Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vainoharhainen äiti?

Vierailija
11.06.2009 |

Muutama viikko sitten oltiin juhlissa ja ja siellä oli sinkku tyttö joka koko ajan yritti olla mieheni lähellä. Ollaan mieheni kanssa oltu yhdessä jo montaa vuotta ja meillä on pieni vauva 2kk ikäienen joka oli juhlissa mukana. Se nainen halusi viettä aikaa meidän vauvan kanssa ja sitten meni koko ajan istumaan ja juttelemaan mun miehen kanssa. Hän jutteli omista seurustelusuhteista ja kyseli kaikenlaisia asioita mun mieheltä meidän suhteesta. Tiedän että elämässä kaikki on mahdollista ja myös naimisissa olevia miehiä jotka ovat iseä jahdataan...En ole kertonut mun vainoharhaisuudesta miehelleni...omassa päässäni mietin ja on todella epävarma olo..Luotan mieheeni mutta elämässä kaikki on mahdollista, enkä halua tulla yksinhuoltajaäidiksi ja rakastan miestäni todella paljon. Mieheni on todella kiltti, hyvä ulkonäkö ja hyvässä ammatissa oleva, joten ottaajia varmaan riittäisi...Mietin onko maailmassa tosiaan naisia jotka ovat valmiita hajottamaan perheitä?

Tai onko tilanne ollut täysin normaali näissä juhlissa että sinnku nainen haluaa viettää aikaa varatun miehen kanssa?

Odotan kommentteja mitä mieltä olette tilanteesta...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua millään vähätellä tuntemuksiasi, mutta mielestäni tuossa ei kertomasi perusteella ole mitään katastrofin aineksia. Pisteet sinulle siitä että et hiillosta miestäsi asiasta vaan annat hänelle tilaa. Luottamusta aina arvostetaan!

Olen itse viehettävä ja vieläpä sinkku nainen ja juttelen juhlissa aivan kenen kanssa sattuu synkkaamaan, olivat he sitten naisia tai miehiä, nuoria tai vanhempia tai perheellisiäkin. Siksihän juhliin mennään; tutustumaan, rupattelemaan, nauramaan. Ja kun huolestuit siitä että nainen puhui yksityisasioistaan ja kyseli niitä mieheltäsi...en itse näe siinä mitään hälyyttävää. Myönnän että itsekin hyvin avoimena puhun paljon elämästäni ja toivon keskustelukumppanin osoittavan samaa avoimuutta minua kohtaan.

Pointti tässä siis oli että jos joku nainen sattui viihtymään miehesi seurassa, ei automaattisesti tarkoita sitä että hän aikoisi miehesi "viedä" tai ajattelisi edes moista. Ei automaattisesti pidä ajatella toisesta heti pahinta, keräät sillä vain itsellesi turhaa murheiden painolastia.

Toivon että saat asiasta mielenrauhan, onhan tapauksesta kulunut jo viikkoja! Ja ellei miehesi omalla käytöksellään anna sinulle aihetta epäilyyn, niin älä myöskään epäile, se ei vaan ole reilua. Äläkä murehdi siitä naisestakaan, jos hänestä ei ole mitään edes kuulunut juhlien jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla