Mies ei keskustele asioista, joista ei ole hänen mielestään "järkeä" keskustella.
Ei siis ole ns spekuloija. Ärsyttää välillä.
Tänään sanoin, että mitä ihmettä mä teen, jos edelleen oksennan useamman kerran päivässä viikon työmatkalla, joka kahden viikon kuluttua ja jossa olen vastuussa ja ns johtajana.
Mies vastasi, että "tee abortti". Tämä oli siis huumoria. Sairasta sellaista. Tällä letkautuksella teki tyhjäksi koko keskustelun. Eipä siinä sitten mitään lisäämään.
Hohhoijaa. Juoruaako teidän muiden miehetteidän kanssa auringonlaskuun ja spekuloivat mahdollisia vaihtoehtoja mahdottomissakin tilanteissa?
Kommentit (6)
ihan klassinen esimerkki!
Meillä helpotti jo se kun tajusin ettei se pahalla, ja kun kerroin sille mitä mä odotan keskustelulta kommunikointi parani kummasti.
Ja tsemppiä pahoinvoinnin sietämiselle, vielä parempi päivä koittaa!
Silti välillä ärsyttää,kun oliis niin kiva spekuloida, mutta aina se järkevä "turha murehtia asioita, jotka eivät ole vielä tapahtuneet" asenne on vastassa.
Hyvähän se on, mutta välillä olis kiva vääntää.
T: Ap
Ja hyvähän se on, tietää, että raskaushormonia ainakin erittyy. Ei jää epäselväksi.
en yhtään jaksa naisten perinteistä vatvomista ja säätämistä. Halki poikki ja pinoon.
Mitä muuta sä voit tehdä kuin oksentaa? Tai sitten haet sairaslomaa ja oksennat kotona. Miten toi asia jollain tuntikausien säätämisellä muuksi muuttuisi?
Niin sanotusti pohdiskella, että mitähän siitäkin tulee. Vai onko parisuhteessa asioita, joista ei voi puhua ja niistä on vaiettava?
sanoo aina tollasiin asioihin että "turha murehtia ennen kun asia on ajankohtainen". eli etukäteen ei voi murehtia mitään.
Ihan hyvä asenne koska mä olen sellainen, että saatan viikkokausia murehtia etukäteen ja menettää monet yöunet jollei mies olisi tasapainottamassa tilannetta ja rauhottamassa mua.