Vti ja huimaus, vai mitä tämän on. Auttakaa :(
Minulla on jo pitkään ollut krooninen vti-kierre, jonka luulin helpottaneen. Aiemmin oireet ovat olleet selkeitä tulehduksen oireita, mutta esim. viimeksi ei ollut kirvelyä tai polttelua lainkaan, slti paha tulehdus.
Nyt on pari päivää ollut virtsaputki kipeän oloinen ja olen käynyt hieman useammin vessassa, ei kuitenkaan ole tulehdukselta tuntunut,vain ärtymiseltä (kaikki tulehdukset ovat jättäneet minulle yliaktiivisen ärtyneen rakon). Mutta tänään sitten on huimannut ihan älyttömästi, välillä virtsatessa tuntuu vihlaisuja ja kipuja ja on "esikuumeinen" olo. Ei ollut kuumetta kun mittasin mutta hieman samanlainen olo kuin silloin kun flunssa on iskemässä. Huimaus on pahin oire eikä oikein mihinkään pysty keskittymään kun huimaa, päätä ei voi kääntää nopeasti tai päässä heittää pahasti. Seisaltaan huimaa enemmän kuin istuessa, mutta siis istuessakin on jotenkin huono ja sekava olo. Hieman on pahoinvointia eikä oikein ruoka maistu. Syömisen jälkeen tuli vielä enemmän paha olo, nyt vähän helpottaa kun ruoka on alkanut vajota eikä maha ole enää täysi.
Ihan kuin en olisi ollut vuoden sisällä jo kymmeniä kertoja kipeänä, mikä kumma nyt piti viel iskeä :(
Voiko vti siis aiheuttaa huimausta ja pahoinvointia? Kuumetta ei ole vieläkään
T:ap