Muita, jotka lukee Gatherine Goocsonin kirjoja?
Kommentit (29)
Mut siis mää tykkään lukea. Mut tuommoset hömpät onki mun mieleen..=)
joka osteli niitä GOLLECE housuja :D Varmaan Porvoon lähikaupasta
tykkään enempi Steffen Gingin kirjoista.
tykkään enempi Steffen Gingin kirjoista.
eli lukioikäisenä. Omistan myös useita ja on monesti tullut mieleen, että vieläkö tuntuisivat yhtä viehättäviltä
... joten Acatha Gristie on mun suosikki ;)
etenkin Sofii Gincellasta ja MaryAnn Geyesistä.
enempi jännityksestä ja luen Batritsia Goornwellia.
ihan suomalaista Kosciwuori-sarjaa, sen on kirjoittanut Eenni Musdonen:)
Oikeesti, aamun parhaat naurut tästä ketjusta =) Kiits ap =)
toinen hyvä on Baelo Koelho ja toki myös tykkään Wirby Hameen-Anddilasta.
Mutta tosikkona kysyn, että miksi kesällä, kun on loma ja aikaa keskittyä, pitää lukea hömppää?
Kesällä on aikaa lueskella glassikoita, joihin ei työvuoden aikana tule tartuttua.
Siksi mä olenkin lueskellut Minna Gantia ja seuraavaksi Arvit Jäärnevelttiä. Heinäkuuksi on varattu Doshtojevshkin Garamatsoffin veljekset. Lomareissulla Italiassa ajattelin lukea Kalviinoa ja Ekoa.
T: Kirjallisuuden ystävä
Koska itse opiskelen kirjallisuustiedettä, haluan kesällä olla "vapaalla" lukien hömppää. Käti Kelli on aika hyvä, samoin Meiv Pintsy, joiden kummankin teokset ovat raikasta irkkukerrontaa.
Jon Ööving on muuten tosi hyvää kesälukemista.
Töri Haidenin Tiikerilapsi, Pöllöpoika jne. Kertoo opettaja, terapeutti, hoitaja kirjailijasta ja hänen asiakkaistaan, jotka on semmoisia kaltoinkohdeltuja lapsia, jotka sit kuitenkin edistyvät huomattavasti hoidost huolimatta, jotta siitä saa kirjan aikaiseksi.
munkin mielestä ihan huippu! Monen kesän pelastus. Tämä kesää taitaa silti mennä työnkin takia noitten oikeitten classicoiden parissa...
21
terveisin juuri sinun äikän maikkasi (just se joka on lukenut Seitsemän veljestä 49 kertaa)
mihinkään hömppään koske, vaan luen aina vain Classikoita. Voltter kilven Alas talon salissa luen joka viikon loppu lämpi mikseni. Mitähän muita saman henkisiä kirjoja olisi olemassa kuin tuo?
Hirmu hyviä kirjoja on myös James Joysella. En muista nimiä mutta se yksi on hyvä missä pää henkilönä on mies ja miehen tekemisiä seurataan. Olisko ollut Odyssus.
Dostoojevskin kirjat ovat myös lempi kirjojani.
on noita Cocksonejakin tullu pari luettua
onks sun ikinä tullu katottua mitä siinä kannessa lukeekaan...