Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko työssäsi erinomainen, hyvä, keskitasoa vai huono?

Vierailija
18.12.2008 |

Itse olen aloittelijaksi hyvä. Sorry itsekehu, mutta näin uskaltaisin kuitenkin sanoa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heko-osuus on 35 % (max 50).

Vierailija
2/18 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että epäpätevyyteni paljastuu päivänä hyvänsä ja saan fudut. Työkokemusta yli 10 vuotta alalta ja CV NÄYTTÄÄ hyvältä. heh. Olen surkea.bv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lähtönä kait jo 20 % (max 50) ja jos puolen vuoden / vuoden päästä osoittautuu ihan surkeaksi, sitten keskustellaan niiden laskemisesta. Mut tää on siis valtiolla.

Vierailija
4/18 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullutkaan.

Vierailija
5/18 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen oikeasti ihan sairaan hyvä =)

Vierailija
6/18 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulevat Heko pisteet on 12% max. 48

1½ v sitten aloitin 0%

4 kk päästä 4%

9 kk päästä 8%

ja nyt kolmen kuukauden päästä nousee 12%, keskustelut just käyty.

Tosi masentunut fiilis, päivittäin surffaan muita työpaikkoja.

Vierailija
7/18 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on helppoa ylittää kaikki tavoitteet töissä, oikeastaan työ on vähän liiankin helppoa, mutta sen verran vaihtelevaa, että mielenkiinto säilyy. En saanut koulutustani ja kokemustani vastaavaa työtä kun vaihdoin kaupunkia perhesyistä ja sen jälkeen tilanne on ollut tämä. Edellisessä, moninverroin vaativammassa työssä olin keskitasoa, korkeintaan hyvä.

Vierailija
8/18 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa meidän työpaikalla jolla ei ole koulutusta ja olen uusin. Silti pärjään siinä missä muutkin.

Vierailija
9/18 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä alueella erinomainen plus, toisella alueella keskinkertainen miinus, suurimmassa osassa 'ihan hyvä'

Vierailija
10/18 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on koulutus, kokemusta useiden vuosien ajalta sekä asiakkaidemme kanssa tarvittavaa pelisilmää.

harmi, että alallamme erinomaisuus ei näy palkassa.

Vierailija
11/18 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon mielestä kai vielä parempi, mutta johtunee runsaasta kouluttautumisesta

Vierailija
12/18 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta keskitasoa parempi kuitenkin.

...Tosin huomaan selvästi ettei työ enää motivoi samalla tavalla mitä ennen nyt kun aloin taas opiskella... Jotenkin ei motivaatiota ole, enemmän hälläväliä asenne vert. siihen kun kävi vain töissä, opiskelu kun vie aikaa ja voimia, vaikka toki tällä hetkellä teen osa-aikaisena työtä.

Vierailija
13/18 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioin itseni keskitason työntekijäksi. Olen hyvin itsekriittinen ja odotukset omia työsuorituksia kohtaan ovat korkeat. Saan koko ajan pelkästään hyvää palautetta, mutta sekään ei riitä minulle :( Minusta olisi enempään, jos ajattelisin, että lähtökohtaisesti teen hyvää duunia. Luovuus olisi toisella tasolla. Nyt välttelen virheitä viimeiseen asti, enkä usko yltäväni (omasta mielestäni) huippu tuloksiin, kun en uskalla ottaa riskejä, tehdä toisin, olla innovatiivisempi jne. Kapasiteetistani on käytössä vain murto osa tästä syystä. Eikä vika ole työnantajassa eikä pomoissa.

Vierailija
14/18 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssäni vähintään hyvä. Paneutuessani erinomainen, mutta en pidä rimaa liian korkealla, sillä silloin alkaa stressata ja sitten painun jo keskitason puolelle.

Vierailija
15/18 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo on ainakin aina todella tyytyväinen. meillä on tietty pistemalli, jossa tavoite on 70, minulle se on 100-109 välillä koko ajan.

Minulla myös vielä erinomaisempi työkaveri ja sen olen hänelle monesti sanonutkin. On aivan mahtavaa, kun on todella pätevä työkaveri, niin olen häneltä oppinut aivan mielettömän paljon ja en kehtaa pyyttää apua/neuvoja häneltä.

Vierailija
16/18 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaito ja osaaminen erinomaista, mutta ahkeruudessa parantamisen varaa. Yksin kotona puurtaessa on liian helppo joskus heittäytyä laiskaksi ja vaikka roikkua tällä palstalla.;)

Vierailija
17/18 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin olla erinomainen jos maksettaisiin enemmän. Toisi tässä tapauksessa lisää virtaa ;)

Vierailija
18/18 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävästä riippuen keskinkertainen tai erinomainen. Joten keskiarvoksi tulee hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi