Miten abortti OIKEASTI tehdään?
Olen kuullut pelottelujuttuja, miten lapsi itkee "syntyessään", homma tehdään kaapimalla tai että lapsi otetaan ulos imemällä. Miten se oikeasti suomessa tapahtuu?
Nyt rv 9 menossa.
Kommentit (29)
Ja tuolta näyttää ap se sinun sikiösi kutekuinkin nyt.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Human_fetus_10_weeks_-_therapeuti…
Olen rv 9 raskaana ja mietin kyllä aborttia. Kuitenkaan en ole nauttinut alkoholia, polttanut tupakkaa tai käyttänyt mitään lääkkeitä. Liikun joka päivä n.2h ulkona tai hallissa.
Syy mietteisiini on se, että lukio on kesken ja ikää vasta 16 vuotta.
oli päätös kumpi vaan asia kannattaa tehdä itselleen selväksi mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, etenkin keskeytyksen tullessa kyseeseen.
Kannustan sinua pitämään lapsen. Olin usean vuoden sinua vanhempi, mutta lapsi kuitenkin ja ihan hukassa asian kanssa. Keskeytin raskauden. Vasta nyt, 35-vuotiaana ja kolmen elävän lapsen äitinä alan hahmottamaan mitä tuli nuorena tehtyä. Tekemäni teko on ikäänkuin "lähempänä" nyt kuin esim 10 vuotta sitten, tai 15 milloin asia tapahtui. Silloin en toden totta ymmärtänyt että kannan sitä poisantamaani lasta mukanani aina, ihan aina.
olen itse nyt melkein 50-v neljän äiti, ja minä hakeuduin aborttiin ollessani raskaania sinun iässsäsi.
Elämäni paras päätös.
aikaisilla viikoilla voi tuntea kipua, aivothan eivät ole kehittyneet (ehkä aihiot, mutta eivät aivot). Korjatkaa jos olen väärässä?
Toinen asia on sitten 20+ viikkojen abortit, joita en itse hyväksy.
olen itse nyt melkein 50-v neljän äiti, ja minä hakeuduin aborttiin ollessani raskaania sinun iässsäsi.
Elämäni paras päätös.
vaikka ulos raittiiseen ilmaan! Tekis takuulla hyvää tuolle sikiöllesi (niin varmaan) ja lääkitystäkin tarvis vähemmän.
Olen rv 9 raskaana ja mietin kyllä aborttia. Kuitenkaan en ole nauttinut alkoholia, polttanut tupakkaa tai käyttänyt mitään lääkkeitä. Liikun joka päivä n.2h ulkona tai hallissa.
Syy mietteisiini on se, että lukio on kesken ja ikää vasta 16 vuotta.
Olen rv 9 raskaana ja mietin kyllä aborttia. Kuitenkaan en ole nauttinut alkoholia, polttanut tupakkaa tai käyttänyt mitään lääkkeitä. Liikun joka päivä n.2h ulkona tai hallissa. Syy mietteisiini on se, että lukio on kesken ja ikää vasta 16 vuotta.
Ihanaa että tänne osuu aina nämä 16-vuotiaat lukiolaiset, jotka kuulostaa ihan 40-vuotiailta kotiäideiltä.
joltakin ihmisen ja katkaravun välimaastossa olevalta. Otetaan lääke ja tulee tyhjennysvuoto niinsanotusti, sikiö poistuu kehosta, tavallaan synnytät (toosin sikiö on ihan pienen pieni). Joskus pitää kaapia jos jää istukan rippeitä kohtuun.
[/quote]
Ihanaa että tänne osuu aina nämä 16-vuotiaat lukiolaiset, jotka kuulostaa ihan 40-vuotiailta kotiäideiltä.
[/quote]
Otan tuon kohteliaisuutena! :D
ap
että mitä abortoidulle alkoille/sikiölle tehdään kaavinnan jälkeen. itselleni tehtiin abortti rv 12 kun olin 16v (8 vuotta sitten) ja edelleen mietin että mitä sille tapahtui. heitettiinko vain jonnekkin roskiin vai mitä. varmaan jonkun leikkaus"jätteen" mukana. poltetaanko ne vai mitä.
Siellä minunkin poikani Turun päähautausmaalla =(
että mitä abortoidulle alkoille/sikiölle tehdään kaavinnan jälkeen. itselleni tehtiin abortti rv 12 kun olin 16v (8 vuotta sitten) ja edelleen mietin että mitä sille tapahtui. heitettiinko vain jonnekkin roskiin vai mitä. varmaan jonkun leikkaus"jätteen" mukana. poltetaanko ne vai mitä.
poltettaviksi tai haudattaviksi ovat ns. biologista jätettä.
Itse tein kotona abortin lääkkeillä; otin tabletin kotona sisätutkimuksen jälkeen ja alkoi vuoto noin tunnin päästä. Side oli koko ajan housussa. Olin viidennellä viikolla ja mitään suuren suurta sikiötä ei siis vessanpönttöön pudonnut! Pelkkää verta.
Siellä minunkin poikani Turun päähautausmaalla =(
tai jos haudataan niin haudataanko hautausmaalle? kaikki johonkin samaan kuoppaan vai?
poistettujen umpisuolten, munuaisten ja amputoitujen raajojen kanssa ja pappi käy siunaamassa ko tuhkaläjän kerran viikossa.
naurut ikinä!!!
voi joitakuita hyväuskoisia.
poistettujen umpisuolten, munuaisten ja amputoitujen raajojen kanssa ja pappi käy siunaamassa ko tuhkaläjän kerran viikossa.
eli nukutetaan ja kaavitaan kohtu puhtaaksi.
huh huh, näin makosilla nauruilla on kiva alottaa sunnuntaipäivä, kiitosh :D:D
minulle tehtiin abortti terveydellisistä syistä ja lapsi ei ollut mikään pienen pieni kun abortti tehtiin