne on:) Kun ensi kerralla lähdet ulos, muista ajatella, että olet nimenomaan kaunis nainen jolla on hyvä perse! Meidän tulisi kaikkien ajatella niin, se heijastuu myös ulospäin... :D Flirttailevaa kesää toivotan
että mies tarkoitti juuri sitä mitä sanoi: Sen mielestä sinä olet kaunis nainen, jolla on hyvä perse! Ole hiton tyytyväinen itseesi!
riippuu ihan täysin siitä, että minkä näköinen ja kokoinen sanoja oli! Jos hän oli sporttinen adonis, niin ehkä sitten olet kaunis nainen, jolla on hyvä perse (luoja, miten mauton heitto, by the way). :)
Jos hän taas oli mahakas "ei-niin-hyvännäköinen" mies, niin tuskin sellaisella on rima korkealla, tai muutenkaan uskaltautuisi puhumaan oikeasti kauniille naiselle.
Tuollainen nössöys, ujous ja huono itsetunto on rumaa, ei se sinun naamasi, tai perseesi, usko pois!
-