Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras deodorantti?

Vierailija
12.06.2009 |

Mikä on dödöjen ykkönen? Perusteluja!

Itse olen käyttänyt jonkun verran DKNY:n roll-onia, semmoionen valko-vihreä pakkaus, mutta kaipaisin vaihtoehtoja...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä parasta, ei tarvitse laittaa kuin kerran viikossa tai kahdessa, tuoksut eivät sekoitu ja tulee todella edulliseksikin.

En luopuisi mistään hinnasta.

Vierailija
2/14 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta dove on kans hyvä. Erityisesti tykästyin doven stick-dödöön, koska sen kuivumista ei tarvii odottaa, toisin kuin roll-onin. Suihkeista en tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii mulla parhaiten. Niveaa en kyllä voi suositella kellekään.

Vierailija
4/14 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä parasta, ei tarvitse laittaa kuin kerran viikossa tai kahdessa, tuoksut eivät sekoitu ja tulee todella edulliseksikin.

En luopuisi mistään hinnasta.

aiheuttaa monille hillitöntä kutinaa (sinä yönä, kun vaikuttaa) tai herkistää muutaman vuoden käytön jälkeen niin, että on pakko lopettaa. AT:tä ei myöskään saa käyttää raskaus/imetysaikana... Mutta suosittelen kokeilemaan, jos hikoilu on ongelma!

Muutenkin kannattaa suosia antiperspiranttia deodorantin sijasta.

Vierailija
5/14 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ns.tavalliset tuotteet aiheuttavat kutinaa, nämä ei. Olen käyttänyt niitä pitkään.

Vierailija
6/14 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin

Vierailija
7/14 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii samalla tavalla kuin At.

"Tavallisista" paras on mielestäni Dove. Se Black Dress friedly -versio.

Vierailija
8/14 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään sen myrkyistä en tiedä, mutta on vahvaa ja hyväntuoksuista. Lähikontaktissa olen saanut kehuja hyväntuoksuisuudesta sitä kainalossa muutamaankin kertaan. Oon sitten yrittänyt siinä olla jotenkin pokkana ja paljastamatta, että joo, se on sitä lidlin dödöä. :D

Vierailija
9/14 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä Triple Dry. Tosin sitäkin käytän joka ilta, koska ei riitä pari kertaa viikossa mulla. Absolut Torr ois paras, mutta kainalot ei kestä.

Niin ja siis sen triplen dryn lisäkis käytän Nivean jotain dry-juttua aamuisin monta kerrosta.

Vierailija
10/14 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miten voi laittaa dödöä vain kerran viikossa? Käytkö kuitenkin suihkussa päivittäin ja peset kainalosi saippualla? Silti dödö pysyy?

Vierailija
11/14 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä on kyse ihmettelystäsi. Sitä laitetaan kerran viikossa (illalla sivellään kainaloihin ja aamulla pestään pois). Vaikutus kestää viikon, kävit sitten välillä suihkussa tai et. Toivottavasti ;-). AT lopettaa kokonaan hikirauhasten toiminnan, dödö estää hienhajua vaan, muttei hikoilua sinällään.

Vierailija
12/14 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi jotain Herbinan tuoksutonta tms.

Vierailija
13/14 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttavat? Jos kainaloista ei voi hikoilla, alkaako joku toinen paikka sitten hiota kahta kauheemmin?

Vierailija
14/14 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pettänyt kertaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä