Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

n. 3kk vauva...

Vierailija
12.06.2009 |

onko muita jotka eivät "osaa/jaksa" jutella ja leikkiä vauvankanssa kokoajan kun hän on hereillä.. ... ...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armahda nyt jo itseäsi! :) Itse elin samassa luulossa esikoisen aikaan ja olin ihan uupunut, hän kun nukkui aika vähän...nyt toisen kanssa on tajunnut, ettei useamman lapsen perheessä tietenkään voi keskittyä täysin siihen vauvaan aina kun se on hereillä. Ja ihan kasvaa täyspäisiä ihmisiä. Laita vauva peitolle köllimään, kohta jo varmasti osaa tutkia siinä leluja. Ota itsellesi lehti tai kirja, tai viikkaa vaikka pyykkejä siinä vieressä. Välillä käyt hakemassa kupin kahvia ja hörpit sen, sitten taas höpöttelet vauvan kanssa. Kyllä se siitä!

Vierailija
2/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään pidäkään leikkiä koko ajan lapsen kanssa. Otat lapsen mukaan seuraamaan tekemisiäsi ja siinä lomassa juttelet ja seurustelet sen mukaan mikä on luontevaa.

Jos leikit kaiket päivät vauvan kanssa, niin milloin laitat ruokaa, teet kotitöitä, syöt, käyt suihkussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa vaan, onko meidän esikoinen nyt todella huomionkipeä ja vaativa taapero, kun tottui saamaan jatkuvasti seuraa...kuopus on vielä vauva ja silti jaksaa touhuta itsekseen tyytyväisenä ja iloisena pitkät tovit. Temperamenttierot toki vaikuttavat, mutta niin vaikuttaa sekin mihin on tottunut.

2

Vierailija
4/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai makaako lapsi sitterissä ja äiti sängyssä.Meidän 3kk ulkoilee,käy kaupassa,on puuhamatolla ja kaikki tämä äidin seurassa.Osaa kyllä itsekkin puuhailla ja katsella ympärillensä jo pidempiä aikoja.Ja nukkuuhan nuo myös vielä aika paljon.

Vierailija
5/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka epätoivon vimmalla yritti luoda esikoiselleen virikkeellistä ympristöä ja viihdytti ja lorutteli ja höpötteli ja luki suunnilleen satuja (kielenkehitys nääs) jo vastasyntyneelle :D

Nyt kolmen lapsen äitinä olen oppinut ainakin yhden asian. Jos pieni vauva on hiljaa, sen annetaan olla ja karataan kiireen vilkkaa tekemään rästihommia alta pois :D

Kolmas rassukka joutuu joskus jopa odottamaan ihan väkisinkin vuoroaan, vaikkei olis ihan hiljaakaan... Vaikkapa kesken pyllynpyyhinnän tai muun vastaavan toiminnon en riennä tuulispäänä paikalle jos ipana ei nyt ihan kuulosta siltä, että henki lähtee justihin...

Vierailija
6/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeus elää omaa elämääni. Lapset hoidetaan siinä sivussa. Esim. imetys on kätevää kun voi pitää lasta tuntikausia rinnalla ja samalla juoruta puhelimessa, surffailla netissä, lukea kirjoja ja tuijottaa telkkaa. Olen kin imettänyt kaikkia noin 3-vuotiaiksi.

t. kuuden äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme