Pidätkö lapset autossa tankatessasi?
Tämmöistä galluppia tuolta toisesta ketjusta inspiroituneena.
Opin siis että on ihmisiä, joiden mielestä autosta tulee poistua, kun sitä tankataan, palovaaran vuoksi kaiketi.
Kommentit (36)
Eikö onnettomuus ole melkein yhtä paha jos seisot auton vieressä?
kun tankkaan... Olis aikamoinen rumba lähteä niitä sieltä purkamaan... =)
Ja kun on pieni niin ei sitä voi yksin jättää taapertamaan joten siksi en yksin voikaan tankille mennä. Mies tankkaa ja minä olen lapsen kanssa.
Ja mulle taas oli todella iso yllätys että näin moni pitää lapset siellä autossa... :D
Ja kun on pieni niin ei sitä voi yksin jättää taapertamaan joten siksi en yksin voikaan tankille mennä. Mies tankkaa ja minä olen lapsen kanssa.
Ja mulle taas oli todella iso yllätys että näin moni pitää lapset siellä autossa... :D
Hä! Miksei mies mene yksin? Vai meninkö vaan ymmärtään ironian totuutena?
Ja kun on pieni niin ei sitä voi yksin jättää taapertamaan joten siksi en yksin voikaan tankille mennä. Mies tankkaa ja minä olen lapsen kanssa. Ja mulle taas oli todella iso yllätys että näin moni pitää lapset siellä autossa... :D
Hä! Miksei mies mene yksin? Vai meninkö vaan ymmärtään ironian totuutena?
Mutta jos ollaan kaikki liikenteessä yhdessä niin silloin tehdään noin.
Samoin mä istun lasten kanssa autossa jos mies tankkaa, tai mies lapsien kanssa kun minä tankkaan.
Ainoa varo toimi minkä teen on se että sammutan autosta ihan kokonaan virrat kun olen tankilla, ei edes musiikkia. MIes saattaa jättää autoon osin virran päälle.
ja tulee tankkaamisen tarve?
Pimulla ei ole tarvetta ajaa niin pitkiä matkoja yksin ja Pimun auto syö erittäin vähän muutenkin. :)
Mun täytyy ruveta käyttämään tuota. Paitsi tankkaaminen, niin kaikki muukin asiointi - apteekissa piipahtaminen, maidon haku lähikaupasta, kirjeen tiputtaminen postilaatikkoon - on ärsyttävän hankalaa neljän villin lapsen kanssa.
Mä lähden nyt heti ostamaan sopivat tarvikkeet.
20-v. hömpän blondin karikatyyri?
20-v. hömpän blondin karikatyyri?
ihan tumma tukka on nykyään, eli omanvärinen. :D Ja en oo ihan vielä 20v. Kohta oon.
Mut ei se kyllä oo mikään blondijuttu jos ottaa lapset pois autosta tankatessaan, se on jäänyt mulle käytännöksi kun mut itseni on aina komennettu pois autosta tankkauksen ajaksi.
aivojen tylsistymistä. Kun lapset ovat autossa ovien ja ikkunoiden ollessa kiinni höyryt eivät pääse heitä vahingoittamaan.
Mut ei se kyllä oo mikään blondijuttu jos ottaa lapset pois autosta tankatessaan, se on jäänyt mulle käytännöksi kun mut itseni on aina komennettu pois autosta tankkauksen ajaksi.
ihan huoltoasemalle sisälle tankkauksen ajaksi.
Minulla on 7 kk ikäiset neloset ja hoidan tankkauksen seuraavasti: Kun saavumme huoltoasemalle, kietaisen nopeasti päälleni neljä kantoliinaa, 2 eteen ja 2 taakse. Nostan ensin kaksi vauvaa selän puolelle ja ja sitten kaksi vatsan puolelle. Vasta sitten menen laittamaan laittamaan korttia automaattiin ja tankkaamaan. Tankkauksen loputtua nostan vauvat vastakkaisessa järjestyksessä takaisin autoon. Joskus peräämme on kertynyt hieman jonoa, mutta ihmiset ovat onneksi ymmärtäväisiä tällaista suurperhettä kohtaan. :) Toisinaan tankkaaminen on vaikeaa kun vauvat itkevät, mutta kätevän imetyspaidan ansiosta edessä olevat vauvat yleensä tyyntyvät rintaan. Takaosaston vauvoja imetän sitten yleensä tankkauksen jälkeen, kun olemme ajaneet huoltoaseman parkkipaikalle.
Minulla on 7 kk ikäiset neloset ja hoidan tankkauksen seuraavasti:
Kun saavumme huoltoasemalle, kietaisen nopeasti päälleni neljä kantoliinaa, 2 eteen ja 2 taakse. Nostan ensin kaksi vauvaa selän puolelle ja ja sitten kaksi vatsan puolelle.
Vasta sitten menen laittamaan laittamaan korttia automaattiin ja tankkaamaan. Tankkauksen loputtua nostan vauvat vastakkaisessa järjestyksessä takaisin autoon.
Joskus peräämme on kertynyt hieman jonoa, mutta ihmiset ovat onneksi ymmärtäväisiä tällaista suurperhettä kohtaan. :) Toisinaan tankkaaminen on vaikeaa kun vauvat itkevät, mutta kätevän imetyspaidan ansiosta edessä olevat vauvat yleensä tyyntyvät rintaan. Takaosaston vauvoja imetän sitten yleensä tankkauksen jälkeen, kun olemme ajaneet huoltoaseman parkkipaikalle.