Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä, apuja, neuvoja...

Vierailija
11.06.2009 |

Mieheni on tapellut exänsä kanssa erosta lähtien..ensin omaisuus ja sitten lasten tapaamiset. Tilanne on kärjistynyt pahaksi ja riitojen seurauksena lapset eivät halua tavata isäänsä. Haluttomuus tapaamisiin johtuu asiantuntijoiden mukaan vanhempien välisestä epäkunnioituksesta ja epäluottamuksesta.

Mieheni on niin väsynyt usean vuoden riitoihin ja kokee sossun olevan puolueellinen äidille (ehkä näin jonkin verran onkin). Mutta mieheni haluaa lopettaa riitelyn ja ilmoitti, että lyö hanskat tiskiin eli hylkää lapset.

En voi hyväksyä tätä. Mies sanoi, ettei mahdu exän kanssa saman katon alle vaikka läsnä olisi ammattiauttaja. Lasten äiti suostuisi tapaamiseen ja minä olen hänen kanssaan samaa mieltä. Mies pysyy lujana.

Millä saan hänet nielemään katkeruutensa? Lasten äiti on tehnyt ihan oikeasti tosi vmäisiä tekoja ja kiusaa sen kuin on ehtinyt ja kyennyt. Heidän avioliittoansa voi kuvata perhehelvetiksi. He ovat molemmat sitä mieltä näin jälkikäteen.

Hyvin neuvoja pään kääntämiseen otetaan vastaan. Mieheni ei ole sydämetön. Hän on useasti itkenyt ikävää lapsiin. Välillä tapaamiset ovat onnistuneet muutaman kerran ja siten taas on kuukausien taukoja. Nyt ei ole ollut tapaamisia 2 kuukauteen. Mieheni uskoo exänsä manipuloivan lapsia isää vastaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehn pointti on se, että lasten ei enää tarvitsisi valita puolta eikä heitä ahdistettaisi tapaamisilla eikä heidän tarvitsisi ajatella ja pohtia, että mistä seuraavaksi riidellään. Eli miehen mielestä lyömällä hanskat tiskiin lasten elämä helpottuu.

Vierailija
2/2 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se luovuttaa joka rakastaa enemmän.

Ehkä pieni aikalisä on paikallaan. Onhan se julman kuuloista, että isä luovuttaa, mutta ymmärrän kyllä että joskus on tilanne sellainen ettei muuta voi.

Itse antaisin miehen asiaa vielä pohtia rauhassa ja katsoa sitten myöhemmin uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme