En jaksa taas tätä liikelaskentahelvettiä!
Esikoinen oli huono liikkumaan ja tämä toinen on aiemmin ollut ihan erilainen. Selviä potkuja ja liikkeitä on tuntunut joka päivä, toisin kuin esikoisen kanssa. Eikä tämä toisen kanssa mitään liikelaskentaa ole tarvinnut tehdä.
Viimeiset 2 päivää vauva on ollut tosi vaisu enkä saa tarpeeksi liikeitä kasaan laskemalla. Olen nyt rv 31
En jaksa taas alkaa juosta synnärin päivystyksessä liikehälytysten takia. Myöhäistä enää siinä vaiheessa sinne kiirehtiä kun liikkeet loppuvat. En oikeasti jaksa välittää enkä hermoilla
Kommentit (11)
mennä siinä vaiheessa kun liikkeet loppuvat. Enkä minä liikelaskennalla mitenkään estä sitä jos lapsi kuolee kohtuun. Esikoisenkaan syntymä ei tuntunut ollenkaan hyvältä kun koko raskausaika oli huolta ja helvettiä.
Nyt en enää ota samanlaista stressiä, ei kaikkiin asioihin voi itse vaikuttaa..
mulla on lapsi kuollut kohtuun lähellä laskettua aikaa ja vaikka oli äitipolilla käyrissä kaksi viikkoa, lapsi kuoli kohtuun silti. Sektioon ei päädytty, kun ei tiedetty, mistä on kysymys.
kuollut lapsi on kiva synnyttää
Mutta jos se lapsi kuolee niin eihän sille mitään voi. Ei niitä liikkeitä laskemalla oikeasti voi estää lasta kuolemasta, jos lapsella on joku vika. Ihan totta. Ap, mä ymmärrän hyvin sua.
Jos huomaat että liikkeet vähentyneet niin miksi et tee mitään? Napanuora kaulan ympärillä rajoittaa liikkumista, ja asialle voi tehdä jotain ennen kuin vauva on kuollut.
ei oikein onnistu maata tuntia paikallaan kun esikoisen perässä pitää juosta. Eikä ole lapsenvahtiakaan jos mun pitäis synnärille lähteä.
Vaikuttaa siltä ettei edes olisi väliksi että toisen elävän lapsen saisit.
laitat esikoiselle dvd:n pyörimään ja pötkähdät kyljellesi sohvalle, pian on liikkeet laskettu.
...mulla tosin menossa rv 32...
mutta muuten siis ihan sama tilanne. en millään jaksaisi ahistua ja koko ajan olla laskeskelemassa, saati sitten lähteä synnärille päivystykseen piuhoihin. :/
huolestuttaahan tämä jne., mutta ei vaan jaksa. mullakin esikoinen jaloissa koko ajan (1,5-vuotias), onneksi sentään mies vkonlopun ollut kotona.
voimia sinne, ymmärrän sua täysin!
huolestuttaahan tämä jne., mutta ei vaan jaksa. mullakin esikoinen jaloissa koko ajan (1,5-vuotias), onneksi sentään mies vkonlopun ollut kotona. voimia sinne, ymmärrän sua täysin!
Sittenkö 1,5-vuotias ei enää pyöri jaloissa? Ei väsymystä jne.?
Se ei vielä tarkoita sitä, että vauva olisi kuollut. Lääkäri pystyy ultralla katsomaan napavirtaukset, ja jos ovat selvästi heikentyneet, niin taatusti tekevät jotain.
Itse olen kohtuun kuolleen synnyttänyt (napanuora 2x kaulanympärillä), enkä epäröisi hetkeäkään tarkastukseen lähtöä, jos liikkeet selvästi vähenisivät.
kuollut lapsi on kiva synnyttää