auttakaa!!
Olen niin syvällä omassa elämässä etten oikein tiedä mikä enää normaalia ja mitä pitää sietää!!
Kolme lasta on minulla ja ailahteleva parisuhde. Kovin auktoriteettinen mies jonka kanssa kuitenkin onnellisisa hetkiä mutta välillä elämä hajoaa. Kun hän suuttuu, olen saatanan lehmä ja huonoksi äidiksikin on haukkunut ja huuttaa ja kiroilee ja heittelee tavaroita ja leluja. Ja kaikki kolme lasta kuuntelee ja katsoo vieressä. Anteeksi pyytää mutta minusta lasten ei kuulu moista nähdä eikä kuulla. Itse ei kommentoi muuten kuin sanoo että pyysin jo anteeksi ja sit käyttäytyy kuin mitään ei olisi tapahtunut!! En tiedä mitä tehdä. Jatkanko parisuhteessa vai altistanko lapset taas seuraavalle purkaukselle??? Mikä ihme on riittävä syy eroon??? Onko parempi olla yhdessä ja aika ajoin sietää moista vai onko tuo riittävä syy viedä isä lapsilta??? Oon ihan hukassa!!!
vahingollista kuin fyysinen väkivalta sekä sinulle että lapsillesi, vaikka lapsesi ovat "vain" sivustakatsojina. Hyväksyisitkö että meihesi löisi sinua tai lapsiasi?Tämä on ihan sama asia, vaikka väkuvalta on verbaalista. Ota yhteyttä paikkakuntasi turvakotiin tai muuhun vastaavaan (siis en tarkoita että sinun pitää sinne mennä, vaan saisit keskusteluapua). Se että täältä kysyt, on jo merkki siitä että et ole onnellinen ja haluat muutosta tilanteeseen.
Lycka till, ja paljon voimia sinulle. Ansaitset parempaa.