Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mahtaa johtua nukahtelu?

Vierailija
11.06.2009 |

Töiden jälkeen (ja joskus töissäkin) silmäni vaan alkavat lerpahtaa ja jos pääsen makuuasentoon nukahdan saman tien pariksi tunniksi. Töissä jaksan onneksi sinnitellä. Nukahtamista ennen en tunne edes olevani väsynyt ja ilman sängyssä kieppumista ja unen odottelua olen saman tien simahtanut uneen. Nykyään tulee aika usein tällaisia iltapäivätorkahduksia. Nukun ihan makoisasti ne parisen tuntia ja olen virkeä herättyäni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sulla voi olla uniapnea. Mutta voi se olla ihan luonnollinen rytmisikin.

Vierailija
2/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiha ja röörit avoinna koko ajan astmalääkityksellä hyvin. Mies sanoi, etten kuorsaa ... paljoa. :)

En ole myöskään väsynyt. Olen ihan virkeä tuohon asti, kunnes tuo yhtäkkinen silmienlerputus alkaa ja tosiaan sitten nukahdan nopeasti.

Vierailija
4/7 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiha ja röörit avoinna koko ajan astmalääkityksellä hyvin. Mies sanoi, etten kuorsaa ... paljoa. :)

En ole myöskään väsynyt. Olen ihan virkeä tuohon asti, kunnes tuo yhtäkkinen silmienlerputus alkaa ja tosiaan sitten nukahdan nopeasti.

Vierailija
5/7 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä uniapnea voi olla laihallakin.

Vierailija
6/7 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi tuo että et ole muuten väsynyt. Oletko huomannut että liittyis johonkin syömiseen tms? mulla ainakin iskee armoton väsymys jos syön liikaa tai liian raskasta ruokaa päivällä.

Vierailija
7/7 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala verensokeri? Ja sitten tuli mieleeni, että voisit kokeilla muutaman viikon ajan vehnätöntä ja hiivatonta ja sokeritonta ruokavaliota. Piristää kummasti. En tiedä miksi, mutta koettu on.

Minä nimittäin nukahtelen myös - vaikka olisi ihan kiva käydä konserteissa, teatterissa ja leffassa, vaan varjele - kamalan vaikeata pysytellä hereillä. Töissä kokoukset - varsinkin lounaan jälkeen ovat sietämättömiä; en pysty keskittymään aiheeseen, kun koko energia menee siihen, että yritän pysyä hereillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi