Minkä näköisiä naisia toiset naiset kehuvat helposti kauniiksi?
Kommentit (20)
tai sekaverisiä. Sellaisia, jotka ovat kauniita, mutta eivät sitä melkeinpä itse huomaa. Blondeja harvoin kehutaan kauniiksi.
Itse pidän kauniina naisia, joilla on värikkäät piirteet, suuret silmät jne. Mutta suoraan sanottuna ei tule sanottuna kaikille naisille, joita tapaan, että oletpa kaunis, enemmänkin jos tulee muuten puheeksi.
kunnossa ja tukkakin oli blondi. Nytpä ei tarvitse kehuja odotella, kun on elopainoa liikaa, huono kuntoinen, tukka kyllä on edelleen blondi :)
Jos joku on kaunis niin sitten sanon että on kaunis. Jonkun mielestä se voi olla vaikka kuinka ruma. Ei sitä pysty mitenkään kuvailla minkänäkönen nainen on kaunis
Mun mielestä Janina Fry on aina vaan sävähdyttävän kaunis, vuodesta toiseen. Blondeja en miellä kauniiksi, vaan pikemminkin sitten ehkä sexyiksi?
Myös jotkut tosi persoonallisen näköiset voivat olla kauniita.
Naisia, jotka ovat ilman meikkiäkin upeita, killtävätukkaisia ja hoikkia. Sellaisia, jotka säilyvät upeina vaikka olisi 5 lasta ja elämää muutenkin takana. Sellaisia terveen näköisiä ja iloisia ja itseensä tyytyväisiä.
yleensä ole 'kauniita' (siis sellaisia hätkähdyttäviä) vaan enemmänkin sellaisia kivan näköisiä tai söpöjä. Sellaiset hätkähdyttävän kauniit ovat kyllä yleensä tummia.
kehu kauniiksi naisia, jotka ovat seksikkäitä. Naiset kehuvat kauniiksi naisia, jotka ovat joko tyylikkäitä tai luonnonkauniita ja luonteeltaan lempeitä.
Kauneus tulee parhaimmillaan sisältä päin. Silloin ei sitä ihmisen ulkonäköä oikeestaan edes huomaa. Kai se on sitä karismaa. Joillain harvoilla sitä on ja valitettavasti suurimmalla osalla ei.
Mä kehuisin tällaista naista kauniiksi. Tällaisista naisista tykkäävät yleensä sekä miehet että naiset.
joten luultavasti ei tule tosiaan sellaista niin noteerattua.
kehu kauniiksi naisia, jotka ovat seksikkäitä. Naiset kehuvat kauniiksi naisia, jotka ovat joko tyylikkäitä tai luonnonkauniita ja luonteeltaan lempeitä.
Kauneus tulee parhaimmillaan sisältä päin. Silloin ei sitä ihmisen ulkonäköä oikeestaan edes huomaa. Kai se on sitä karismaa. Joillain harvoilla sitä on ja valitettavasti suurimmalla osalla ei.
Tuskin esim. Susan Boyle on kenenkään mielestä kaunis muuten kuin sellaisella "no onhan se ikäisekseen enemmän ihmisen kuin orangin näköinen ja painaakin alle 200 kiloa ja osaahan se laulaa tosi hyvin"- tavalla.
Olen kuulemma luonnonkaunis, tyylikäs ja elegantti.
useammin tummahiuksisia tyyliin Angelina Jolie.
useammin tummahiuksisia tyyliin Angelina Jolie.
kaunis vaan kuminaama
hiukset blondeiksi kun vaaleahiuksisilla tuntuu olevan usein helpompaa. Vaalea hiuksisia pidetään usein sellaisina hempeinä enkelinkasvoisina Lucia neitoina kun taas tummat on kohtalokkaita...
ketä kehutaan kauniiksi ja kenet omassa mielessä myönnetään kauniiksi. Sanon ihan suoraan, että sellaisia suloisia, hiljaisia, vaatimattomia naisia kehun kauniiksi, mutta sellaiset itsetietoiset vaikkakin kauniit, en koskaan sano kauniiksi. Kateutta! Myönnetään!
naisessa on asenne, huoliteltu ja hoidettu ulkonäkö (siisti, pukeutuu vartalolleen/iälleen sopivasti jne) ja hymy. Ns klassiset kauneuskäsitteet on sivuseikka.
edes seksikkäitä. Luonnehtisin heitä pikemminkin tyrkyiksi.
tietenkin.
Sellaisia jonka nähdessään ajattelee että "olisinpa minäkin noin kaunis"