Mies: Miten suhtaudut vaimoosi, jos tämä kertoo
menevänsä emättimen kiristysleikkaukseen parantaakseen seksielämäänne? Minulla tällainen operaatio edessä, mutta kai siitä miehellekin pitäisi kertoa. Vai pitäisikö?
Kommentit (2)
Niistä lantionpohjanlihaksista kuulee näissäkin keskusteluissa tavan takaa. Jotenkin tekisi mieleni kysyä, että eikö ne sentään olisi parempi vaihtoehto. Vai ovatko lihastreenit vain synnyttäneille suunnattua propagandaa?
Jos minulla joskus on mieluinen vaimo ja hänen kanssaan viimeinkin niitä muksuja, niin tuollaiseen ilmoitukseen reagoisin hämmästellen. Sekään leikkaus ei ole mieltä ylentävä kokemus. Kannattaako moinen, jos (suunnilleen) saman tavoitteen voi täyttää verrattain yksinkertaisella lihasharjoittelulla. Hämmästelisin.
Bongasin tämän toisesta keskustelusta: Joku jaksaa aina valittaa vaimonsa pimpin löysyyttä. Niin meilläkin - tosin vaimo. Vaimo on tarjoutunut menemään kiristysleikkaukseen. Minkä ihmeen takia? Mulla on aika kookas kalu ja jos vaimon pimppi olisi yhtään tiukempi niin joutuisin varomaan koko ajan hänen satuttamistaan. Ja ainahan sitä voi kokeilla varovasti pyllyyn jos kitka pimpin puolella on kahden sisään päästetyn lastin liian pientä..
Jos et ole provo niin kannattanee jutella. Voi olla ettei miehesi edes halua sun menevän leikkaukseen