Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukko taas makaa sohvalla.....

Vierailija
11.06.2009 |

....ja mikään ei kiinnosta! Kotona olisi hommia vaikka muille jakaa, mutta kun on niin helvetin saamaton. Ollut sitä vissiin koko ikänsä. En tajua mistä mä olen tuollaisen löytänyt ja kuinka mä ylipäätään olen jaksanut sitä vetää perässä kohta kaksikymmentä vuotta.

Mitään meillä ei olisi jos kaikki ei olisi mun aloitteesta tai mun toimesta tehty/toteutettu. Ei sitä ole kiinnostanut koulut koskaan, narista kyllä osaa työpaikastaan yms.

Käytännössä se onkin ainut minkä se kyllä hoitaa, siis työnsä, mutta pitkin hampain. Aina työpaikallakin se on se joka joutuu tekemään enemmän kuin muut..aina muut muka pääsee helpommalla.

Nyt omat vanhimmat lapset teinejä ja myös vähän perässä vedettäviä. Oma-aloitteisesti ei tehdä mitään kotona..hyvimpä on esimerkki mennyt perille! Olen tuota miehelle sanonutkin, kun valittaa ettei perheen teinit tee mitään ilman että käsketään.

Onko muilla kokemuksia???? Oletteko vaan jaksaneet, ja jaksaneet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi et yhteiseloa vasta 5 vuotta ja lapset vielä pieniä.

Hyvä on sanoa että pakota mies tekemään. Ei se onnistu. Kuten sanoit, itellä on kahta kauheempi homma sen jälkeen.

Vierailija
2/6 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan aina pakottaisit miehen tekemään mitä kulloinkin vaaditaan, mutta yrittäisit olla stressaantumatta siitä? Tai auttaisiko joku ihan konkreettinen esimerkki miestä, tyyliin: "jos et tee näin, niin käy näin ja sitten käy näin ja näin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, en tiedä miten tästä eteenpäin? Kun olen yrittänyt hyvällä ja milloin pahalla (nalkuttamalla), niin aina lopputulos on sama. Keksustelu ei auta...kuulemma silloinkin nalkutan ja mies sanoo mieluummin lähtevänsä vaikka töihin jos en pidä suutani kiinni ja vetäytyy aina vaan syvemmälle sohvan pohjalle tv-kapula kädessä.

Arvatkaa vaan tietääkö ystävät tai sukulaiset? Meitä aina niin ihaillaan kun ollaan niin harmoninen perhe ja minulle ihmetellään kun neljän lapsen äitinä olen opiskellut ja käynyt töissä ja koti aina niin siisti, lapset hyväkäytöksisiä ja puhtaissa vaatteissa...

näinhän se tietty on ollutkin, mutta kolikon kääntöpuolella on tämä totuus mitä minä elän...

ei tässä voi kuin itseään syyttää!!

ap

paitsi et yhteiseloa vasta 5 vuotta ja lapset vielä pieniä. Hyvä on sanoa että pakota mies tekemään. Ei se onnistu. Kuten sanoit, itellä on kahta kauheempi homma sen jälkeen.

Vierailija
4/6 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole päivääkään katunut

Vierailija
5/6 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko se kuitenkin sinä, joka on antanut sekä ukolle että lapsille mahdollisuuden olla niitä perässävedettäviä?

Jokainen tekee perheessä oman osuutensa ja piste fi.

Kyllä sen tajuaa ukko ja sen tajuaa lapset, kun vaan lopetat sen hyysäämisen.

Vierailija
6/6 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..millä tästä eteenpäin? Puhe ei auta, ei nalkutus. Voitte uskoa, että kaikki konstit on yritetty vai olisiko vielä joku mitä en ole hokannut? Joskus yritin olla itsekin tekemättä mitään, mutta sitä ei sitten normaali naisihminen kestä kauaa ja toisekseen siivottava sotku on vaan sitten kahta kovempi mitä pidempään sen antaa syntyä.

Help!

Olisitko se kuitenkin sinä, joka on antanut sekä ukolle että lapsille mahdollisuuden olla niitä perässävedettäviä? Jokainen tekee perheessä oman osuutensa ja piste fi. Kyllä sen tajuaa ukko ja sen tajuaa lapset, kun vaan lopetat sen hyysäämisen. [

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi