Miten abortti OIKEASTI tehdään?
Olen kuullut pelottelujuttuja, miten lapsi itkee "syntyessään", homma tehdään kaapimalla tai että lapsi otetaan ulos imemällä. Miten se oikeasti suomessa tapahtuu?
Nyt rv 9 menossa.
Kommentit (29)
Sikiö, tai lapsi, käytännössä revitään pala palalta pois kohdusta tai vahingoitetaan niin paljon että äidin keho poistaa itse loput lapsesta.
jätteet menee sairaalan leikkausjätteiden mukana tutkimuksiin tai vaan poltettavaksi biojätteenä eikä niitä kukaan siunaa.
Mulle tehtiin abortti 5 vuotta sitten. Ensin sain äitiyspolilla lääkkeen, joka lopetti sikiön kehityksen. Parin päivän päästä uudelleen äitiyspolille ja ensimmäinen lääke laitettiin emättimeen. Sen jälkeen alkoi aika pian vuoto ja tunnin vai kahden tunnin välein piti ottaa lääke suun kautta. Ei se sen kummempi ollut, kuin menkat, paitsi vessassa käydessä tipahti ruskuaispussi pönttöön, jonka vedin vessasta alas.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2011 klo 12:06"]
Ja tuolta näyttää ap se sinun sikiösi kutekuinkin nyt.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Human_fetus_10_weeks_-_therapeutic_abortion.jpg
[/quote]
Tossa poistettiin kohtu myös (syöpä) ja tuo tuli mukana. Lue kuvan tiedot siitä alta.
Siis tässä kuvatut tavat ovat aivan marginaalisia. Yli 90% aborteista tehdään vaatehenkarilla. Muutama kaveri pitää aloillaan ja yksi sohii suoraksi taitellun metallihenkarin sisään. Sikiö laitetaan kuoppaan.
Uskisten aborttispäm - nostoja...
Mulla oli viikkoja 9+4 ja kyllä ne sen lääkkeillä tekivät. Luulin aluksi itsekkin että menee kaavintaan kun on yli 9 viikkoja. Seurailivat mua sairaalassa 6 tuntia ja päästivät sit kotiin. Muita vaihtoehtoja mulla ei ollu ku abortti. Musta ois tullu yh-äiti, joka asuu vanhempiensa huovissa ja työtönkin olisin ollut tai sitten opiskelija. Erosin just poikaystävästäni, jonka kanssa olin ollut reilun vuoden ja muutin takaisin kotiin. Siltikään lapsi ei ollut suunniteltu, mutta jos parisuhde olisi sujunut paremmin ja työsopimus jatkuisi olisin luultavammin päätynyt eri päätökseen vaikka lapsi vielä itsekkin olen kun ikää on mittarissa vasta 19. Työsopimus loppuu kuukauden päästä. Ja opiskelupaikka ei ole vielä varma.