Paras deodorantti?
Mikä on dödöjen ykkönen? Perusteluja!
Itse olen käyttänyt jonkun verran DKNY:n roll-onia, semmoionen valko-vihreä pakkaus, mutta kaipaisin vaihtoehtoja...
Kommentit (14)
mutta dove on kans hyvä. Erityisesti tykästyin doven stick-dödöön, koska sen kuivumista ei tarvii odottaa, toisin kuin roll-onin. Suihkeista en tykkää.
toimii mulla parhaiten. Niveaa en kyllä voi suositella kellekään.
Mikä parasta, ei tarvitse laittaa kuin kerran viikossa tai kahdessa, tuoksut eivät sekoitu ja tulee todella edulliseksikin.
En luopuisi mistään hinnasta.
aiheuttaa monille hillitöntä kutinaa (sinä yönä, kun vaikuttaa) tai herkistää muutaman vuoden käytön jälkeen niin, että on pakko lopettaa. AT:tä ei myöskään saa käyttää raskaus/imetysaikana... Mutta suosittelen kokeilemaan, jos hikoilu on ongelma!
Muutenkin kannattaa suosia antiperspiranttia deodorantin sijasta.
Muut ns.tavalliset tuotteet aiheuttavat kutinaa, nämä ei. Olen käyttänyt niitä pitkään.
Toimii samalla tavalla kuin At.
"Tavallisista" paras on mielestäni Dove. Se Black Dress friedly -versio.
Mistään sen myrkyistä en tiedä, mutta on vahvaa ja hyväntuoksuista. Lähikontaktissa olen saanut kehuja hyväntuoksuisuudesta sitä kainalossa muutamaankin kertaan. Oon sitten yrittänyt siinä olla jotenkin pokkana ja paljastamatta, että joo, se on sitä lidlin dödöä. :D
Käytössä Triple Dry. Tosin sitäkin käytän joka ilta, koska ei riitä pari kertaa viikossa mulla. Absolut Torr ois paras, mutta kainalot ei kestä.
Niin ja siis sen triplen dryn lisäkis käytän Nivean jotain dry-juttua aamuisin monta kerrosta.
siis miten voi laittaa dödöä vain kerran viikossa? Käytkö kuitenkin suihkussa päivittäin ja peset kainalosi saippualla? Silti dödö pysyy?
Jos siitä on kyse ihmettelystäsi. Sitä laitetaan kerran viikossa (illalla sivellään kainaloihin ja aamulla pestään pois). Vaikutus kestää viikon, kävit sitten välillä suihkussa tai et. Toivottavasti ;-). AT lopettaa kokonaan hikirauhasten toiminnan, dödö estää hienhajua vaan, muttei hikoilua sinällään.
Lisäksi jotain Herbinan tuoksutonta tms.
vaikuttavat? Jos kainaloista ei voi hikoilla, alkaako joku toinen paikka sitten hiota kahta kauheemmin?
Mikä parasta, ei tarvitse laittaa kuin kerran viikossa tai kahdessa, tuoksut eivät sekoitu ja tulee todella edulliseksikin.
En luopuisi mistään hinnasta.